Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-11-2014, 18:35
Sekslol
Sekslol is offline
Heey,

Ik ben erg onzeker over mijn vagina. Ik heb twee verschillende binnenste schaamlippen, een normale en een hele grote lelijke. Ik weet dat dit niet normaal is, maar zijn er meerdere meisjes met dit probleem . Ik ben ook erg bang dat dit erg onaantrekkelijk is voor de jongens
Met citaat reageren
Oud 10-11-2014, 10:11
Tomke21
Tomke21 is offline
Ikzelf als jongen vind dat niet erg een kutje is een kutje zolang dat maar spant
Met citaat reageren
Oud 10-11-2014, 12:58
Pluis
Pluis is offline
Ik heb je topic even verplaatst naar lichaam en gezondheid, aangezien het je lichaam is waar je je onzeker over voelt.

Schaamlippen zijn er in alle soorten en maten, en ze zijn lang niet allemaal symmetrisch of zoals je op foto's of op tv kunt zien.
Er was heel lang een online "poezenboek" waarin je allerlei soorten vagina's kunt bekijken, allemaal varianten van wat normaal is. Helaas is die website inmiddels offline.

Anyways, dat er eentje langer is dan de andere is helemaal niet raar. Wat wel belangrijk is, is dat je er geen last van hebt met bijvoorbeeld fietsen.
Oud 10-11-2014, 22:04
Mark52
Mark52 is offline
Wat is normaal? Ik heb nog nooit 2 vagina's gezien die er precies hetzelfde uitzien. Daarnaast kan ik mij niet voorstellen dat een jongen je afwijst vanwege je vagina. Als een jongen jou leuk vindt zal hij al tevreden zijn als hij in dat gebied mag komen!
Met citaat reageren
Oud 10-11-2014, 22:35
Yannickje
Yannickje is offline
Hey,

ik ben geen meisje en heb toch al wat schaamlippen gezien. Het gebeurt wel meer dat de ene binnenste groter is dan de andere. Geen zorg daarover.

Eigenlijk zou de uitdrukking 'binnenste schaamlippen' beter niet gebruikt worden want die zogenaamde binnenste komen veelal wel naar buiten piepen en zijn soms heel wat beter te zien dan de buitenste.
Oud 27-12-2014, 16:33
xmeisjex301
xmeisjex301 is offline
Ik heb het ook dat de ene van mij nog heel klijn is en de andere is heel groot en ik vindt het niet zo erg
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten