Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Het was een documentaire over verliefdheid. Wat is verliefdheid en hoe ontstaat het? In de documentaire zeiden ze dat het vooral voortkomt uit de drang tot voortplanting en dat mensen elkaar aanvullen om gezonde kinderen te krijgen (grootste kans van slagen biologisch)... Maar goed, die Engelsen hebben wel vaker vage ideeen over de mensheid ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik vind t ontzettend knap dat je dit zo onder woorden kunt brengen. Er zijn veel meisjes, maar ook jongens, die hier een steun aan zullen hebben. Ik heb zelf geen anorexia, ik let wel op en ik vind mezelf vaak ook te dik, maar daar blijft het bij. Nu ik dit heb gelezen weet ik het ook zeker. Ik hoop dat het echt beter met je gaat, en houd vast aan die gedachte: iedereen is MOOI, of je nu 'dik' of 'dun' bent. Het gaat bij jou allemaal goed komen! Houd vol en geef niet op!
Heel veel liefs, Heleen. Mocht je behoefte hebben om te mailen of msnnen: heleen_butterfly@hotmail.com |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Knuf, Anne
|
![]() |
Hee Maaike,
ik weet niet of je me nog kent, ik ben Renee, en ik was vorig jaar ook op de meeting van dit forum, in Utrecht. Het spijt me heel erg dat ik in de tijd dat je opgenomen bent niks van me heb laten horen. Ik schaam me er echt voor! Ik heb een paar keer op het punt gestaan om je te mailen, maar ik heb het toch niet gedaan... sorry. Ik vind het wel geweldig om dit te lezen, dat je tot dit besef bent gekomen, ik hoop dat je het vasthoudt. Ik weet niet of je nog weet dat ik vertelde over die vriendin van mij met bulimia, nou dat is overgeslagen in anorexia, en ze is nu ook opgenomen ![]() Maar in ieder geval, ik wens je heel veel succes met alles liefs renee |
![]() |
|
![]() |
Hoi Maaike,
dank je voor je verhaal. Ik vind het bewonderenswaardig dat je dit allemaal neer durft te zetten. Het getuigt van een sterk karakter en ik ben blij dat het goed met je gaat! Ik denk dat jouw verhaal een inspiratie zal zijn voor anderen die ook met dit soort problemen en gedachtes lopen. Ik wens je heel veel sterkte en succes bij het gevecht dat je levert. Blijf zo sterk als je nu bent! Groetjes, Petra.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Hey meis, blij dit van je te lezen. 'k hoop dat je het zelf ook allemaal echt gelooft en er voor jezelf ook echt achter staat. 'k heb brief klaar liggen, maar de postzegels zijn weer eens op.
![]() Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dit gedicht!!!!!!!! is verplicht!!!!!!!!! duidelijkheid over de islam!!! IGRA | 1 | 15-01-2004 16:53 |