Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Voor de 2 maanden die we hadden heb ik ook al eens aan gegeven te willen te praten, maar laatst zei ze dat het niet niet nuttig vindt als ze niet blij is... En haar ex heeft echt haar psyche gebroken volgens mij want ze blijft in het slechte hangen met die flashbacks enzo. Ik weet ff niet wat ik moet doen nu
|
![]() |
|
Soms moet je ook praten als je niet blij bent. Zo heb ik dit weekend een heel heftig gesprek gehad met mn vriend over alles wat ons dwars zat en dat was ook niet bepaald een vrolijke happening. Maar het heeft ons en onze relatie wel goed gedaan
![]()
|
![]() |
Nou dat hebben wij dus vandaag alsnog gedaan. Helaas begon de hele discussie weer via Whatsapp, maar ik ben uiteindelijk gewoon naar haar toe gegaan want ik het was het een beetje zat en we hebben heel veel geknuffeld. We zijn erachter gekomen dat via Whatsapp echt GEEN gevoelens kunnen worden overgebracht. Dus de oplossing is vaker bij elkaar zijn, want toen we weer knuffelden voelde het echt binnen een seconde weer 10 keer beter dan eerst.
Dus een gelukkig einde |
![]() |
|
Inderdaad. Heel makkelijk, Whatsapp, maar niet altijd goed voor een relatie. Zo heb ik ook wel enkele ruzies gehad met vriendinnen. Misverstanden zijn zo gemaakt. Meer afspreken, fysiek, is dan inderdaad een goede oplossing.
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hij weet het nie, wat moet ik ermee? scholier8 | 8 | 31-05-2011 12:08 | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik nou? Mystina | 30 | 14-12-2006 00:04 | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik hier nu mee?! lievemeid2 | 58 | 29-04-2006 08:49 | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik doen? Ji Sung Dennis | 15 | 04-08-2004 18:32 | |
Psychologie |
Wat moet ik hiermee? MazeMouse | 15 | 11-01-2003 10:05 | |
Psychologie |
Kamp nachtmerrie..............wat moet ik nu? help me mensen..... HelpMePlease | 12 | 07-10-2002 17:35 |