Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-10-2014, 19:58
EmmaHendrickx
EmmaHendrickx is offline
1

Laatst gewijzigd op 01-11-2014 om 13:43. Reden: hoe kan ik dit verwijderen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-10-2014, 20:11
Elin3
Elin3 is offline
Het kan best dat hij nog niet toe was aan een relatie, dat hij het te "echt" vond worden en daarom op de rem trapte. Als je geen spijt hebt van de seks, moet je dat nu ook zeker niet krijgen. Op dat moment stond je er achter.

De enige die je echt uit kan leggen hoe het zit. Je kunt ook best een bericht naar hem sturen dat je graag wil weten waarom hij afstand wil, dat je verder geen verwachtingen hebt, maar dat je vindt dat je recht hebt dat in elk geval te weten. Het kan ook zijn dat hij het je nooit gaat vertellen, dan zal je dat ook moeten accepteren...
Oud 27-10-2014, 20:22
EmmaHendrickx
EmmaHendrickx is offline
Bedankt voor je antwoord! Hier heb ik tenminste echt iets aan want het klinkt logisch.
En ik wil wel een bericht sturen omdat te vragen, maar ik wil ook weer niet 'needy' overkomen. Ik zou gewoon willen dat hij over een paar dagen of weken stuurt dat hij me mist, zoals hij soms stuurde na enkele dagen als we even niet hadden afgesproken.
Ik heb er vandaag al tranen voor gelaten, op de moment dat hij me stuurde dat hij we elkaar beter niet meer zagen. Ik heb er wel te veel van verwacht, maar ik dacht dat het gewoon zo goed zat tussen ons
Met citaat reageren
Oud 27-10-2014, 20:39
Elin3
Elin3 is offline
Wat jij vertelt herken ik helaas wel een beetje. Ik was jarenlang verliefd op een jongen, maar ik had hem al tijden niet gezien. Toen we weer contact kregen hebben we twee keer afgesproken en op de tweede date zoenden we. Voor ons allebei was dat onze eerste zoen, dus ik had hoge verwachtingen en dacht dat we wel snel verkering zouden krijgen. Het tegendeel bleek waar; ik zag hem nooit meer. In het begin vond ik dat heel lastig en stom, maar daar ben ik ook gewoon weer overheen gekomen Ik had geen spijt van de zoen, of van de date op zich (anders was ik er nooit achter gekomen dat het niets zou worden), maar hij had blijkbaar niet dezelfde verwachtingen als ik op dat moment.
Oud 27-10-2014, 20:54
Verwijderd
Citaat:
(...) aangezien alles zo goed ging en ik zelf wel seks met wou hebben, hebben we de 4e keer dat we afspraken al seks gehad. De keren daarna dat we afspraken is dat nog wel af en toe gebeurt. Ik heb er van genoten en had er geen problemen mee.
Mooi.

Citaat:
Is dat voor een paar weken of ga ik er totaal niets meer van horen?
Dat kunnen wij niet weten.

Citaat:
Ook zei hij dat hij wou dat we zonder ruzie uiteen kunnen gaan. Wat wilt hij nu eigenlijk?
Hij wil geen ruzie en verder wil hij even niks met jou. Lijkt me vrij duidelijk.

Citaat:
En liefst geen reacties van dat ik dom ben geweest om meteen seks met hem te hebben, dat weet ik zelf ook wel maar wil niet nog meer met mijn neus op de feiten gedrukt worden.
Waarom zou dat dom zijn?

Citaat:
Ik wil gewoon weten wat jullie hiervan denken, (...)
Ik denk er niets van.

Citaat:
...wat hij denkt en waarom hij dit doet.
Verwacht je dat we helderziend zijn?

Verder: je kan prima met iemand daten, seks hebben en dat 't dan toch niet uitloopt op een relatie. Dat is niet hetzelfde als iemand gebruiken en 't is al helemaal geen misbruik. Waarom denk je dat die termen van toepassing zijn op jou?
Met citaat reageren
Oud 28-10-2014, 08:01
EmmaHendrickx
EmmaHendrickx is offline
Misbruikt is hier misschien niet van toepassing, maar zo voel ik me uiteindelijke wel. Dat het enkel daarvoor was, ookal heb ik dat op die moment anders ervaren.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2014, 08:01
EmmaHendrickx
EmmaHendrickx is offline
Gebruikt dan
Met citaat reageren
Oud 28-10-2014, 09:20
Elin3
Elin3 is offline
Het waren je eigen keuzes, dus ik denk niet dat je je gebruikt hoeft te voelen. Als je niets uitspreekt over een toekomstverwachting, relatie, o.i.d. kan het zomaar dat hij een andere kijk erop heeft dan jij. Dat is jammer, maar wel iets wat je moet accepteren. Je kunt hem daar niet echt op afrekenen.
Oud 28-10-2014, 11:00
Verwijderd
Je bent niet misbruikt noch gebruikt en je moet niet zo moeilijk doen over seks.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2014, 13:12
Volk
Volk is offline
Je bent niet misbruikt en ook niet gedumpt want jullie hadden niks.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2014, 19:43
Verwijderd
Ook dat, ja.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2014, 16:50
Prue Halliwell
Prue Halliwell is offline
Ik vind het heel teleurstellend dat er nog steeds meisjes zijn die zelf de dubbele moraal in stand houden. Als op dat moment de seks goed voelde, waarom heb je dan nu spijt? Waarom voel je je nu gebruikt? Je deed het toch niet tegen je zin in?
Reageren

Regels voor berichten