Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-05-2014, 18:38
rosannexloveyou
rosannexloveyou is offline
haii, ik heb al een paar maanden een vriendje en ik wil hem graag zoenen, maar ik weet niet hoe ik tot zover kan komen mijn vriendinnen zeggen dat ik dat moet vragen, maar dat durf ik niet omdat hij mij dan raar gaat vinden omdat hij het dan niet wilt en het dan misschien uitmaakt. advies???
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-05-2014, 18:48
Elin3
Elin3 is offline
Geef je hem wel eens gewoon een kus? Op zn wang of op zn lippen? Dan is de stap naar een zoen al veel minder groot.
Oud 27-05-2014, 10:44
Verwijderd
Citaat:
maar dat durf ik niet omdat hij mij dan raar gaat vinden omdat hij het dan niet wilt en het dan misschien uitmaakt.
Waar haal je die onzin vandaan?
Met citaat reageren
Oud 27-05-2014, 17:08
Verwijderd
Citaat:
Waar haal je die onzin vandaan?
^you just made my day xD

maar mijn advies is gwn om beetje te stoeien en hem dan recht in zijn ogen kijken en met je gezicht dichterbij komen, je zal zelf aan zijn reactie zien of ie dat wil of niet
Met citaat reageren
Oud 27-05-2014, 17:53
onizuka-
onizuka- is offline
just do it
alsje dat niet durft mischien gewoon beginnen met een kus op de wang als je afscheid neemt of toe komt en nouja dan zie je maar verder
Met citaat reageren
Oud 28-05-2014, 12:11
InezLeeuwx
InezLeeuwx is offline
Ik had dit "probleem" eerst ook en nu is t mijn ex. Zorg er voor dat het niet genant word (en dat je het niet genant maakt!!!) en doe het gewoon! ik weet dat dit makkelijker gezegd is dan gedaan, maar hij is je vriendje dus ik weet zeker dat hij dit niet erg vind hahaha

Zorg in iedergeval dat het niet zoals bij mij ging, en good luck !
Met citaat reageren
Oud 28-05-2014, 22:17
ESCLEPIOS
ESCLEPIOS is offline
Wat zijn jullie leeftijden?
Tis makkelijker om klein te beginnen: eerst kleine aanrakingen.
Een vinger op een vinger kan wonderen doen. Succes
Met citaat reageren
Oud 29-05-2014, 07:37
Yannickje
Yannickje is offline
Citaat:
Wat zijn jullie leeftijden?
Tis makkelijker om klein te beginnen: eerst kleine aanrakingen.
Een vinger op een vinger kan wonderen doen. Succes
Of met een vinger zachtjes over de lippen strelen. Gegarandeerd aandacht
Oud 30-05-2014, 06:35
Idk_fucklife
Idk_fucklife is offline
Ik en mijn toendertijd vriendje hadden heel droog via whatsapp afgesproken om elkaar na schooltijd (bij t afscheid) een kus op de mond te geven. Nou had ik van hem verwacht dat hij de eerste zet zou doen (hij heeft al seks gehad, en voor hem had ik nog niet eens een hand van een jongen vastgehouden) maar dat deed hij niet. Dus was het met een knuffel voorbij. Toen ik bijna weg wou gaan, ben ik naar hem toe gelopen, knuffelde hem eerst en gaf hem toen een kus op zijn wang waar nog een aantal andere mensen bij waren. Nou ja, zo heb ik dat dus gedaan. Daarna ging het zoenen in sprongen omhoog. Al kan ik niet tongen, echt niet, ik kan het niet, ik krijg lachstuipen
Met citaat reageren
Oud 04-06-2014, 16:40
Mc98
Mc98 is offline
Revierend heeft gelijk, niemand is zo achterlijk om het uit te maken wanneer jij een zoen vraagt, dat is toch een teken dat je hem graag ziet?
Met citaat reageren
Oud 08-06-2014, 02:30
Verwijderd
Citaat:
Revierend heeft gelijk, niemand is zo achterlijk om het uit te maken wanneer jij een zoen vraagt, dat is toch een teken dat je hem graag ziet?
Ik denk... dat de TS bedoelt... dat als hij er nog niet aan toe is en zij hem ineens gaat zoenen, dat hij zich dan zo ongemakkelijk voelt dat ie het uit zou kunnen maken. Dus om haar gedachtengang nou gelijk als onzin af te doen, dat is misschien ook wat kort door de bocht.

Maar inderdaad je zou het rustig op kunnen bouwen, zoen op wang etc. En diep in de ogen kijken en heel rustig naar hem toe bewegen zoals iemand al zei, dan merk je wel of hij ook dichterbij komt of dat ie afstand houdt. Succes!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten