ahmm allereerst de Bios lijkt mij niet zoon goed plan. Je kent haar niet goed zei kent jou niet zo goed en bij de Bios leer je elkaar ook niet snel beter kennen want je zit de hele tijd een film te kijken. Trouwens, Dat meisje heb je wel een aantal keer met haar gepraat? of kent ze je amper? want is is het misschien beter als je haar nummer hebt via een groepsapp ofzo eerst een beetje met haar te appen
misschien kan je een andere locatie overwegen? een leuk idee is bijvoorbeeld om samen Sushi te gaan eten of wokken enz. zo kunnen jullie toch veel met elkaar praten maar kies niet het allerduurste uit want ja het is ook een beetje te om jezelf helemaal te gaan uitsloven op je eerste date (Dat kan erna nog wel

) Of als je een beetje weet hoe je moet koken kan je ook vragen of je voor haar mag koken? iedere vrouw heeft wel een beetje een zwak voor een man die kan koken

Dus ik zou meer in die richting gaan denken
Maar om weer Back naar je vraag te gaan,
Je zegt dat je geen idee hebt om het te vragen waar haar vriendinnen bij zijn, Heel simpel loop dan naar haar toe en vraag of je even met haar kan spreken. en als je haar nog niet zo goed kent lijkt me je hart luchten niet zoon goed idee

ik zou haar gewoon vragen of ze zaterdag avond (of een andere dag) wat te doen heeft? of gewoon ''zou je het leuk vinden om af te spreken?'' en dan bv er achteraan als voorbeeld ''want ik heb altijd al eens een keer Sushi willen proberen en ik ken een leuk restaurant, lijkt je het misschien leuk om samen te gaan?'' Ik zou er zo iets van maken als idee