Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Aha, ik hoor twee nieuwe dingen. Je had die 28 juli ook al geprobeerd af te spreken en je hebt een auto. De afstand valt inderdaad wel mee en jij kan haar ophalen o.i.d (aan het eind van haar straat). Het is inderdaad wel veel, om haar nog een maand te geven. Ook is het vervelend dat haar ouders van niks weten. Misschien een slecht idee, maar zou haar beste vriendin niet kunnen helpen? Door bijvoorbeeld te zeggen dat ze met haar afspreekt, terwijl ze met jou is. Als dat voor 1 keertje kan, weet je in ieder geval, of je haar nog steeds net zo leuk vindt, als met het chatten. |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Maarja update: Ik had haar woensdag aangesproken op het feit wat ze ineens anders deed tegen mij, dus ze zei dat dat komt omdat ze sinds zondag is beginnen twijfelen. Ze zei dat ze het niet fijn vindt dat ik zo vaak teleurgesteld ben en me slecht voel omdat we niet kunnen afspreken en dat dus ook een effect heeft op haar... En dat gevoel wil ze eventjes niet meer hebben blijkbaar ook omdat het thuis even minder gaat met haar ouders... Ze zei wel dat ik nog steeds haar 'schatteke' ben en ze me niet kwijt wil omdat ze niet 'zonder mij kan'. Ik heb geen idee wat ik hiervan moet denken maar ja... |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik werd eens gebeld door 'n jongen die ik erg graag wilde neuken, of ik zin had om wijn met 'm te drinken in een park. Het was kutweer en ver fietsen en ik had geen warme jas en bovendien had ik door 'n deadline maar twee uur geslapen, maar mooi wel dat ik ben gegaan, hoor. Citaat:
Citaat:
Wat je ervan moet denken is dat je de volgende keer niet moet trekken aan een dood paard. |
![]() |
|
![]() |
Om hier nog even op terug te komen: sinds gisteren zijn we samen
![]() Het is niet om na te trappen of zo, maar zo dood zal het paard dan toch niet geweest zijn waar ik aan trok. ![]() Toch wil ik jullie bedanken voor de moeite om hier te reageren. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Onzeker/ ten einde raad Birgitstylezz | 7 | 29-03-2016 00:36 | |
Wegwijzen & Voorstellen |
Ten einde raad dus ik ben hier Aimweij | 3 | 19-02-2016 22:00 | |
De Kantine |
Wat staat er onder jouw ctrl-v? Deel#1314 Machiavelli | 500 | 04-02-2005 11:09 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Arts raad kinderloos koppel seks aan. Isa | 17 | 17-05-2004 19:50 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
De brief(!?!) van Edwin & Margarita aan (ex-)Premier Wim KOK! Psychopath | 12 | 16-03-2003 18:37 | |
Psychologie |
ten einde raad shania | 5 | 19-12-2001 14:25 |