Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-10-2014, 16:45
viltstift98
viltstift98 is offline
Hoi,
Ik ben een jongen van 15 jaar en twijfel erover om mijn schaamhaar helemaal af te scheren. Ik houd het wel steeds een beetje bij, maar ik weet niet of ik wel helemaal kaal wil... Mannen onder ons, vinden jullie het fijner om het daaronder helemaal kaal te hebben?
Met citaat reageren
Oud 27-10-2014, 16:54
RobertG
RobertG is offline
Kaal, maar potdomme tis wel een bijhouden.Vooral wanneer je t gewend bent dan irriteer je je scheel als er al stoppeltjes op komen.
Kies je voor kaal, reken erop dat je net een tuinman wordt. Met regelmaat bijhouden.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2014, 17:11
bierkoning
bierkoning is offline
Gewoon bijhouden. Een kaal rondje tussen je beenhaar ziet er toch ook noet uit? Dus niet zo aanstellen en gewoon bijhouden. Voor mij hoeft het bij een vrouw ook niet perse kaal te zijn.
Oud 27-10-2014, 17:54
Verwijderd
Bijhouden met schaar.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2014, 19:02
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
gewoon bijhoudennn. volgensmij is de kans sws groter dat mensen kaal lelijker vinden dan een beetje haar bij mannen dusja, maar je moet sws doen wat je zelf wilt.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2014, 18:10
Verwijderd
Goedeavond,

Ik weet dat dit niet mijn topic is maar heb snel even een vraagje hierover;

Kan je schaamhaar gewoon dumpen in het toilet en dan doorspoelen? Raakt het toilet dan niet verstopt of zo (wel een goede manier namelijk)
Met citaat reageren
Oud 28-10-2014, 18:15
Elin3
Elin3 is offline
Je kunt het net zo goed gewoon in de prullenbak gooien. Maar ik denk dat korte haartjes het toilet niet snel zullen verstoppen. Lange haren is een ander verhaal, als deze in elkaar vast klitten heb je een probleem, want haar vergaat niet of nauwelijks.
Oud 28-10-2014, 20:43
viltstift98
viltstift98 is offline
Ik houd het wel een beetje bij. Dan gooi ik het in de vuilnisbak. Toilet lijkt me niet heel handig...
Met citaat reageren
Oud 28-10-2014, 21:10
Durian
Durian is offline
Citaat:
Je kunt het net zo goed gewoon in de prullenbak gooien. Maar ik denk dat korte haartjes het toilet niet snel zullen verstoppen. Lange haren is een ander verhaal, als deze in elkaar vast klitten heb je een probleem, want haar vergaat niet of nauwelijks.
Dat probleem had ik in de douche... Volgens mij is ie een beetje verstopt nu
Oud 28-10-2014, 21:26
Pluis
Pluis is offline
Schaamhaar hoort niet in het riool. Zeker niet de lange haren die je afknipt of scheert. Daar krijg je nare verstoppingen van en je staat mooi voor lul als er een klont schaamhaar tevoorschijn komt als de riooldienst z'n werk doet.
Oud 19-11-2014, 20:06
Trickie
Trickie is offline
Ik scheer het altijd allemaal helemaal kaal :-) en de meiden/jongens die ik tref zijn er eigenlijk allemaal wel positief over. Is gewoon lekker, lekker glad.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2014, 11:32
Verwijderd
Citaat:
Schaamhaar hoort niet in het riool. Zeker niet de lange haren die je afknipt of scheert. Daar krijg je nare verstoppingen van en je staat mooi voor lul als er een klont schaamhaar tevoorschijn komt als de riooldienst z'n werk doet.
Dat valt toch wel mee? Zo'n persoon ziet veel goordere dingen. Het is ook niet zo dat een klont vuil uit het riool nog herkenbaar is als jouw schaamhaar. Ik heb überhaupt nog nooit gehoord van een verstopping die louter te wijten was aan schaamhaar.

Ik scheer me niet vaak maar als ik het al doe, scheer ik mij 'nat' en dus onder de douche. Lijkt mij vrij normaal.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2014, 12:08
Verwijderd
Citaat:
Dat valt toch wel mee? Zo'n persoon ziet veel goordere dingen. Het is ook niet zo dat een klont vuil uit het riool nog herkenbaar is als jouw schaamhaar. Ik heb überhaupt nog nooit gehoord van een verstopping die louter te wijten was aan schaamhaar.

Ik scheer me niet vaak maar als ik het al doe, scheer ik mij 'nat' en dus onder de douche. Lijkt mij vrij normaal.
Precies dit
Met citaat reageren
Oud 26-12-2014, 18:51
Verwijderd
Zomers kaal en swinters even bijhouden
Met citaat reageren
Oud 20-02-2015, 12:03
satopex
satopex is offline
Citaat:
Hoi,
Ik ben een jongen van 15 jaar en twijfel erover om mijn schaamhaar helemaal af te scheren. Ik houd het wel steeds een beetje bij, maar ik weet niet of ik wel helemaal kaal wil... Mannen onder ons, vinden jullie het fijner om het daaronder helemaal kaal te hebben?
een hoop jongens scheren tegenwoordig hun schaamhaar volledig weg incl. hun balzak helemaal glad.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2015, 13:14
Verwijderd
Citaat:
een hoop jongens scheren tegenwoordig hun schaamhaar volledig weg incl. hun balzak helemaal glad.
jep
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten