Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ikke heb ongeveer hetzelfde
naast gewoon bijna geen mogelijkheid tot emotie ben ik gewoon bang om helemaal open en eerlijk te zijn naar de ander toe in hoe je je voelt enzo. daarnaast verw8 ik altijd dat je toch wel weer zo gedumpt word, omdat je toch niets waard bent mischien dat je hier wat aan heb mzzl JJ
|
Maar waarom er gewoon niet het beste van maken als je merkt dat de andere interesse in je heeft? Oké je kan altijd denken dat het niet zal lukken maar proberen is toch het beste wat je kan doen. Vluchten van iets dat zo mooi is dat kan ik gewoon niet begrijpen.
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
ben vaak genoeg gedumpt door "vrienden" daar kan ik me tegen wapenen maar niet tegen degene waar je echt moeite voor doet maar ik KAN niet eens verliefd worden, dus je heb waarschijnlijk nie veel aan me ervaringen en meningen
||
Citaat:
[Dit bericht is aangepast door lady_x (14-03-2002).]
|||
Citaat:
Citaat:
Een mens is psychisch niet gebouwd om zijn hele leven alleen te zijn; dat is zwaar, op ten duur misschien nog veel zwaarder dan dat je telkens in je hart geslagen word door iemand die erg mocht, die je laat vallen. Daarnaast, verliefdheid overkomt je ook gewoon, d'er is niks dat je er tegen kan doen. ![]() |
![]() |
|
![]() |
Oh! Het is echt totaal niet gek dat je vriend nog aan zijn ex denkt! Zelfs na een jaar kan hij nog aan zijn ex denken! Als hij cker weet dat zijn ex hem niet terug wil, zal hij open staan voor een nieuwe liefde! Maar ik denk dat je vriend gewoon nog hoop heeft om zijn ex terug te krijgen! Waarschijnlijk hebben zij een tijdje gehad en een hele leuke relatie! Voor jou is het heel moeilijk daar aan te tippen waarschijnlijk! Hij is zijn ex gewend en dat was 'perfect' voor hem! Jij bent weer anders, en hij heeft nu zijn 'perfectbeeld' al gemaakt en dat is zoals met zijn ex!
Jullie relatie heeft tijd nodig! Vooral als je zijn ex wil 'overtreffen' zul je het zeer rustig aan moeten doen!! Zijn ex ligt nog te diep in zijn hart, terwijl jij dr pas (?) in bent komen wandelen! Zijn ex veeg je niet 1,2,3 uit! Wat je moet doen is een beetje afstand nemen, en een beetje rust houden! Hij zal uiteindelijk toch kiezen en of dat voor jou is bepaald hij! hier kun jij heeelaas nix aan doen! de vraag is of je wilt w8en ![]() Succes Shannia |
![]() |
||
Citaat:
nou is het probleem wel dat ik me afvraag of het werkelijk de moeite is om te wachten. want hoe meer ik bij hem ben hoe meer ik naar hem verlang. ik wil vermijden dat ie me uiteindelijk afwijst want op dit ogenblijk is ie ook nogal onzeker. ik weet niet wat het juiste is maar ik denk dat het beste is van hem afstand te nemen. pff het is zo vervelend want ie is echt zo leuk ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben iets engs waar ieder mens bang voor is brokendream | 22 | 03-06-2004 12:41 | |
Liefde & Relatie |
verliefd of mezelf voorliegen? Charlottetje | 27 | 04-04-2004 18:31 | |
Liefde & Relatie |
bang om alleen te zijn? hopefully | 5 | 25-07-2003 12:23 | |
Liefde & Relatie |
*kuch* help! [bang zijn, maar waarvoor?] stout! | 38 | 14-05-2003 19:55 | |
Liefde & Relatie |
Bang om verliefd te worden Droyd | 10 | 07-03-2003 08:25 | |
Liefde & Relatie |
Bang verliefd te worden? DarkCat | 13 | 14-07-2002 21:55 |