Advertentie | |
|
![]() |
|
-bump-
Zojuist ten einde raad maar windows terug gezet naar een herstelpunt in het verleden. Dit lijkt de windows activeren melding op te lossen. Echter, het proces "Systeem" blijft nu tot het einde der tijden 90 tot 95% van mijn CPU gebruiken. Dit is zo erg dat vrijwel icoontjes niet worden geladen, hij Chrome niet opstart en hij zelfs moeite heeft om het taakbeheer menu te openen. Ik heb de PC inmiddels enkele keren afgesloten en opnieuw opgestart, gewacht en geprobeerd de service te beindigen (start zichzelf na 1 a 2 seconden weer) maar dat werkt dus allemaal niet. Iemand tips? Of kan ik windows 8 gewoon downgraden naar 7? want man oh man wat is dit een troep zeg : (. |
![]() |
|
mischien is het verstandig om eerst gewoon een clean install te doen van win 8. als het goed is zit er wel een sticker op met een sleutel en anders zijn daar ook nog wel andere oplossingen voor als die niet werkt.
|
Update mocht iemand hier komen met een vergelijkbaar probleem:
Ik heb met Windows gebeld, die konden mij vertellen dat er een volume licentie in zit, bedoeld voor bedrijven en niet voor thuisgebruikers zoals ik. Dus contact opgenomen met HP. Zij hebben mij een nieuwe licentie toegestuurd, die invullen en tadaaah, opgelost. Nu klinkt de tadaaah alleen of het heel eenvoudig was, maar hoe HP in hemelsnaam een volume licentie in de consumentenmarkt krijgt is mij een raadsel. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|