Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Foto's zal ik later deze week posten ![]() ![]()
|
Ik heb vanavond allemaal spulletjes bij De Tuinen besteld, oa van Zarqa wat ik al heel lang wil proberen dus ben benieuwd. Misschien zitten er nog aanraders bij.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik gebruik voor zo goed als alles gewone vaseline in spray vorm.
Wel de originele van Vaseline zelf. Zeer snel droog en heerlijk fris de hele dag. Af en toe voor weinig te koop bij de action. (ook geschikt als je zonder slipje een strakke jeansbroek ''inschiet'', tegen het schuren en ook tegen jeuk aan de vagina) Shampoo en zeep van neutral. Af en toe voor weinig te koop bij de action. En dagelijks een druppeltje originele ''Gabriella Sabatini'' op een intiem plekje. (€ 109.-- voor 20 ml) |
![]() |
|
Ik gebruik al jaren het 3-stappen gebeuren van clinique voor m'n gezicht (facewash-tonic-creme) en dat bevalt me nog altijd uitstekend. Door de jaren zo af en toe gewisseld van huidtype (van 1 naar 2) maar m'n huid is altijd zijdezacht.
Qua haar heb ik nu blond shampoo van guhl en conditioner van schwarzkopf, maar eigenlijk wil ik al heel lang de tea tree oil lijn van alberto balsam. Dat heb ik een keer een week gebruikt toen ik bij de tante van m'n vriend logeerde en het is de enige shampoo waarbij m'n haar niet na anderhalve dag alweer zo vet als een pannenkoek is. Helaas verkopen ze het niet in Nederland maar alleen in GB. En daar kom ik nooit. Binnenkort wil ik het eens via internet bestellen, maar vind het zo zonde dat de bezorgkosten dan veel duurder zijn dan de shampoo en conditioner zelf (dat spul kost echt maar 1 pond per fles ofzo). Qua douchegel ben ik stapelgek op de rituals hammam showerfoam. Dan waan ik me echt in de sauna <3. Helaas vind ik 8 euro per fles te duur dus het is wachten op verjaardagen/feestdagen/kortingsacties. Bodylotion doe ik eigenlijk niet aan. Alleen in de winter krijg ik soms jeuk op m'n rug en schilferige kuiten. Deze winter hoop ik dat op te lossen met van die nivea douche olie. Bodylotion trekt altijd zo irritant langzaam in. En je eigen rug insmeren is lastig.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Hoe merk-gericht ben jij? Verwijderd | 47 | 29-02-2012 20:51 |