Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-02-2015, 12:19
Pancakelover
Pancakelover is offline
Hoi allemaal, ik weet niet of jullie me uberhaupt kunnen helpen maar ik vertel toch wel even mijn verhaal...
Zoals jullie al eerder op dit forum zagen het was in het begin wat ontrustig maar na anderhalve maand alles angsten weg en had onzettend veel vertrouwen in haar, Gewoon samen de hele tijd gelukkig, lachen, romantisch nooi meer iets om op aan te merken
Tot de gedoemde dag een paar dagen geleden uit het niets maakte ze het uit....., terwijl ze nog een dag van te voren riep ik hou van je, helemaal nog blij en echt niks waar aan je iets kon merken, Mijn wereld storte in (ik had al een hele date voor valentijn geregeld om haar te verassen)
Kom ik er op valentijnsdag erachter dat ze 2 a 2 en een halve week geleden met een andere jongen heeft zitten zoenen en rotzooien (klasgenoot).. (dit was het laatste wat ik had verwacht van haar.
Ik weet nu niet wat ik moet doen, ik hou nu echt even afstand en ga binnekort nog met haar praten waarom het nou is uit gegaan maar dit is echt een enorme klap geweest...
Miss iemand tips wat tegen haar te zeggen of whatever...?

Zoals ik zei misschien kunnen jullie me geen eens helpen maar ik moest het toch even kwijt, Kwa liefdesverdriet red ik het aardig want mijn vrienden steunen me echt verschrikkelijk

Groeten
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-02-2015, 12:29
Verwijderd
Nooit meer iets tegen zeggen.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2015, 12:31
Pancakelover
Pancakelover is offline
Het probleem reverend dat ik dus bij haar in de klas zit dus ik mag de komende maanden nog van haar genieten...., het doet voornamelijk pijn dat laatst zei iemand het al tegen mij van dat ze dat had gedaan, dus ik gevraagd en zei glas hard ontkennen...
Dat ze me daarna nog recht in de ogen heeft durven aankijken en zeggen dat ze van me houd en al een valentijnscadeau en alles heeft geregeld en dat ze me nooit kwijt wil dat is verschrikkelijk triest
Sommige vinden tis maar wat zoenen en schaamde zich (vrienden hadden haar waarsch ook onder groepsdruk gezet) maar toch ze heeft het gedaan!
Met citaat reageren
Oud 15-02-2015, 12:33
Verwijderd
Citaat:
Nooit meer iets tegen zeggen.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2015, 13:21
Heer Wil
Heer Wil is offline
Inderdaad, al zit je bij haar in de klas, dat is nog geen reden om met elkaar te gaan praten. Zou je het de moeite waard hebben gevonden als ze niet bij je in de klas zat, als er geen groepsdruk was geweest? De persoon en haar bedrog blijven toch hetzelfde?
Met citaat reageren
Oud 15-02-2015, 14:32
Elin3
Elin3 is offline
Als jullie in gesprek gaan kan je best zeggen dat je teleurgesteld bent in hoe het gegaan is. Probeer er een beetje volwassen mee om te gaan, je hoeft haar niet te vergeven, maar eerlijk uitspreken wat je voelt kan wel helpen om daarna nog neutraal met haar om te gaan.
Oud 15-02-2015, 17:31
Pancakelover
Pancakelover is offline
@Heer Wil: daar ben ik het ook mee eens hoor!, voor dat ik het wist hoopde ik nog dat het goedkwam maar nu ik weet dat ze gewoon 2 weken(!!!) heeft zitten liegen wens ik haar veel succes met inmiddels een (ex) vriend ook!

@Elin3 We hebben gelukkig deze week hel weinig school en daarna vakantie dus ik zeg de komende 2 weken niks/tot bijna niks tegen haar en gewoon lekker even over haar heen komen met vrienden en dan idd volwassen gaan praten en zeggen dat ik het nogal raar vindt dat ze gewoon heeft zitten liegen, het liefst zou ik die jonge en flinke klap verkopen maar tja dat mag niet...

Groeten
Met citaat reageren
Oud 15-02-2015, 21:51
ZaadPlantje
ZaadPlantje is offline
Citaat:
het liefst zou ik die jonge en flinke klap verkopen maar tja dat mag niet...

Tuurlijk wel, dat is meningsuiting. En iedereen heeft daar recht op.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2015, 22:22
just anonymous
just anonymous is offline
het liefst zou ik die jonge en flinke klap verkopen maar tja dat mag niet...

Groeten[/QUOTE]
Waarom zou dat niet mogen? xD
Met citaat reageren
Oud 16-02-2015, 06:51
feniks
feniks is offline
Elke aandacht die je dat meisje en dat jongetje verder geeft, is zonde van de moeite. Dus doe wat Reverend zegt: negeren. Hooghartig negeren.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2015, 09:01
Pancakelover
Pancakelover is offline
Theskiller en just: omdat ik dan vervolgens geschorst wordt van school xD, mijn vader had wel gezegt als je het doet ik haal je wel op bij de politie zonder problemen dus geen zorgen

Feniks: ja ik wil alleen nog even zeggen dat ze de pot op kan

Update: Tadaaa ze is zaterdag naar de bios geweest met die knul precies dezelfde film als ik voor haar heeft gepland en heeft nu ook weer een relatie bravo voor deze zwijn :3

Groeten
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten