Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-08-2014, 21:33
Tink*
Tink* is offline
Ik ben momenteel best wel op zoek naar nieuwe lekkere en goede producten. Wie weet brengt dit topic mij en anderen op ideeën. Ik ben heel benieuwd naar wat jullie favoriete verzorgingsproducten zijn en ook vooral naar wat het product zo goed maakt in jouw ogen!

Ik ben zelf erg fan van de hyposensitive lijn van dr. van der Hoog. Ik gebruik hiervan de reinigingsmelk, de tonic en de dag- en nachtcrème. Ik heb veel reinigingsproducten uitgeprobeerd maar ik heb een overgevoelige huid en ik kan bijna nergens tegen, maar wel tegen dit product. Hoe het met de andere lijnen van dit merk zit weet ik niet, die durf ik ook niet te proberen. Ik ben allang blij dat dit niet jeukt, brandt of rood wordt. Omdat het voor de gevoelige huid is, is het heel mild en ruikt het ook neutraal. Verder voelt mijn huid heel schoon en zacht en heb ik geen puistjes (maar dat kan natuurlijk ook aan mijn huid liggen). Het is niet een heel duur merk en dat is ook een voordeel.

Verder gebruik ik af en toe een gezicht- en bodyscrub van de Lush (ocean salt). Ik heb dit product gekozen omdat ik het ook lekker vond ruiken. Ik heb het nu een aantal keren op mijn gezicht geprobeerd en dat was lekker en goed. Op mijn lichaam heb ik het nog niet geprobeerd omdat het in een kastje staat en ik het telkens bedenk als ik al helemaal nat ben en dan laat ik het maar. Mijn gezicht wordt er in ieder geval lekker zacht van en voelt heel schoon. Ik heb nog niet veel producten van Lush geprobeerd, vooral omdat deze winkel niet in de stad waar ik woon zit. Onlangs toen ik toevallig een Lushwinkel instapte werd ik heel goed geholpen en mocht van alles uitproberen en ik zag ook heel veel dat ik nog wel wilde proberen.

Bodybutters van de Bodyshop. Ze ruiken zo lekker en ik vind de textuur ook heel fijn. Ik ben vooral fan van de wat neutralere geuren sheaboter, honing, noten, kokos en arganolie. De fruitbodybutters vind ik te heftig/chemisch ruiken. Mijn huid wordt er lekker zacht van en ik ruik uren nadat ik heb gedoucht nog licht de geur. Zelfs als ik ben wezen sporten en flink heb gezweet dan ruik ik het soms nog lichtjes (dan moet ik wel echt aan mijn hand ruiken ).

Helaas heb ik op het gebied van shampoos, conditioners, douchegel en make-up nog niet echt iets ontdekt wat ik echt heel goed vind. Soms vind ik een product heel lekker, maar is er toch weer een nadeel in de werking.
Oud 06-08-2014, 13:26
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Leuk topic

Ik heb ook een gevoelige en droge huid maar soms toch wel weer last van puistjes. Ook heb ik astma en kan ik niet tegen sterk ruikende producten.

Als facewash gebruik ik nu de clean deeper van Nivea Young, gek genoeg voor een vette huid maar hij werkt bij mij wel goed, als ik hem niet te vaak gebruik (nu meestal om de dag) en m'n gezicht daarna goed insmeer met dagcreme. Ik heb ook facewash gehad van zo'n huismerk van de Kruidvat, kan ff niet op de naam komen en de Kruidvat heeft ook een fijne schuimende facewash (blauwe tube, eigen merk), die beviel ook goed. Die van de Hema en Trekpleister bevallen me niet.

Qua dagcreme geburik ik al jaren de dagcreme voor de droge en gevoelige huid met Aloe Vera en Perzik van de Kruidvat in zo'n bruin glazen potje. Die is echt perfect behalve als het heel warm is en je gauw zweet want er zit iets van olie in en dan lijkt het wel of het op je gezicht gaat drijven. Ik heb laatst in een aanbieding de Nivea Sensitive dagcreme gekocht en wat ik heel fijn vind, is dat er een SPF 15 in zit zodat je niet ook nog apart met zonnebrandcreme moet smeren als het een beetje zonnig is maar toch voelt deze minder fijn op m'n huid dan die van het Kruidvat.

