Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-10-2014, 01:17
mediaROCKS
mediaROCKS is offline
Hallo allemaal,

Ik heb al 6 maanden een geweldige vriendin. Nu moet ik wel zeggen dat het begin niet geweldig verliep maar we houden enorm veel van elkaar. Elke keer als we bij elkaar zijn voelt dat geweldig. We zijn beide wel maagd en we doen wel bepaalde seksueel dingen samen (voelen etc.), we slapen soms samen maar ze wil niet verder. Ik probeer alles zo romantisch mogelijk te maken: kaarsen, rozen etc. alleen het lijkt gewoon alsof ze helemaal geen seks wilt of daar enorm bang voor is op een bepaalde manier terwijl ik haar duidelijk laat weten dat ze prachtig is en zo veel mogelijk haar zelfvertrouwen probeer op te peppen alleen niks werkt. Het is niet perse de seks die ik mis... Ik mis het intieme gevoel wat erbij komt. Knuffelen en zoenen is geweldig maar ik denk niet dat het hetzelfde gevoel geeft. Ik wil gewoon zo intiem mogelijk met haar zijn en ik denk ook dat het intieme gevoel een goed effect geeft op onze relatie...

Kan iemand mij raad of advies geven op dit gebied hoe ik haar minder bang weet te maken of hoe ik verder hiermee kan gaan?
Met citaat reageren
Oud 21-10-2014, 05:25
WolterB
WolterB is offline
Heb je er ook al eens met haar over gepraat?
Oud 21-10-2014, 15:52
mediaROCKS
mediaROCKS is offline
Ja ik heb hierover gepraat met haar, ze zegt dat ze het eng vind en het niet durft en zelf niet goed weet of ze er klaar voor is...
Met citaat reageren
Oud 21-10-2014, 15:54
Ton1992
Ton1992 is offline
Dan is ze er nog niet klaar voor. Simple as that. Er zit niets anders op dan wachten knul... hoe moeilijk het ook is, uiteindelijk is het, het meer dan waard!
Oud 21-10-2014, 16:39
Pluis
Pluis is offline
Als ze er niet klaar voor is, kan en mag je haar niet dwingen of pushen. Seks en alles wat daarbij hoort moet namelijk voor jullie allebei leuk zijn. Uiteindelijk wint de nieuwsgierigheid het vanzelf van de angst, maar dat gaat niet sneller als je haar pusht (juist niet zelfs)
Oud 21-10-2014, 17:21
Verwijderd
In de tussentijd iemand anders pakken.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2014, 17:31
Pluis
Pluis is offline
Ja lekker vreemdgaan, dat is pas echt goed voor je relatie!
Oud 21-10-2014, 18:18
Rommeltje
Rommeltje is offline
Oh, lullig man.
Een vriend van me heeft hetzelfde gehad, hij heeft het uiteindelijk wel uitgemaakt omdat hij toch echt aan zijn trekken moest komen. Het is een keuze die je moet maken. Probeer haar gewoon intens op te geilen en wie weet vraagt ze er uiteindelijk zelf naar. Waarschijnlijk is ze gewoon bang door mensen of vriendinnen die haar hebben verteld dat het pijn doet. Hoe oud is ze als ik vragen mag?
Met citaat reageren
Oud 21-10-2014, 18:20
Elin3
Elin3 is offline
Ze moet het oké vinden op een moment dat ze niet opgewonden is. Pas dan kan je er van op aan dat wat er gebeurd in een geile stemming ook iets is waar ze achter staat en geen spijt van hoeft te krijgen.
Oud 21-10-2014, 19:15
Rommeltje
Rommeltje is offline
Citaat:
Ze moet het oké vinden op een moment dat ze niet opgewonden is. Pas dan kan je er van op aan dat wat er gebeurd in een geile stemming ook iets is waar ze achter staat en geen spijt van hoeft te krijgen.
Als je een vrouw vind die het "oké" vind als ze niet opgewonden is kan je me dan haar nummer geven want dan ga ik met haar trouwen.

Grapje,
Ze heeft gelijk, ze moet er uiteindelijk ook aan toe zijn als ze niet geil is, ik probeerde alleen van man tot man te helpen.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2014, 19:20
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Als je een vrouw vind die het "oké" vind als ze niet opgewonden is kan je me dan haar nummer geen want dan ga ik met haar trouwen
Ik bedoel niet dat ze direct seks met iemand wil hebben op dat moment. Maar dat ze, wanneer jullie praten over seks, gewoon aan kan geven of ze er wel of niet aan toe is. Als ze eerlijk en open kan zeggen dat ze het wil terwijl ze niet opgewonden is, is dat betrouwbaarder dan wanneer ze instemt als ze al geil is. Geeft ze toe in een geile bui, maar wilde ze eigenlijk niet, kan dat een lastige situatie geven als ze er achteraf spijt van krijgt.
Oud 21-10-2014, 19:50
mediaROCKS
mediaROCKS is offline
Citaat:
Ik bedoel niet dat ze direct seks met iemand wil hebben op dat moment. Maar dat ze, wanneer jullie praten over seks, gewoon aan kan geven of ze er wel of niet aan toe is. Als ze eerlijk en open kan zeggen dat ze het wil terwijl ze niet opgewonden is, is dat betrouwbaarder dan wanneer ze instemt als ze al geil is. Geeft ze toe in een geile bui, maar wilde ze eigenlijk niet, kan dat een lastige situatie geven als ze er achteraf spijt van krijgt.
Jullie hebben helemaal gelijk! Ik zal het met haar erover hebben... Enorm bedankt!
Met citaat reageren
Oud 26-10-2014, 17:56
Helpmij123
Helpmij123 is offline
Citaat:
In de tussentijd iemand anders pakken.
Reverend, wat ben je toch ook een baas haha, zie zo vaak reacties van jou waar ik echt stuk om ga ;p.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2014, 19:15
Boy_14
Boy_14 is offline
uhm, zeg dat je maar een heel kleintje heb (of is dat werkelijk zo?) en dat ze niet bang hoeft te zijn dat het pijn doet.

of..

als ze slaapt, snel je lul tevoorschijn en plop erin

das grapje, als ze er niet klaar voor is is ze er niet klaar voor, jammer joh, wachten dan
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten