Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-10-2014, 19:50
yecats
yecats is offline
haaii mensen

ik ben verliefd, op een jongen uit mn klas. hij is begin dit jaar in mijn klas erbij gekomen. in het begin van het jaar deed ik alsof ik hem stalkte. hij vond het wel grappig en ik leerde hem beter kennen. hij wist niet dat ik hem leuk vond(nu trouwens ook nog niet). maar nu kan ik hem moeilijk stalken of er mee verder gaan want ja ik weet al best wel veel over hem en het is moeilijk om iemand in je klas te stalken.
eerst appte we ook heel veel, maar dat is nu ook al minder en dat vind ik erg jammer.
ik zou hem best willen veertellen dat ik hem leuk vind, maar ik ben ook best wel bang dat dan binnen een paar dagen de hele klas het weet of dat hij mij daardoor raar gaat vinden ofsow.

ik weet nu dus niet wat ik moet doen dus hebben jullie tips, en wat zouden jullie in zo'n situatie doen?

mijn vrienden zeggen dat ik een keer met hem moet afspreken, maar ik ben nog al verlegen als t om zoiets gaat dus dat durf ik niet echt. vooral omdat ik het best raar vind om zomaar met hem aftespreken terwijl we bij elkaar in de klas zitten enzo. dus hoe zou ik het moeten vragen als ik zou willen afspreken met hem, en dan alleen of met meer vrienden erbij

alvast bedankt voor jullie hulp
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-10-2014, 20:17
Elin3
Elin3 is offline
Organiseer een filmavondje met.wat mensen uit de klas, dan wordt het wat normaler om buiten school met hem om te gaan.
Oud 13-10-2014, 20:31
yecats
yecats is offline
bedankt voor je reactie Elin3

dat is inderdaad een goed idee!!
vooral omdat ik over een maand ofsow jarig ben dan organiseer ik dan gwn een feestje met een paar mensen
Met citaat reageren
Oud 14-10-2014, 13:47
Verwijderd
Geen vrienden erbij natuurlijk.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten