Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-11-2016, 14:46
Admire
Admire is offline
Ja hallo ben ik weer met mn hoofd.

Als jullie mijn vorige topic hebben gelezen stond er dat ik verliefd was op een meisje. Nou dat is dus nog steeds gaande. (Ja nog steeds). Nou ik heb het overwogen om haar mee uit te vragen of gewoon af te spreken maar ten eerste ik ben echt nog nooit met een meisje naar de bios geweest. En ik heb geen idee hoe ik haar moet vragen zonder dat haar vriendinnen erbij zijn. Het liefst zou ik gewoon het grootste bos bloemen van de hele wereld ofzo kopen en bij haar aanbellen en mijn gevoelens uitten. Alleen: A. Ze woont best ver weg en het weer is rot. En B. Dat word heel awkward. Dus hoe moet ik haar vragen om af te spreken ofzo?

Alvast bedankt. Doegdoeg
Oud 21-11-2016, 15:10
Elin3
Elin3 is offline
Hoe heb je nu contact met haar?
Oud 21-11-2016, 15:26
Laylaaax
Laylaaax is offline
ahmm allereerst de Bios lijkt mij niet zoon goed plan. Je kent haar niet goed zei kent jou niet zo goed en bij de Bios leer je elkaar ook niet snel beter kennen want je zit de hele tijd een film te kijken. Trouwens, Dat meisje heb je wel een aantal keer met haar gepraat? of kent ze je amper? want is is het misschien beter als je haar nummer hebt via een groepsapp ofzo eerst een beetje met haar te appen

misschien kan je een andere locatie overwegen? een leuk idee is bijvoorbeeld om samen Sushi te gaan eten of wokken enz. zo kunnen jullie toch veel met elkaar praten maar kies niet het allerduurste uit want ja het is ook een beetje te om jezelf helemaal te gaan uitsloven op je eerste date (Dat kan erna nog wel ) Of als je een beetje weet hoe je moet koken kan je ook vragen of je voor haar mag koken? iedere vrouw heeft wel een beetje een zwak voor een man die kan koken Dus ik zou meer in die richting gaan denken

Maar om weer Back naar je vraag te gaan,
Je zegt dat je geen idee hebt om het te vragen waar haar vriendinnen bij zijn, Heel simpel loop dan naar haar toe en vraag of je even met haar kan spreken. en als je haar nog niet zo goed kent lijkt me je hart luchten niet zoon goed idee ik zou haar gewoon vragen of ze zaterdag avond (of een andere dag) wat te doen heeft? of gewoon ''zou je het leuk vinden om af te spreken?'' en dan bv er achteraan als voorbeeld ''want ik heb altijd al eens een keer Sushi willen proberen en ik ken een leuk restaurant, lijkt je het misschien leuk om samen te gaan?'' Ik zou er zo iets van maken als idee
Met citaat reageren
Oud 21-11-2016, 17:36
Admire
Admire is offline
Ohw nou ik ben 13 😬 voor het kookgeval. (Niet dat ik niet kan koken want dat doe ik soms wel). Maar misschien zou het leuk zijn om naar de stad te gaan ofzo? Daar heb je vanalles. Ik zal er nog even over nadenken of misschien hebben jullie nog ideeën.
Oud 22-11-2016, 22:18
Laylaaax
Laylaaax is offline
Ohh zo ja dan zou naar de stad gaan ook wel een leuk idee zijn dan kan je ook leuk met elkaar praten
Met citaat reageren
Oud 23-11-2016, 06:21
Admire
Admire is offline
Ja we gaan vandaag naar de stad met nog een vriendin van haar maar daar kan ik wel goed mee opschieten dus komt wel goed. En miss de volgende keer kunnen we wel met zn 2 wat doen.
Oud 23-11-2016, 19:59
Admire
Admire is offline
We zijn vandaag naar de stad geweest met zn 3en alleen ik wil nu wel eens gewoon met haar alleen ergens heen. Hoe ga ik dat dan vragen? Kan ik het ook via whatsapp vragen? Want dan praten we toch alweer genoeg met elkaar. En waar moeten we heen?
Reageren

Regels voor berichten