Onder de douche wissel ik nogal. Ik heb douchegel van de Hema gebruikt maar die vind ik te dun, loopt door je vingers als je je in wil smeren en schuimt niet lekker. Nivea Happy Time, Free Time en nog een heb ik ook en die vind ik fijner maar die geur verdraag ik niet altijd. Sanex heeft ook fijne doucheproducten voor een droge huid. Rituals de witte en groene lijn vind ik ook fijn maar niet voor dagelijks maar meer voor luxe in het weekend. De Rituals shampoo uit de groene lijn is ook heel fijn voor zacht haar. Qua shampoo heb ik meestal twee soorten die ik afwissel omdat mijn haar en hoofdhuid nooit langdurig één soort kunnen verdragen. Ik heb droog haar en een gevoelige hoofdhuid maar ik sport veel en zweet dan altijd erg op m'n hoofd en tussen m'n haar dus wil m'n haar wel regelmatig wassen. Ik gebruik nu de Andrelon Oil en Care en de goudkleurige Elvive voor droog haar en die bevallen allebei wel goed. Ruiken lekker en hydrateren goed. Van maskers, conditioners en crèmespoeling houd ik niet want ik krijg het nooit goed uitgespoeld.

Qua deodorant kan ik absoluut niet tegen Nivea, die nevel is te fijn ofzo en hij droogt niet snel genoeg op. Dove vind ik wel fijn, Sanex ook en Rexona gaat ook goed. De Fem'x van de Kruidvat huismerk is ook fijn en erg goedkoop. Tandpasta gebruik ik meestal Sensodyne in combinatie met iets anders, op dit moment Aquafresh antitandsteen. Die bevallen allebei goed. De antitandsteen van Prodent (paarse tube) vind ik niet fijn.

Ik ben nog een beetje zoekende naar een fijne bodylotion. Ik had altijd die van Vaseline Intensive Rescue met Kamille maar die is uit het assortiment. Ik gebruik nu de baby bodylotion van Trekpleister, ik vind hem erg lekker ruiken en snel intrekken maar m'n vriend vind me dan naar baby ruiken en dat vindt ie niets Ik houd van bodylotions die makkelijk smeren en snel intrekken en toch je huid hydrateren en dus niet echt van bodybutters enzo.

Oh, ik heb nog een hele goede make up tip! De Etos heeft superfijne Sensitive mascara die ook waterproof is. Sowieso hebben ze ook sensitive oogschaduw. Ik heb hele gevoelige ogen en dit is de enige mascara waar ik niet na een uur al vreselijk jeukende ogen van heb en hij is ook erg betaalbaar. Als reiniger gebruik ik de frisse oogmake up reiniger van Etos. Het gaat er goed af en het is niet zo'n vies olie-water goedje.
Oud 06-08-2014, 15:37
zoef de haas
zoef de haas is offline
Ik heb een tijdje geleden een groot deel van m'n normale verzorgingsproducten de deur uitgedaan en na 100-duizend pagina's met ervaringen do's en don'ts op een enorme hippie-tour gegaan. Dat bevalt me (best onverwacht)echt heel erg goed.

Voor mijn haar wat de voorgaande 26 jaar echt een drama is geweest gebruik ik een mengsel van baking soda met water om (vooral m'n hoofdhuid) te wassen/scrubben en heb ik een mengseltje gemaakt van 1/2 appelazijn 1/4 olijfolie 1/4 water en een beetje honing als conditioner. De baking soda zou goed zijn om de vetten/vuil van m'n hoofdhuid te halen die er niet horen, maar laat de natuurlijke vetten zitten (geen idee hoe het precies werkt, maar het werkt), echter is het niet heel goed voor de ph-waarde van je haar, maar het zuur van de azijn uit m'n conditioner (die ik alleen maar in m'n haarpunten werk en ver van m'n hoofdhuid hou) brengt dat weer terug in balans. De olijfolie zorgt dat mijn droge haar wat gevoed wordt en de honing werd aangeraden voor krullend haar. Ik ben in de afgelopen 5 maanden van een zielig dood droog hoopje woestijngras op m'n hoofd gegaan naar een coupe bijna als deze.

Het is veel dikker/groeit sneller/krult meer/heeft meer volume/is veel steviger/valt minder uit. Dat was wel heel erg m'n doel, maar ik had nooit verwacht dat m'n haar hier zo goed op zou reageren.
Ook hoef ik het nog maar maximaal 1 keer in de week te wassen, heb geen klitten/gespleten haarpunten meer en het heeft zoveel volume van zichzelf dat haarproducten niet meer nodig zijn. Als ik onder de douche uitkom dan droog ik het half met koude lucht van de fohn en poef
In het geval dat mijn haar heel erg te lijden heeft gehad van een week werken in de zon/rooklucht oid dan laat ik er een nachtje kokosolie intrekken voordat ik het was.

Dat mengsel van Baking Soda en Water gebruik ik ook om mezelf te scrubben en ik was mezelf met
Een aantal jaar geleden kreeg ik een flesje voor sinterklaas en sindsdien gebruik ik niets anders meer Het maakt m'n huid echt super zacht, soepel, maar niet vettig en wat op het flesje staat (een dochegel die je in je armen sluit) klopt echt Als je je insmeert en vervolgens onder de doche gaat staan is het alsof je heel even in een warme deken wordt gewikkeld.

De combo van het scrubben met baking soda en de awesomeness van de douchegel maakt dat ik eigenlijk niet zo heel veel bodylotion oid nodig heb. Als ik wel iets nodig heb gebruik ik pure kokosolie (na het scheren van m'n benen/m'n handen en nagelriemen of gemixt met aloë vera als after sun).

Sinds ik baking soda gebruik als scrub zweet ik ook veel minder en gebruik ik ook bijna geen deo meer, sowieso ruik ik de hele dag naar Olive Branche en is dat echt dikke prima, maar als het om wat voor reden dan toch nodig is (sporten/werken/te warm) gebruik ik Rexona. Dat gebruik ik al jaren, ooit gekocht om te proberen en nooit iets te klagen over gehad

Ik heb een hele fijne bruine mascara van Maybelinne Express Volume voordat ik deze gebruikte had ik er een van de Etos, maar die begon na een week of 2 altijd immens te klonteren. Als ik al lippenstift gebruik dan is het Coffee Shimmer van Rimmel. Het is niet de best houdende lippenstift, maar het kleurtje staat me heel fijn.

M'n gezicht/make up maak ik schoon met fijn spul, bij producten die ik hiervoor gebruikte ging m'n gezichtshuid na een minuut of 10 altijd een beetje 'trekken' daar heb ik hierbij geen last meer van.

Het fijne aan alles is dat, behalve de Lush producten (die overigens wel echt heel fijn lang mee gaan), het me ook allemaal ontzettend weinig kost. Waar ik eerst best wel wat geld kwijt was aan shampoo/haarproducten/bodylotions/scrubs ben ik nu voor een euro of 2 gemiddeld per maand wel klaar
Oud 06-08-2014, 16:26
Verwijderd
Haarmaskers!! <3 Ij heb nu van Dove, omdat die in de aanbieding waren. Superfijn, mijn haar wordt er helemaal zacht en glanzend van.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2014, 16:28
Verwijderd
En etmakas tvp voor de tips van zoef!!
Met citaat reageren
Oud 06-08-2014, 22:28
Tink*
Tink* is offline
Zoef is dat nou ook dat no poo waar men het over heeft wat jij doet met die bakingsoda? Of is dat nog weer wat anders?

Oh Daantje, qua bodylotion vind ik Weleda zelf heel fijn, maar dat is ook heel duur. Ik heb zelf ook bodylotion van Dove en ben daar ook tevreden over, alleen ik vind 'm een beetje saai omdat ie zo neutraal is.
Oud 07-08-2014, 10:54
zoef de haas
zoef de haas is offline
Ja dat ja! Het klinkt alleen zo stom
Oud 07-08-2014, 13:49
Verwijderd
Ik heb altijd Weleda duindoorn handcrème want dat is stiekem geen crème maar een zalf, dus lekker vet voor 's avonds als je de hele dag je handen moet wassen. En ik gebrui biodermal matterende zonnefluïde als dagcrème, omdat het inderdaad matterend is en ik er geen puisten van krijg en ik later geen huidkanker in m'n gezicht wil.
Verder ben ik niet trouw aan verzorgingsproducten; in de praktijk koop ik het meeste bij de Hema omdat de verpakkingen een handige vorm hebben, behalve douchegel, die zoek ik uit op geur.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2014, 17:04
Elin3
Elin3 is offline
Ik zweer echt bij Roc Hydra+ met SPF 15, die werkt echt heel prettig voor mijn soms droge en onrustige huid (dat mag ook wel voor die prijs!). Voor de rest varieer ik vrij veel, shampoo is op het moment van de HEMA, voor droog en beschadigd haar o.i.d., werkt prima. Conditioner gebruik ik van Syoss (helaas met siliconen, maar de fles moet toch leeg) en af en toe gebruik ik ook John Frieda Frizz-Ease Secret Agent of een serum uit dezelfde lijn.
Oud 07-08-2014, 21:28
Verwijderd
Decubal creme voor op mijn gezicht, prima voor een gevoelige huid, superfijn vooral in de winter. Ik scrub niet , droog borstelen vind ik effectiever en mijn huid krijgt er ook wel een mooie glans door. Af en toe een japanse gezichtsmassage en naar de sauna is genoeg voor een mooie zachte huid Shampoo en douchegel let ik niet zo op, koop doorgaans gewoon iets van nivea.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2014, 19:02
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Weet jij of die producten van dr van der hoog ook een zonnefactor hebben en hoeveel betaal je dan voor een dagcreme bijvoorbeeld, Tink?
Oud 10-08-2014, 21:19
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Weet jij of die producten van dr van der hoog ook een zonnefactor hebben en hoeveel betaal je dan voor een dagcreme bijvoorbeeld, Tink?
Geen Tink, maar KLIK.
Oud 10-08-2014, 21:38
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Maar dat is uit een andere lijn dan voor de gevoelige of droge huid.
Oud 10-08-2014, 22:00
Miekje*
Miekje* is offline
Oh, dan had ik niet goed gelezen!

Mijn huid doet niet zo snel moeilijk, gelukkig. Ik heb vorige week bij de Action een bodybutter gekocht met Aloë Vera, eentje die heel neutraal en wat fris ruikt. Heel fijn, lekker zacht en fris velletje, de hele dag.
De parfum die ik veel gebruik heb ik ook bij de Action gekocht, hij heet heel simpel 'Rose'. Hij ruikt naar bloemetjes en is niet te zoet en niet te zwaar, en hij ruikt echt de hele dag.
Deodorant heb ik meestal van Dove, invisible dry. Ruikt neutraal en ik draag bijna alleen maar zwarte kleding, dus dan is het wel noodzakelijk om een deodorant te gebruiken die geen sporen achterlaat.
Tandpasta koop ik vaak bij de Hema, douchecrème heb ik het liefst van Palmolive, Nivea of Dove. Iets met honing of rozengeur, dan ben ik blij. Van Palmolive heb ik het liefste de douchecrème met olijven op de verpakking.
Qua shampoo heb ik het liefst shampoo voor mijn haarkleur en conditioner voor wat meer volume. Merk maakt me niet zoveel uit, meestal koop ik iets wat in de aanbieding is of gewoon voorhanden. En ik koop die dingen toch meestal bij een Action/Big Bazaar, want ik ben een pauper.

Verder heb ik vaak een reisverpakking alcoholgel bij me, handig tegen plakhanden onderweg
Oud 10-08-2014, 22:32
Tink*
Tink* is offline
De hyposensitive lijn is zonder spf. Kost zo'n 15 euro. Ik koop het vaak in de aanbieding. Drogisten hebben regelmatig 1+1 gratis. Ik vind trouwens producten met een spf-factor erin steeds populairder worden dus ik zie het nog wel gebeuren dat het wellicht toegevoegd wordt. Ik weet dat er laatst testers werden gevraagd met een gevoelige huid dus ik ben benieuwd.

Miekje, producten bij die winkels kopen is echt niet voor paupers maar juist voor slimmerds! Waarom veel geld uitgeven als het niet hoeft voor hetzelfde product!
Oud 11-08-2014, 22:21
Verwijderd
Ik zweer bij de shampoo en conditioner van Chi. Ik heb best wel wat shampoo's uitgeprobeerd, maar vrijwel allemaal hadden ze niet het gewenste effect of kreeg ik last van m'n hoofdhuid. Sinds ik die van Chi gebruik, is mijn haar dikker, voller, glanzender en makkelijker. Het pluist niet meer zoveel en als ik het aan de lucht laat drogen, zit het prima. Dat heb ik echt nog nooit gehad. Hele fijne shampoo

Ik gebruik make-upreiniger van de Etos. Overblijfsel van niet heel veel te besteden hebben maar wel op zoek zijn naar een reiniger die allesch er vanaf haalt en geen restjes watervaste mascara laat zitten. Ik gebruik ook nog facewash en scrub van de etos, maar wil wel eens op zoek naar iets beters. Nadeel vind ik altijd dat, wanneer iets niet bevalt, je met zo'n hele verpakking zit te kijken. Als iemand tips heeft, ik hou me aanbevolen...

Ik gebruik al een hele tijd nauwelijks bodycreme/bodylotion/whatever, maar heb een grote pot Nivea waar ik mijn gezicht na het schoonmaken mee insmeer, en als ik hele droge benen/armen/buik/rug heb, smeer ik me daar mee in. Werkt als een tiet en is ook een overblijfsel van weinig te besteden hebben. Maar vooralsnog bevalt het goed. Ook hiermee vind ik het moeilijk om uit te proberen omdat je dan met een tube/pot blijft zitten die niet bevalt.

Ik heb hele fijne poriënverfijner van Clinique en foundation en lippenstift van Dior. Ik gebruik 't niet dagelijks, maar omg, zo'n fijn spul <3
Met citaat reageren
Oud 12-08-2014, 20:27
Schrödinger
Schrödinger is offline
EuroShopper shampoo.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2014, 13:27
Verwijderd
Waarom is mijn bericht weg?

Laatst gewijzigd op 22-08-2014 om 10:41. Reden: Als je niets nuttigs toe te voegen hebt, zeg dan maar niets.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2014, 22:22
Verwijderd
Citaat:
EuroShopper shampoo.
Dat verkopen ze zeker nog wel in Finland? Bij de ah niet meer. Een zwarte dag in de geschiedenis voor Zeeuwen.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2014, 22:42
Verwijderd
Ik heb een lichtelijke obsessie met glanzend haar. Ik heb zo'n beetje alle 'shine' producten geprobeerd van alle shampoos. Mijn favoriet en by far de beste shine shampoo is die L'oreal - nutri gloss. Ik gebruik daar ook de conditioner van. Eerst ook de spray, maar daar kreeg ik zo'n jeuk van op m'n hoofd dat ik het tot bloedens toe kapot krabte.

Daarnaast gebruik ik heel graag 2 keer per week gliss kur hair repair. Heerlijk spul 2 minuutjes intrekken en dan uitspoelen.

Zeep heb ik het liefst FA, die groene met yoghurt of die witte met cocos.
Als ik Dove ruik, denk ik meteen aan mijn vorige baan bij de bejaarden en ik wil daar absoluut niet naar ruiken, dus dat gebruik ik nooit. Zelfde geldt voor 8x4 deo. Negatieve assocciaties als ik die producten ruik.

Ik gebruikte eerst elke dag nivea, maar ben daarmee gestopt. Ik probeer niks te gebruiken. Mocht ik in de winter toch een droge huid hebben gebruik ik altijd natusan baby olie. Dan droog ik me niet af maar smeer die olie op m'n huid en dan droog ik in de lucht. Prima spul.

Op m'n nagels smeer ik het liefst de nagellak van Essence. Supergoedkoop maar het kwastje is fijn (beetje aandrukken en je hebt je hele nagel gecoverd) en droogt snel. En ze komen vaak met nieuwe kleuren.

Mijn favoriete deo is rexona. Ik neem altijd die coton dry variant. Laatst heb ik nivea black and white gekocht en nog een lila/paarse fles van nivea. Die eerst vind ik fijn, de tweede ruikt naar wc spray (en daar staat ie nu ook).

Mijn favoriete luchtjes is paco rabanne - lady million.

Laatst had ik ook een heel fijn luchtje van Viktor en Rolf- Bonbon. Maar daar kreeg ik vreselijke uitslag van helaas. Erg jammer want ruikt heerlijk. (en ik love dat flesje!)

Ik ben overigens wel nieuwsgierig geraakt naar de hoofdwas-methode van Zoef. Ik wil dat gaarne een keer proberen. Hoewel ik me afvraag of zoiets ook geschikt is voor heel stijl/glad haar. Bij krullend haar pakken dingen toch vaak anders uit.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2014, 02:46
Verwijderd
Ik ben wel benieuwd naar wat voor soda Zoef gebruikt.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2014, 10:03
Hazel
Hazel is offline
Ik ook, ik ben ook benieuwd naar voor- en nafoto's.

Mijn favoriete merken voor verzorgingsproducten zijn overigens van L'Oreal, Hema, MAC, Dermalogica (helaas onbetaalbaar). Ik houd ook wel van Dove.
Oud 16-08-2014, 10:31
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Dat verkopen ze zeker nog wel in Finland? Bij de ah niet meer. Een zwarte dag in de geschiedenis voor Zeeuwen.
Ik moet eerlijk toegeven dat ik geen EuroShopper shampoo gebruik, maar antiroosshampoo van de LIDL. Verder gebruik ik natuurlijk wel, waar mogelijk, EuroShopperproducten.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2014, 10:04
zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Ik ben overigens wel nieuwsgierig geraakt naar de hoofdwas-methode van Zoef. Ik wil dat gaarne een keer proberen. Hoewel ik me afvraag of zoiets ook geschikt is voor heel stijl/glad haar. Bij krullend haar pakken dingen toch vaak anders uit.
Mijn moeder is vorige week ook begonnen met haaar haar zo te wassen en heegt heel glad/stijl haar, ik wil je best wel laten weten of het bij haar net zo'n groot succes is.

Citaat:
Ik ben wel benieuwd naar wat voor soda Zoef gebruikt.
Citaat:
Ik ook, ik ben ook benieuwd naar voor- en nafoto's.
Ik gebruik baking soda/sodium bicarbonate. In groene pakjes voor 2-3 euro per 75 gram bij de Etos/DA maar als je het online besteld dan kun je het voor 58 cent per 100 gram vinden.
Foto's zal ik later deze week posten alhowel ik helemaal niet zeker weet of er ergens foto's zijn van mijn losse haar de afgelopen 4 jaar
Oud 21-09-2014, 21:56
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb vanavond allemaal spulletjes bij De Tuinen besteld, oa van Zarqa wat ik al heel lang wil proberen dus ben benieuwd. Misschien zitten er nog aanraders bij.
Oud 29-09-2014, 20:05
Verwijderd
Ik gebruik voor zo goed als alles gewone vaseline in spray vorm.
Wel de originele van Vaseline zelf.
Zeer snel droog en heerlijk fris de hele dag.
Af en toe voor weinig te koop bij de action.
(ook geschikt als je zonder slipje een strakke jeansbroek ''inschiet'', tegen het schuren en ook tegen jeuk aan de vagina)

Shampoo en zeep van neutral.
Af en toe voor weinig te koop bij de action.

En dagelijks een druppeltje originele ''Gabriella Sabatini'' op een intiem plekje.
(€ 109.-- voor 20 ml)
Met citaat reageren
Oud 30-09-2014, 21:48
Pluis
Pluis is offline
Ik gebruik al jaren het 3-stappen gebeuren van clinique voor m'n gezicht (facewash-tonic-creme) en dat bevalt me nog altijd uitstekend. Door de jaren zo af en toe gewisseld van huidtype (van 1 naar 2) maar m'n huid is altijd zijdezacht.

Qua haar heb ik nu blond shampoo van guhl en conditioner van schwarzkopf, maar eigenlijk wil ik al heel lang de tea tree oil lijn van alberto balsam. Dat heb ik een keer een week gebruikt toen ik bij de tante van m'n vriend logeerde en het is de enige shampoo waarbij m'n haar niet na anderhalve dag alweer zo vet als een pannenkoek is. Helaas verkopen ze het niet in Nederland maar alleen in GB. En daar kom ik nooit. Binnenkort wil ik het eens via internet bestellen, maar vind het zo zonde dat de bezorgkosten dan veel duurder zijn dan de shampoo en conditioner zelf (dat spul kost echt maar 1 pond per fles ofzo).

Qua douchegel ben ik stapelgek op de rituals hammam showerfoam. Dan waan ik me echt in de sauna <3. Helaas vind ik 8 euro per fles te duur dus het is wachten op verjaardagen/feestdagen/kortingsacties.

Bodylotion doe ik eigenlijk niet aan. Alleen in de winter krijg ik soms jeuk op m'n rug en schilferige kuiten. Deze winter hoop ik dat op te lossen met van die nivea douche olie. Bodylotion trekt altijd zo irritant langzaam in. En je eigen rug insmeren is lastig.
Oud 30-09-2014, 22:07
Verwijderd
Tip voor Pluis.

Gebruik inplaats van bodylotion spray vaseline.

En heb je al eens NEUTRAL shampoo geprobeerd?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten