Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb vooral boxers van de Action maar heb laatst die van de Hema geprobeerd die me aangeraden werden in dat sticky topic hier op Lifestyle en die pijpjes zijn ook langer dus misschien kan je die nog proberen als je het graag wil.
Deze zijn het!
Laatst gewijzigd op 20-09-2014 om 18:47. Reden: niet meer mobiel dus linkje toegevoegd |
![]() |
|
Ik zou ook zeggen dat het aan het merk ligt. Bij mij zijn de hipsters van de Hunkemöller ook te klein voor mijn kont en bouwvakkerstyle vind ik niet zo charmant. Dezelfde maat bij de Hema pas ik juist heel goed. Ook die van de Primark vind ik wel oké, maar daar zijn de maten sowieso anders. Wat bedoel je precies met omhoog kruipen?
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
ondergoed bij vrouwen!! hmm-hmm | 86 | 17-10-2005 18:07 | |
Verhalen & Gedichten |
-Verhaal- Redhair | 430 | 21-09-2005 13:54 | |
Lifestyle |
String of boxer? Ultimate Cookie | 94 | 26-04-2004 18:39 | |
Lifestyle |
Strings op je twaalfde of niet!? Flower_powerrr | 86 | 08-12-2002 13:07 | |
Lifestyle |
Strings (bij meiden, duh) zijn NIET sexy Rabbi Daniel | 115 | 05-10-2002 13:32 | |
De Kantine |
[nieuwe konttopic] BOXER AWARDS .. Maak een foto van je BOXER Verwijderd | 252 | 08-05-2002 22:02 |