Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-07-2014, 23:52
asdfg123
asdfg123 is offline
Hoi, ik ben 16 jaar en heb bijna een jaar een relatie gehad. Het is nu ongeveer 3 maanden uit en ik vind iemand anders leuk. Deze jongen is een vriend van m'n ex, wat het nogal ingewikkeld maakt. Ik heb meerdere keren met hem afgesproken en gezoend.
Ik wil graag een relatie, maar hij wil graag wachten tot zijn vriend er helemaal overheen is. (Heb ik via via gehoord)
Zal ik alsnog vragen hoe we nu verder gaan? Ben bang dat het anders heel raar wordt, doordat ik hem lang niet kan zien door de vakantie.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-07-2014, 09:21
hookee
hookee is offline
Je hebt gelijk; moeilijk.
Als hij had gezegd; "Ja! Relatie! Leuk! Maar we moeten het nog even verborgen houden" dan had ik 't begrepen, maar "wachten met een relatie", wat is dat eigenlijk?
Als hij het nodig vindt te wachten met een relatie, vindt hij het vast ook niet erg als jij in die tijd verder kijkt naar ander prinsenspul (en hijzelf natuurlijk ook). Dan kun je je afvragen wat jij voor hem betekent...
Met citaat reageren
Oud 02-07-2014, 09:55
asdfg123
asdfg123 is offline
Citaat:
Je hebt gelijk; moeilijk.
Als hij had gezegd; "Ja! Relatie! Leuk! Maar we moeten het nog even verborgen houden" dan had ik 't begrepen, maar "wachten met een relatie", wat is dat eigenlijk?
Als hij het nodig vindt te wachten met een relatie, vindt hij het vast ook niet erg als jij in die tijd verder kijkt naar ander prinsenspul (en hijzelf natuurlijk ook). Dan kun je je afvragen wat jij voor hem betekent...
Ik snap best dat hij zijn vriend niet wil kwetsen en daarom nog even wil wachten, het ligt namelijk nog best gevoelig bij m'n ex. Het is dus niet zo dat ik niks voor hem beteken, maar hij wil gewoon een goede vriend zijn
Het is nu ook niet zo dat niemand weet dat we elkaar al meerdere keren gezien hebben en gezoend hebben etc, eigenlijk weet iedereen dat wel. Ik weet nog steeds niet of ik er over zal beginnen of niet...
Met citaat reageren
Oud 02-07-2014, 10:51
sebastiaan133
sebastiaan133 is offline
Na 3 maanden moet jou ex niet zo zeuren hoor. Jij hebt je eigen leven, en die jongen die jij leuk vind ook. Heel leuk en aardig dat ie een goeie vriend wil zijn alleen na 3 maanden moet je daar scheit aan hebben. Dus ik zou er wel over beginnen en als hij een echte jongen is zegt hij gewoon dat ie je wil en als ie dan nog zegt dat ie wil wachten betekend dat je niet genoeg voor hem betekend.

Trouwens, een geheime relatie kan toch ook? Niks mis mee hoor, en als ie eroverheen is kun je het m vertellen. In mijn geval had ik allang een relatie met je gehad en het die vriend verteld want 3 maanden is toch wel erg lang om er niet overheen te zijn.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2014, 11:06
asdfg123
asdfg123 is offline
okee, dankjewel!
Met citaat reageren
Oud 02-07-2014, 12:28
Verwijderd
En volgende keer niet na een jaar al dumpen. Doe dan gewoon geen relatie.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2014, 14:09
Verwijderd
Citaat:
Ik wil graag een relatie, maar hij wil graag wachten tot zijn vriend er helemaal overheen is. (Heb ik via via gehoord)
Zal ik alsnog vragen hoe we nu verder gaan?
Ja, natuurlijk moet je dat gewoon aan hemzelf vragen in plaats van af te gaan op wat je via-via allemaal hoort.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2014, 15:52
Verwijderd
Ja, vraag het hem. En eventueel kun je in de vakantie misschien wat contact houden.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten