Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-10-2003, 08:43
Sentingua
Sentingua is offline
Als vervolg op mijn vorige topic (waar ik trouwens goed geholpen ben) wil ik hier door gaan omdat ik mij nog steeds niet lekker voel in de relatie. Om even te vertellen wat er in de tussen tijd is gebeurd even iets in het kort:

Citaat:
Mijn vriendin heeft dus nu een paar keer met een meisje gezoend, maar twijfeld nog steeds. Ze wil mij niet kwijt en wil mij ook geen pijn doen. Maar als ze mij wil zoenen dan weet ik dat ze dat doet om mij geen pijn te doen en mij niet teleur wil stelen.
Dat was even heel kort omdat ik een brief voor haar heb geschreven, nouja of zei het gaat lezen weet ik niet maar ik wou gewoon even mijn gevoelens kwijt.

Citaat:
He Marijke,

Gisteravond kwam ik thuis van Expert en kon ik alles eruit gooien wat mij dwars zat. Mijn geest en gevoel stelde zich
helemaal open. Hoe ik mij voel kan ik je nu dus vertellen.

Ik voel mij als een of ander stuiterballetje, een soort jojo effect wat je niet zelf in de hand hebt. De ene keer krijg ik het gevoel dat het weer wat beter gaat tussen ons en de andere keer krijg ik het gevoel dat je mij compleet niet ziet staan als vriend dan. Gisteravond smste je 'Je weet toch dat ik twijfel schat. Dus.', als je zoiets smst dan denk en voel ik 'ja, tuurlijk weet ik dat, maar hoe lang nog, want denk je er ook wel eens aan hoe je in deze situatie je vriend behandeld en al helemaal zijn gevoelens'. Of als Dunja vraagt 'Weet Marijke al wat ze met de relatie doet' dan denk ik en zou willen zeggen

'Marijke? Ik weet niet of je het is opgevallen maar er zijn twee mensen in een relatie'. Ik heb dus nogal het gevoel dat ik als een object word gezien. Dat je mij zo maar aan de kant kunt schuiven.

Bijna tien maanden lang heb ik het gevoel gehad dat ik altijd zocht, dat er iemand voor mij was, dat ik niet meer alleen stond op de wereld. En nu? Nu voel ik mij nog erger als voor die tien maanden. Ik voel mij nu als een of ander zoals ik al zei, balletje dat een beetje rond vliegt. Gister voelde ik mij zo shit en zo op dat ik niet eens meer fatsoenlijk kon praten, het deed namelijk overal pijn, elke spier en elke beweging die ik maakte.

Wat ik mij het meeste afvraag is dat je zei 'Ik wou gewoon dat ik hetero was en bij jou bleef en helemaal niet verliefd werd op meiden', ik vraag mij dan af 'Als je dat wilt, waarom kun je dan niet gewoon je eigen "wens" volgen en terug gaan naar wat
het was'.

Je wilt niemand pijn doen, dat zei jezelf al een paar keer, je wilt mij ook niet kwijt raken. Probeer eens helder te kijken

of schrijf het eens op, dat wat je ook doet je mensen altijd pijn gaat doen. En dat je misschien al heel veel pijn hebt
gedaan?

Boos ben ik niet op jou, kwijt wil ik je niet. Ik hou heel veel van jou maar wou gewoon even mijn gevoel over de laatste tijd

aan jou kwijt.

Dikke kus
-x-
Paul
Ik hoop dat jullie hem lezen, en mij willen helpen.

Thnkx iig
Oud 24-10-2003, 08:48
Chimera
Chimera is offline
Waar moeten we precies mee helpen? Heeft ze al gereageerd? Ik heb sinds afgelopen weekend een relatie met een heel fijn biseksueel meisje, en snap nog steeds het probleem niet eigenlijk
Met citaat reageren
Oud 24-10-2003, 08:50
Sade
Sade is offline
Je moet even iets specifieker uitleggen waar je precies mee geholpen wilt worden

Ik vind het op zich een goede brief, maar hij is erg gevoelig, je legt echt je gevoelens voor haar neer en ik hoop echt voor je dat ze er niet keihard op gaat staan.
Het is een beetje afwachten hoe ze hier op reageert denk ik
Oud 24-10-2003, 08:51
Verwijderd
Als iemand in een relatie met iemand anders zoent, zie ik dat gewoon als vreemdgaan. En dan kan je je afvragen: wil je een relatie met iemand die vreemd gaat (afgezien van het feit dat dat nu met een meisje of met een jongen is)? Zo nee, zeg haar dat. Wees duidelijk en eerlijk, naar jezelf en naar haar toe.

Maar idd: Je moet even iets specifieker uitleggen waar je precies mee geholpen wilt worden.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2003, 08:51
Verwijderd
Hey Paul,

Kom anders ff op msn, dan praten we erover...

liefs,

Tamara
Met citaat reageren
Oud 24-10-2003, 09:18
elledc
elledc is offline
Citaat:
Chimera schreef op 24-10-2003 @ 09:48:
Waar moeten we precies mee helpen? Heeft ze al gereageerd? Ik heb sinds afgelopen weekend een relatie met een heel fijn biseksueel meisje, en snap nog steeds het probleem niet eigenlijk
Er zijn mensen die in een relatie slechts voor 1 persoon gaan en zo hoort het ook vind ik, anderen gaan voor meer dan 1.
Hoe kan je nu in godsnaam je partner delen met een ander?
Met citaat reageren
Oud 24-10-2003, 09:27
Verwijderd
Citaat:
utopia5 schreef op 24-10-2003 @ 10:18:
Er zijn mensen die in een relatie slechts voor 1 persoon gaan en zo hoort het ook vind ik, anderen gaan voor meer dan 1.
Misschien bedoelt Chimera meer dat hij het probleem van een biseksuele partner niet snapt? (Ik gok ook maar wat.)
Met citaat reageren
Oud 24-10-2003, 09:29
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
utopia5 schreef op 24-10-2003 @ 10:18:
Ik zie het meer als samen iemand anders delen, dan je partner delen met iemand anders.

Maar ondertussen is nog steeds niet duidelijk wat zijn vriendin (Tamara kennelijk) precies wil. Wil ze een keer experimenteren, of wil ze een relatie met die andere meid.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2003, 10:15
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 24-10-2003 @ 10:29:
Ik zie het meer als samen iemand anders delen, dan je partner delen met iemand anders.

Maar ondertussen is nog steeds niet duidelijk wat zijn vriendin (Tamara kennelijk) precies wil. Wil ze een keer experimenteren, of wil ze een relatie met die andere meid.
nee ik ben niet de vriendin van paul Ben wel bi maar dat ff terzijde. Ik ben alleen een kennis van msn, had geen zin om hier een heel verhaal neer te gooien.

Maar ff voor de duidelijkheid. Zijn vriendin (marijke) heeft met een ander meisje gezoend en nu weet ze niet of ze nog met paul verder wil of liever met dat meisje. Ze wil hen eigenlijk allebei niet kwijt volgens mij. Als ik het goed begrijpen heb.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2003, 10:24
Sentingua
Sentingua is offline
Citaat:
ik ben T@M@R@ schreef op 24-10-2003 @ 11:15:
nee ik ben niet de vriendin van paul Ben wel bi maar dat ff terzijde. Ik ben alleen een kennis van msn, had geen zin om hier een heel verhaal neer te gooien.

Maar ff voor de duidelijkheid. Zijn vriendin (marijke) heeft met een ander meisje gezoend en nu weet ze niet of ze nog met paul verder wil of liever met dat meisje. Ze wil hen eigenlijk allebei niet kwijt volgens mij. Als ik het goed begrijpen heb.
je snapt het ... ik ga even douchen en dan spreek ik je zo op msn. thnkx iig
Oud 24-10-2003, 10:25
Sentingua
Sentingua is offline
Citaat:
Chimera schreef op 24-10-2003 @ 10:29:

he Chimera, thnkx voor je hulp maar wij hebben duidelijk een bijna compleet tegen overgesteld mening (no offense!) maarja dan kunnen we elkaar (of iig jij mij) lastig helpen
Oud 24-10-2003, 10:30
juno
juno is offline
Dus toch Buzzin', ze is verliefd op een ander. Jongen of meisje, dat maakt voor bisexuelen niet uit. ( en ik versta onder bi iemand die VERLIEFD kan worden op beide geslachten, er niet alleen sex me wil hebben. Iemand die dat wil, is gewoon een sexuele veelvraat))

Nou heb je dus een probleem. Je wilde haar eens laten zoenen met een meisje, omdat je haar dit deel van haarzelf niet wilde afpakken, maar het is dus toch gebeurd: ze werden verliefd, die twee.

Dat is een heel andere situatie dan die Chimera beschrijft, van samen iemand anders delen. Die derde persoon is er dan net zo goed voor hem als voor haar. Er is geen sprake van een keuze. Maar da's makkelijk, zijn vriendin word niet verliefd op andere meisjes, dus haar liefde zal altijd alleen voor hem zijn, en ook een relatie heeft ze alleen met hem.

Ik denk niet dat jullie zitten te wachten op een dergelijke menage a trois. Zij is er voor haar, en jij valt er buiten. Je vriendin twijfelt tussen een relatie met jou en een met haar. Een van de twee gaat aan het kortste eind trekken.

Ik weet niet wat je moet doen. Wil je haar tot een keuze dwingen? Dan raak je haar misschien kwijt. Wil je haar haar gang laten gaan met dat andere meisje, dan zul je haar moeten delen.

En ik weet niet of dat kan, als het op zaken van het hart aankomt. Misschien als alle partijen het van elkaar weten en accepteren, maar dan nog...hoe lang blijft dat goed gaan?
Met citaat reageren
Oud 24-10-2003, 10:34
Sentingua
Sentingua is offline
Citaat:
juno schreef op 24-10-2003 @ 11:30:
En ik weet niet of dat kan, als het op zaken van het hart aankomt. Misschien als alle partijen het van elkaar weten en accepteren, maar dan nog...hoe lang blijft dat goed gaan?
met die laatste vraag zit ik dus ook..... enja, marijke zegt zelf dat ze haar hart maar bij een persoon kan/wil leggen... maar ze kan niet kiezen... dus WTF moet ik dan nog doen?

ik ga nu trouwens echt ff douche
Oud 24-10-2003, 11:02
Verwijderd
ik denk dat ze toch echt een keus moet maken...

en naar mijn idee heeft het bi zijn er niks mee te maken want het had net zo goed een andere jongen kunnen zijn...

maar laat niet over je heen lopen...zoals ik het heb opgevat is ze dus vreemdgegaan...
Met citaat reageren
Oud 24-10-2003, 11:05
Verwijderd
Citaat:
maria schreef op 24-10-2003 @ 12:02:
ik denk dat ze toch echt een keus moet maken...

en naar mijn idee heeft het bi zijn er niks mee te maken want het had net zo goed een andere jongen kunnen zijn...

maar laat niet over je heen lopen...zoals ik het heb opgevat is ze dus vreemdgegaan...
Das ook wat ik denk.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2003, 11:11
Chimera
Chimera is offline
Het lijkt me niet oneerlijk een ultimatum te stellen, ze moet maar gewoon kiezen tussen jullie tweeen.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2003, 11:13
Verwijderd
dit noem ik nou van 2 walletjes snoepen (het bi verhaal daargelaten)
Met citaat reageren
Oud 24-10-2003, 11:20
Verwijderd
eigenlijk vind ik niet eens dat zij nog mag kiezen, ze is gewoon vreemdgegaan. punt. en ik zou niet bij iemand willen blijven (mijn relatie in de handen leggen van) die vreemdgegaan is. het lijkt me na haar overspel niet meer haar keus.

of jij moet er geen moeite mee hebben dat zij vreemdgegaan is.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2003, 12:49
Sentingua
Sentingua is offline
ik vind niet dat ze is vreemdgegaan... als ze dat wel was had ik de 'pijn'ook anders gevoeld. Nu voel ik het meer alsof ik haar zou moeten delen.

Ik hoop gewoon dat ze goed te tijd neemt om na te denken... en tot een goede keuze komt
Oud 24-10-2003, 13:13
Verwijderd
Citaat:
buzzin schreef op 24-10-2003 @ 13:49:
ik vind niet dat ze is vreemdgegaan... als ze dat wel was had ik de 'pijn'ook anders gevoeld. Nu voel ik het meer alsof ik haar zou moeten delen.

Ik hoop gewoon dat ze goed te tijd neemt om na te denken... en tot een goede keuze komt
kort gezegd : ik laat gewoon over me heen lopen.

maar okay, suit yourself.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2003, 13:15
Sentingua
Sentingua is offline
Citaat:
X Belle X schreef op 24-10-2003 @ 14:13:

maar okay, suit yourself.
kort gezegd: ik denk heel goed dat ik weet hoe het moet, maar ik weet er geen fuck vanaf hoe moeilijk het in de praktijk is

om mij maar even uit te drukken op jou manier
Oud 24-10-2003, 13:20
Verwijderd
Citaat:
buzzin schreef op 24-10-2003 @ 14:15:
kort gezegd: ik denk heel goed dat ik weet hoe het moet, maar ik weet er geen fuck vanaf hoe moeilijk het in de praktijk is

om mij maar even uit te drukken op jou manier
hoho,

ik kan me gewoon niet voorstellen dat zoiets je niet pijn doet. en dat je vriendin eigenlijk verliefd is op iemand anders EN op jou, alsof als ze kiest voor een van de twee de gevoelens voor 'de afvaller' opeens weg zijn. beetje naief.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2003, 13:21
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
X Belle X schreef op 24-10-2003 @ 14:13:
Dat is dus grote onzin. Ik vind het ook helemaal best dat m'n vriendin met andere meiden zoent (en meer), dat heeft niks met over je heen laten lopen te maken.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2003, 13:22
Sentingua
Sentingua is offline
Citaat:
X Belle X schreef op 24-10-2003 @ 14:20:
hoho,

ik kan me gewoon niet voorstellen dat zoiets je niet pijn doet. en dat je vriendin eigenlijk verliefd is op iemand anders EN op jou, alsof als ze kiest voor een van de twee de gevoelens voor 'de afvaller' opeens weg zijn. beetje naief.
jah oke, maar probeer iets verder te denken dan alleen maar wat ik misschien wel zou moeten doen, snapie?
Oud 24-10-2003, 13:23
Sentingua
Sentingua is offline
Citaat:
Chimera schreef op 24-10-2003 @ 14:21:
Dat is dus grote onzin. Ik vind het ook helemaal best dat m'n vriendin met andere meiden zoent (en meer), dat heeft niks met over je heen laten lopen te maken.
hoewel ik nog in een twist zit... wil ik toch ff zeggen dank u!
Oud 24-10-2003, 13:23
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 24-10-2003 @ 14:21:
en een man?

edit : en wat ik bedoelde te zeggen is dat hij haar laat kiezen, nadat zij (vind ik) is vreemdgegaan, terwijl zijn vriendinnetje gevoelens heeft voor 2 mensen. is dat bij jouw vriendin ook zo?

Laatst gewijzigd op 24-10-2003 om 13:25.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2003, 13:24
Sentingua
Sentingua is offline
Citaat:
X Belle X schreef op 24-10-2003 @ 14:23:
en een man?
uhm om je even tegen te houden.... ik wil je toch even erop te benadrukken dat als met een man vreemd gaan bij een bi niet hetzelfde is als iets met een vrouw doen! als ze dan een relatie heeft met een man dan (anders is het andersom)
Oud 24-10-2003, 13:26
Verwijderd
Citaat:
buzzin schreef op 24-10-2003 @ 14:24:
uhm om je even tegen te houden.... ik wil je toch even erop te benadrukken dat als met een man vreemd gaan bij een bi niet hetzelfde is als iets met een vrouw doen! als ze dan een relatie heeft met een man dan (anders is het andersom)
waarom is dat dan anders?
Met citaat reageren
Oud 24-10-2003, 13:28
Sentingua
Sentingua is offline
Citaat:
X Belle X schreef op 24-10-2003 @ 14:26:
waarom is dat dan anders?
lees dit eens
Oud 24-10-2003, 13:32
Verwijderd
Citaat:
buzzin schreef op 24-10-2003 @ 14:28:
lees dit eens
haha. verantwoord vreemdgaan. het moet niet veel gekker worden, maar je moet het zelf weten hoor, IK zou het alleen niet kunnen.

succes ermee!
Met citaat reageren
Oud 24-10-2003, 13:37
Overjoyed
Overjoyed is offline
Als je die persoon écht het einde van de wereld vindt, waarom zou je dan zo egoïstisch willen zijn dat je die persoon alleen voor jezelf wilt hebben?
Oud 24-10-2003, 13:39
Sentingua
Sentingua is offline
Citaat:
Overjoyed schreef op 24-10-2003 @ 14:37:
Als je die persoon écht het einde van de wereld vindt, waarom zou je dan zo egoïstisch willen zijn dat je die persoon alleen voor jezelf wilt hebben?
zit wat in... maar hoe vertaal je mijn gevoel dan?
Oud 24-10-2003, 13:42
Verwijderd
Citaat:
misschien omdat die persoon wel de enige voor jou is, en je dat andersom ook liever hebt?
Met citaat reageren
Oud 24-10-2003, 13:44
*sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Citaat:
Omdat ik in een relatie ook het gevoel wil hebben dat jij voor de andere ook het einde van de wereld ben.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2003, 13:45
Verwijderd
Citaat:
*sunrise1986* schreef op 24-10-2003 @ 14:44:
Omdat ik in een relatie ook het gevoel wil hebben dat jij voor de andere ook het einde van de wereld ben.
precies.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2003, 13:46
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
X Belle X schreef op 24-10-2003 @ 14:23:
en een man?

edit : en wat ik bedoelde te zeggen is dat hij haar laat kiezen, nadat zij (vind ik) is vreemdgegaan, terwijl zijn vriendinnetje gevoelens heeft voor 2 mensen. is dat bij jouw vriendin ook zo?
Ik vind een man anders, maar als zij een goeie reden heeft om voor een keertje een andere jongen te willen zoenen, en ik die persoon mag, dan heb ik daar weinig problemen mee. Ik snap overigens wel dat wij daarin een uitzondering zijn.

Zij heeft met hem overlegd, daarna heeft ze met dat meisje gezoend. Het is volgens mij per definitie geen vreemdgaan als je toestemming vraagt en krijgt.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2003, 13:47
Verwijderd
Citaat:
als je een snoepje hebt dat je heel erg lekker vind wil je die toch ook niet delen?
Met citaat reageren
Oud 24-10-2003, 13:49
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
*sunrise1986* schreef op 24-10-2003 @ 14:44:
Ik weet van m'n vriendin dat meiden voor haar sowieso kwa relaties geen optie zijn, dus daar mag ze wat mij betreft mee doen wat ze wil.

De situatie is hier alleen anders, zijn vriendin is verliefd op een ander, of dat een jongen of een meisje is maakt volgens mij dan niet veel uit.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2003, 15:50
Balance
Balance is offline
Ik snap jouw mening helemaal hoor. Jij weet dat ze naast jou nog iets zoekt wat jij d'r gewoon niet kan geven, omdat je een jongen bent.
Toch kan je het ook zo bekijken: ze valt dus op zowel jongens als meisjes. In zeker zin kan ze dus op elke persoon verliefd worden.
Ze heeft een persoon gevonden (jou), maar gaat vreemd met een tweede persoon. Ze kan niet kiezen tussen beiden en probeert daarom dus bij allebei te blijven.
Maar stel nou dat ze een jongen vond die haar ook een heel goed gevoel gaf. Ze wil jou niet kwijt maar mist toch ook iets wat ze alleen bij die ene jongen kan vinden. Zou het in dat geval hetzelfde zijn?
Ik persoonlijk vind dat het vreemd gaan is: zowel bij jongens als meisjes.

Maar vind jij van niet, geef dan duidelijk aan hoe ver ze met meisjes mag gaan. Zoenen mag, maar verder niet? Geef dat dan aan. En altijd eerlijk vertellen?
Stel jullie eigen regels op, wanneer jij dit niet als vreemdgaan ziet. Laat in ieder geval de grens duidelijk zijn.
Oud 24-10-2003, 15:56
Verwijderd
Citaat:
Misschien zijn mensen (iig wat dat betreft) wel heel egoïstisch.
Maar ik vind niet dat dat dan meteen fout is.

Je zou ook kunnen zeggen dat het egoïstisch is om van twee walletjes te willen eten en anderen pijn te doen. 't is maar net hoe je het bekijkt. Persoonlijk vind ik dat laatste egoïstischer.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2003, 08:26
Sentingua
Sentingua is offline
Ik heb gisteravond eens goed nagedacht. En moet zeggen dat ik het nu helemaal met Chimera eens ben. Aangezien de pijn bij mij vooral op jaloezie draaide. Dat heb en ben ik aan de kant aan het zetten en voel mij nu dat ik steeds minder jaloers ben ook steeds beter. Ik ben er voor mijn vriendin, hou van haar en toch hebben we ieder ons eigen ding.
Oud 25-10-2003, 10:12
Verwijderd
Citaat:
buzzin schreef op 25-10-2003 @ 09:26:
Ik heb gisteravond eens goed nagedacht. En moet zeggen dat ik het nu helemaal met Chimera eens ben. Aangezien de pijn bij mij vooral op jaloezie draaide. Dat heb en ben ik aan de kant aan het zetten en voel mij nu dat ik steeds minder jaloers ben ook steeds beter. Ik ben er voor mijn vriendin, hou van haar en toch hebben we ieder ons eigen ding.
Dus mag zij van jou vreemdgaan ed, dat is dan haar 'eigen ding'?

(Niet verwijtend bedoeld of wat dan ook, vraag het me gewoon af.)
Met citaat reageren
Oud 25-10-2003, 10:31
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 25-10-2003 @ 11:12:
Dus mag zij van jou vreemdgaan ed, dat is dan haar 'eigen ding'?af.)
Tjah, ik zou er ook niet mee kunnen leven. ksnap niet dat je het zomaar kunt accepteren. en anders heb je niet echt een liefdesrelatie lijkt me
Met citaat reageren
Oud 25-10-2003, 12:53
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 25-10-2003 @ 11:12:
Dus mag zij van jou vreemdgaan ed, dat is dan haar 'eigen ding'?
Jezus, kap nou eens met dat inwrijven van dat vreemdgaan! Als hij haar daar los in wil laten is het geen vreemdgaan!
Met citaat reageren
Oud 25-10-2003, 13:00
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 25-10-2003 @ 13:53:
Jezus, kap nou eens met dat inwrijven van dat vreemdgaan! Als hij haar daar los in wil laten is het geen vreemdgaan!
Zou er voor niks bijgestaan hebben "(Niet verwijtend bedoeld of wat dan ook, vraag het me gewoon af.)"? Maar goed, in andere bewoording dan: zij mag dus zoenen met een ander meisje/jongen, dat is dan haar 'eigen ding'?

Zo wel goed voor Chimera?
Met citaat reageren
Oud 25-10-2003, 13:18
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 25-10-2003 @ 14:00:
Zo wel goed voor Chimera?
Ik hoop dat je begrijpt dat het voor mensen die mekaar daar wel in willen vrijlaten erg vervelend is als mensen dit keer op keer vreemdgaan noemen, terwijl het dit gewoon niet is?
Met citaat reageren
Oud 25-10-2003, 13:25
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 25-10-2003 @ 14:18:
Ik hoop dat je begrijpt dat het voor mensen die mekaar daar wel in willen vrijlaten erg vervelend is als mensen dit keer op keer vreemdgaan noemen, terwijl het dit gewoon niet is?
Hmm, ik begrijp het.

Ik hoop dat jij ook begrijpt dat het niet zo negatief was als je het nu maakt, voor mij heeft het woord vreemdgaan de betekenis van een liefdesverhouding met meer dan één persoon. En ik hoop dat je me niet verbied om dat te vinden. Waarmee ik niet bedoel dat je elkaar daar niet vrij in mag laten als je het daar met je partner(s) (of hoe je ze wilt noemen) over eens bent.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2003, 16:51
Sentingua
Sentingua is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 25-10-2003 @ 14:25:
Hmm, ik begrijp het.

Ik hoop dat jij ook begrijpt dat het niet zo negatief was als je het nu maakt, voor mij heeft het woord vreemdgaan de betekenis van een liefdesverhouding met meer dan één persoon. En ik hoop dat je me niet verbied om dat te vinden. Waarmee ik niet bedoel dat je elkaar daar niet vrij in mag laten als je het daar met je partner(s) (of hoe je ze wilt noemen) over eens bent.
ik als TS verbied je iig niks... maar let gewoon een beetje op wat je zegt en hoe het opgevat kan worden
Oud 25-10-2003, 17:51
*sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Vreemdgaan is relatief, wat de 1 vreemd vindt gaan vindt de ander dan niet vreemd gaan...

Ben alleen wel benieuwd hoe jullie je toekomst samen zien, eventueel op de lange termijn, altijd maar zo doorgaan? Of denk je daar gewoon niet aan, bekijk je het per dag?
Met citaat reageren
Oud 25-10-2003, 18:45
elledc
elledc is offline
Citaat:
*sunrise1986* schreef op 25-10-2003 @ 18:51:
Vreemdgaan is relatief, wat de 1 vreemd vindt gaan vindt de ander dan niet vreemd gaan...
Dat denk ik niet hoor, volgens mij is er maar 1 defintie.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten