Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik en mijn toendertijd vriendje hadden heel droog via whatsapp afgesproken om elkaar na schooltijd (bij t afscheid) een kus op de mond te geven. Nou had ik van hem verwacht dat hij de eerste zet zou doen (hij heeft al seks gehad, en voor hem had ik nog niet eens een hand van een jongen vastgehouden) maar dat deed hij niet. Dus was het met een knuffel voorbij. Toen ik bijna weg wou gaan, ben ik naar hem toe gelopen, knuffelde hem eerst en gaf hem toen een kus op zijn wang waar nog een aantal andere mensen bij waren. Nou ja, zo heb ik dat dus gedaan. Daarna ging het zoenen in sprongen omhoog. Al kan ik niet tongen, echt niet, ik kan het niet, ik krijg lachstuipen
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar inderdaad je zou het rustig op kunnen bouwen, zoen op wang etc. En diep in de ogen kijken en heel rustig naar hem toe bewegen zoals iemand al zei, dan merk je wel of hij ook dichterbij komt of dat ie afstand houdt. Succes! |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ik wil heel graag zoenen met mijn vriendje teddybeer1999 | 7 | 02-12-2012 12:24 | |
Liefde & Relatie |
ik weet het even niet meer :'( xxD | 8 | 09-04-2011 11:36 | |
Verhalen & Gedichten |
Een gedeelte uit mijn leven.. U*NiQ | 3 | 28-09-2005 18:06 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Lieverdjes Ieke | 0 | 08-04-2004 20:00 | |
Liefde & Relatie |
Het is bijna een week uit...en ik denk dat ik morgen ga zoenen met een ander... alanis | 43 | 16-01-2004 11:44 | |
Liefde & Relatie |
wat zou die jongen willen!? SHAZZ | 8 | 23-02-2003 15:25 |