![]() |
||
Citaat:
misschien dat je vriend als jij bijna komt... even op moet houden met stoten? <vaag woord ![]()
|
WAAAAAAH!!!
JIJ komt te snel??? dat wil ik ook!!! ik kom echt heeeeeeeeel weinig!! maar goed... ff ontopic: doe voordat hij bij je naar binnen gaat wat spuug op z'n pik, dan glijdt ie ook nadat jij bent gekomen gewoon door ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() zahzha... fu
||
Citaat:
Dat lijkt me wel wat... Of weer een beetje bij het voorspel beginnen.. alleen dan een soort van naspel
|
Het lijkt me nogal wonderlijk allemaal, maar goed. Misschien helpt het om na 1x klaargekomen te zijn je weer op te laten geilen en dan opnieuw te beginnen. Dan houd je het misschien langer uit (voor jongens werkt dat iig meestal wel).
Offtopic: ZHAzha Gave Avatar! En btw, een iets duidelijkere topic-naam zou niet gek zijn....
|
Verwijderd
|
Ja ik geloof er ook weinig van. Tis onzin dat je meteen weer droog bent, want juist als je bent gekomen maakt de vrouw vocht aan. Het is ook onzin dat de seks meteen over moet zijn als jij bent gekomen. Zelf kan ik meervoudig komen van neuken zelf en dan is het echt niet zo dat ik meteen niet meer geil ben ofzo als ik ben gekomen
![]() Denk niet dat het meteen afgelopen is als je bent gekomen, probeer anders om een meervoudig orgasme te krijgen, das ook lekker ![]() Maargoed, ik blijf erbij dat ik hier geen zak van geloof.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je nat bent tijdens het neuken is het vocht niet meteen verdwenen als je klaar bent gekomen ![]() En het is bij mannen vaak wel zo dat een orgasme het eind betekent van een vrijpartij. Maar het lijkt me toch vaag als zij bijvoorbeeld wordt klaargebeft voor het neuken, dat ze dan opeens geen zin meer heeft..? ![]() Ik geloof dr gewoon geen zak van, echt niet... En dan gaat ze ook nog tegen lopen spreken als iemand het advies geeft om te gaan proberen om minder snel te komen, en als iemand het advies geeft om hem te laten stoppen met stoten als ze bijna komt. Dit geeft aan dat ze geen serieuze adviezen wil hebben ofzow, en dat geeft voor mij aan dat ze gewoon zit te fucken.. Ik blijf derbij en ja ik ben koppig ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
soms gebeurt het gewoon echt te snel hoor.. en waarom zegt iedereen dat.. dat ik daar geluk mee heb... Elke keer lijkt wel een vluggertje dat is echt niks aan hoor ![]()
||
Citaat:
Meervoudige orgasmes?
|
nee lekker man zo lekkere dikke grote groene klont op zijn pik en dan neuken.....
RANZIG!!!!!!!!!!!!!!!!vooral als je verkouden bent begraaf je zijn lul gelijk........lol ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() nee ik zou dan glijmiddel gebruiken ofzo... lijkt me iets hiegiëniescher! greetz chuck
||
Citaat:
ff een Vraagje tussendoor. Heeft je vriend er moeite mee ? als jij te vroeg klaarkomt ? en nog iets. Sex is om van te genieten klaarkomen hoeft echt niet! Ik heb over de jaren geleerd me climax uit te stellen en te bewaren. Sex is nog steeds lekker en geweldig we kunnen zo 4 uurtjes door genieten zoner een van beide klaar te komen. Klinkt stom maar tis lekker en werkt goed ![]() ![]() MIjn vriendin kon trouwens heel vaak klaarkomen alleen na de 5e keer spuitend ( clitoraal ) schijnt het zeer te doen. Dit is vrij normaal want zo een lieve clitje kan ook gevoelig worden ![]() Heb je welles geprobeerd eerst ff te mastruberen voor het sex? Dus als je weet dat hij langskomt en jullie gaan sex hebben gewoon die middag/ochtend ervoor ff zelf doen. Werkt bij jongens ![]() |
![]() |
||
Citaat:
nog lekekrder , omhoog kicken met nutteloze reply ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Jullie mening over sex Unknown123 | 13 | 11-03-2014 02:42 | |
Liefde & Relatie |
Sex voor het huwelijk? Smobbo | 104 | 05-06-2005 22:17 | |
Liefde & Relatie |
Nog steeds geen sex? John_doe | 42 | 05-04-2005 00:52 | |
Seksualiteit |