Advertentie | |
|
![]() |
|
Dan zou je er eventueel aanleg voor kunnen hebben, maar dat hoeft helemaal niet. En ergens meer aanleg voor hebben, betekend ook niet meteen dat je ook daadwerkelijk bad gaat/in een depressie terecht.
Echter, denk ik dat als je jezelf bij voorbaat al zo druk maakt en dat niet van je af kunt zetten, je (regelmatig) blowen maar beter achterwege kan laten. Hoe drukker jij jezelf maakt om dat soort dingen, hoe groter de kans is dat dingen als bad gaan ook daadwerkelijk gebeuren.
|
![]() |
Ja ik ga ook niet meer blowen! alleen ja veel vrienden van mij blowen en dan sta ik er meestal bij dus ja dan vind ik het soms moeilijk om niet mee te doen vandaar, en ik doe het sowieso niet regelmatig waarschijnlijk ben ik maar iets van 3-4 keer echt stoned geweest over een tijd van 1 maand.
Ik denk dat ik me sowieso niet zo druk moet maken aangezien ik er veder toch niks meer aan kan veranderen. Gewoon niet meer doen ![]() Laatst gewijzigd op 20-11-2014 om 10:33. |
![]() |
|
Het is wat mij betreft onschuldiger dan alcohol. Natuurlijk is het allebei niet goed voor je (en zo zijn er nog wel meer dingen slecht voor je), maar ik heb betere ervaringen met blowen dan met drinken, met mezelf en met anderen. Ik heb altijd het idee dat mensen maar vervelend en agressief worden van alcohol en van wiet/hasj toch minder/niet.
Deadlock: Natuurlijk is een slecht geheugen een vorm van hersenschade, maar mijn IQ is er niet op achteruit gegaan, ik kan nog steeds goed leren, ik merk zelf niet dat ik anders ben geworden. Ik heb wel het idee dat mijn blowperiode een hele lage dag is en dat ik daaruit echt wel stukken kwijt ben. Iemand kan me in detail vertellen over iets dat toen is gebeurd, en daar weet ik dan echt helemaal niks meer van. Andere dingen van die periode weet ik nog alsof het gisteren was. Nu heb ik geen problemen meer met dingen onthouden, alleen zo af en toe, wat iedereen wel eens heeft, denk ik zo.
||
![]() |
Citaat:
Hoe oud was je toen je begon met blowen? En tot welke leeftijd? Bedankt voor je uitgebreide bericht btw |
![]() |
|
Ik begon volgens mij toen ik 13 of 14 was en ben gestopt net voor of net nadat ik 18 werd. Ik voelde me er niet meer goed bij.
Ik heb daarna nog wel eens een trekje genomen van een hasjblow omdat het lekker rook, maar dat was het ook wel. Drinken heb ik maar kort gedaan, en niet zoveel. Het werd telkens kotsen, dus dat is al niet leuk, en ik vond blowen leuker. Drink nu nog steeds niet, want ik vind het niet lekker. Ik proef wel alles, maar ik vind die alcoholsmaak echt heel vies en ik ben altijd bang dat ik moet kotsen.
|
Nee, jij trekt alles een beetje tot het uiterste.
Natuurlijk is te veel/vaak blowen in zekere mate niet goed voor je, maar dat zijn alcohol, suiker, vet, roken, zon en zo nog heel veel dingen meer. Van een keer/af en toe blowen zul je vrij zeker geen nadelige gevolgen merken. Je zit op een leeftijd waarin je hersenen nog volop in ontwikkeling zijn en drugs kunnen daar (al dan niet negatief) invloed op hebben, maar dat kunnen ze ook op de hersenen van een volwassenen.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
wiet roken met een bong. P.Griffin | 15 | 28-01-2018 15:55 | |
Drugs & Alcohol |
Hoe rook je pijp? MTpower | 3 | 01-10-2010 11:55 | |
Drugs & Alcohol |
hier wat domme vragen over wiet boxx | 24 | 03-04-2006 19:22 | |
Drugs & Alcohol |
Hasj of wiet? Dennis27 | 29 | 08-06-2004 00:56 | |
Drugs & Alcohol |
'Wiet roken net zo slecht als sigaretten' Verwijderd | 13 | 17-08-2002 11:11 | |
Drugs & Alcohol |
'elite wiet' greenhouse amsterdam wazaahp | 11 | 06-06-2002 15:19 |