Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-11-2014, 20:51
KawaiiPluzzle
KawaiiPluzzle is offline
Hoi ^^ ik ben Pluzzle en ik ben heel gelukkig met mijn leven, ik heb vrienden genoeg en de jongens kunnen niet meer stoppen met verkeringsverzoeken te versturen en me schattig te noemen. Maar ik heb al een geweldig vriendje die me elke dag aandacht geeft. Ik ben ook afgevallen en weeg nu 52kg....

Ik weet niet wat er met me mis is

ik kon dit eerst nog zeggen, wat ging er mis???? mensen verwijderen me, negeren me, laten me niet bij hun groepjes toe...

ik ben mijn vriendje kwijt en iedereen begint me opeens lelijk te noemen. Vrienden ben ik kwijt geraakt, ik zit nu elke dag alleen op mijn kamer te hopen dat morgen beter wordt... maar nee. Doordat ik met al mijn activiteiten gestopt ben weeg ik nu ongv. 58 kilo
ik was eerst dat vrolijke drukke lieve meisje dat schattig en mooi werd genoemd. Ik kan soms echt niet meer vrolijk zijn...

hoe stop ik dit of hoe verander ik mezelf in hoe ik daarvoor was? verlegenheid, verdriet en jaloezie storen me elke dag... conclusie : ANGST
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-11-2014, 19:46
Verwijderd
Niet zoveel van aantrekken en gewoon verder gaan.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2014, 06:52
Elin3
Elin3 is offline
Wat Reverend zegt. Probeer jouw geluk niet af te laten hangen van mensen die jou wel of niet mooi/ lief/ leuk/ aardig vinden. Wees trots op wie je bent en wat je doet, daar heb je geen bevestiging van anderen voor nodig.

Als je vrienden bent kwijtgeraakt kan dat aan jou liggen, maar ook aan hen. Je kunt best tegen zoiemand zeggen dat je ervan baalt, of vragen waarom hij/ zij niet meer met je om gaat. Daarnaast moet je misschien ook zelf (nieuwe) mensen opzoeken. Je kunt niet op je kamer blijven, niets doen en verwachten dat je zo weer happy wordt.
Oud 16-12-2014, 15:43
Heer Wil
Heer Wil is offline
Ben je eigenlijk wel veranderd? Is het niet gewoon zo dat hun mening over jou veranderd is?

Ik heb zelf na een verhuizing ook een tijdje een soortgelijk probleem gehad, doordat ik weinig mensen sprak op de opleiding leerde ik ook niet meer de 'vrienden van vrienden' kennen zoals voorheen en voelde me daardoor enkele maanden eenzaam. Doordat de klassen per vak en per half jaar verschillen raakte ik echter wel snel weer met nieuwe mensen in gesprek en als je eenmaal een paar mensen kent ontmoet je er gauw een hele hoop.
Zet je gevoelens even opzij en kijk of er binnen jouw klas nog mensen zijn waarmee je het goed kan vinden, als die er niet zijn probeer dan je sociale wereldje buiten het klaslokaal te betreden, door bijvoorbeeld mee te doen aan naschoolse activiteiten zoals de debatclub of leerlingenraad (standaard op iedere middelbare school).
Met citaat reageren
Oud 16-12-2014, 15:45
-Marleen
-Marleen is offline
58 kg is niet veel ehm kuch
Met citaat reageren
Oud 16-12-2014, 15:45
-Marleen
-Marleen is offline
anders ben ik dik
Met citaat reageren
Oud 16-12-2014, 16:08
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
anders ben ik dik
Of je dik bent hangt wel van meer af dan van alleen je gewicht. Bijvoorbeeld je lichaamslengte, vetpercentage, etc
Reageren

Regels voor berichten