Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Dat ze nu minder aan je denkt en minder voor je voelt, tja. Je kan haar vragen of het is omdat ze gewend is geraakt aan jullie relatie of dat ze nog steeds over je twijfelt. Als het tweede het geval is lijkt uitmaken me de simpelste en beste oplossing. |
![]() |
|
Ik zou met haar gaan praten en als ze continu blijft zeggen weet ik niet...
Dan zou ik er zelf een punt achter zetten ookal blijf je die gevoelens houden.. Ik vind het inderdaad raar dat ze ook tot 2x toe naar die andere jongen gaat ![]() Je moet even goed bij jezelf te raden gaan of je echt zoveel om haar geeft dat je haar keer op keer kan blijven vergeven, want vind het wel maf dat ze tot 2x toe naar diezelfde jongen terug gaat ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Whoa, blok tekst zonder alinea's en hoofdletters. Zou fijn zijn geweest. En ik heb je topictitel wat aangepast, zodat je probleem wat duidelijker is. De meeste topics hier gaan over relatieproblemen.
Ik kan me voorstellen dat die vriendin twijfels krijgt op zich, als er andere jongens in beeld komen. 2 keer is misschien wel wat veel maar niet heel dramatisch op zich. Ik denk dat je haar wat ruimte moet geven, proberen niet te veel van haar te verwachten en zorgen dat zij zelf erachter kan komen wat ze voor je voelt en of ze met je verder wilt. Tenzij je zelf er zeker van bent dat je haar echt niet meer vertrouwt want misschien gaat ze wel weer twijfelen en dergelijke. Of je moet zelf nu de knoop doorhakken of je moet haar wat tijd geven. Als ze het een hele lange tijd blijft houden, druk met haar studie of niet, dan denk ik dat de boodschap duidelijk is.
Laatst gewijzigd op 20-01-2011 om 12:11. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Cover van mijn vriendin (Hallelujah) betjo | 2 | 15-12-2015 09:42 | |
Psychologie |