Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-10-2014, 23:06
brunettespy
brunettespy is offline
Ik zit een beetje met een dilemma. De laatste paar weken trok ik erg veel op met een jongen. Uiteindelijk kwamen we van elkaar erachter dat we elkaar leuk vinden. Alles leuk en gezellig toen. We deden er niks mee. Maar midden ib de herfst vakantie merkte ik via whatsapp dat hij een beetje afstandelijk werd. Ik dacht dat ik het verkeerd begreep omdat met whatsapp zijn emoties moeilijker uit te drukken.

Na de herfstvakantie kwamen we elkaar weer tegen op school en viel me op dat hij idd heel erg afstandelijk was. Ik ging hem niet meer appen. Om te kijken of hij mij zou gaan appen. Dat deed hij niet. Hij keek me nauwlijks meer aan en kwam niet meer bij me zitten. Nu als ik dingen vraag krijg ik wel gwn antwoord. Alleen zo kortaf en de sfeer die er hangt.

Voor mijn gevoel heb ik niks verkeerd gedaan. Ik heb alle berichten terug gelezen on te kijken of ik iets onbewust heb gezegt maar dat was niet zo.
Ik zou graag advies willen want ik mis mn maatje wel
Oud 26-10-2014, 23:49
sebastiaan133
sebastiaan133 is offline
Als ik het zo lees, wilde hij misschien wel een relatie. Nu voelt ie zich gefriendzoned en wil ie niks meer met jou te maken hebben.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2014, 23:53
brunettespy
brunettespy is offline
Ik heb hem juist niet gefriendzoned omdat ik wel meer wilde maar ik was bang dat hij alleen maar vrienden wilde zijn
Oud 27-10-2014, 09:46
sebastiaan133
sebastiaan133 is offline
Ah, miscommunicatie. Eigenlijk wilden jullie elkaar wel, alleen waren jullie allebei te bang om de stap te zetten. Als je m nog leuk vind zou ik voor m gaan, je vriendschap ben je denk ik al kwijt.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2014, 11:27
brunettespy
brunettespy is offline
Ik was bang dat ik te snel voor zou gaan. Ik wilde wel. Een vriend van hem vroeg aan hem. Waarom neem je niks met haar? Hij zei." Ik zie wel wat er gaat gebeuren."
Die tijd hielden we het geheim voor andere mensen terwijl het iedereen eigelijk opviel.
Vandaag zag ik hem weer. En weer werd er totaal niet omgekeken naar me.
Oud 27-10-2014, 12:28
feniks
feniks is offline
Grijp hem gewoon bij zijn lurven, doe je liefdesverklaring, en zeg dat je een nee van hem niet accepteert.
succes!
Met citaat reageren
Oud 27-10-2014, 13:03
brunettespy
brunettespy is offline
Maar dat gaat niet zo makkelijk. Ik wil hem niet afschrikken
Oud 27-10-2014, 13:50
Elin3
Elin3 is offline
Of je laat hem lopen of je gaat er nu voor. Langer wachten gaat niets opleveren....
Oud 27-10-2014, 14:31
Verwijderd
Ik val ook altijd op meisjes die niet reageren op mijn berichten, afstandelijk doen en over het algemeen een ongeïnteresseerde indruk maken.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2014, 21:03
Verwijderd
"He, ik vond jou eigenlijk wel leuk, maar nu ben je heel afstandelijk. Waarom is dat?"
Met citaat reageren
Oud 27-10-2014, 22:29
brunettespy
brunettespy is offline
Ik heb het vanmiddag aan hem gevraagt. Hij zegt dat er niks is en dat hij echt niet door had. En dat het hem spijt.
uiteindelinm ben ik erachtrr gekomen dat hij mij niet meer leuk vind. Maar hij wilde er niet op ingaan want hij had het er liever niet over. Ik snap echt niet hoe het opeens kan. Opeens is hij niet meer verliefd op me. Terwijl we eerst dikke maatjes waren.

Laatst gewijzigd op 27-10-2014 om 23:31.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2014, 12:59
Verwijderd
Klinkt inderdaad meer als iets dat een meisje zou doen. Nouja, op naar de volgende dan maar.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2014, 14:08
brunettespy
brunettespy is offline
Maar dannog snap ik niet dat hij opeens niet meer met me omgaat enzo. Want we waren al vrienden. hoezo zou t nu niet meer kunnen
Oud 28-10-2014, 17:31
Verwijderd
Omdat hij dat niet wil.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2014, 11:56
brunettespy
brunettespy is offline
Jaa maar er moet een reden zijn
Oud 29-10-2014, 12:57
feniks
feniks is offline
Waarom zou je alles willen beredeneren. Blijkbaar stap jij niet op hem af, om duidelijkheid te krijgen. Blijkbaar voelt hij zich niet geroepen om normaal te communiceren. Dan is het duidelijk. Geen verdere reden nodig.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2014, 13:09
Volk
Volk is offline
Die vriendschap was er alleen omdat hij hoopte op meer. Jij negeerde hem en hij heeft besloten dat er niks te halen is. Hij heeft dus geen reden om nog met je bevriend te zijn.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten