Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-01-2015, 15:58
jurjanwouda
jurjanwouda is offline
Bij mij op school zit een meisje, die mij best wel leuk lijkt. Ik ken haar eigenlijk helemaal niet, maar zou haar graag beter willen leren kennen. Ik ben alleen niet echt een type die zomaar op iemand afstapt, en ik weet al helemaal niet of ze mij wel leuk vind. Ze kijkt me wel af en toe aan, als we tegelijk pauze hebben. Mijn vraag is nu, hoe ik eigenlijk zo onopvallend mogelijk toch een beetje met haar in contact kan komen? Ze zit niet in dezelfde klas als mij, maar zie haar wel af een toe lopen tijdens een leswisseling bijvoorbeeld. Please kan iemand mij helpen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-01-2015, 16:20
Verwijderd
"Onopvallend" is contraproductief, want het is juist de bedoeling dat je bij haar opvalt. Dus ga je naar haar toe, en vraag je of ze zin heeft om een keer wat te doen oid.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2015, 16:34
jurjanwouda
jurjanwouda is offline
Citaat:
"Onopvallend" is contraproductief, want het is juist de bedoeling dat je bij haar opvalt. Dus ga je naar haar toe, en vraag je of ze zin heeft om een keer wat te doen oid.
Maar dat is juist mijn probleem. Ik vind het raar om zomaar naar iemand toe te stappen, en te vragen of ze wat wil doen. Ze kent mij helemaal niet eens. Ik zou haar liever eerst wat beter willen leren kennen, bijvoorbeeld via Whatsapp.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2015, 16:48
bloodyb
bloodyb is offline
Je hoeft niet meteen om whatsapp te vragen of vragen of ze met je uitgaat. Ga in de pauze eens bij haar zitten en probeer een praatje te maken.
Oud 07-01-2015, 16:50
jurjanwouda
jurjanwouda is offline
Citaat:
Je hoeft niet meteen om whatsapp te vragen of vragen of ze met je uitgaat. Ga in de pauze eens bij haar zitten en probeer een praatje te maken.
Is dat niet een beetje vreemd? Dat je gewoon zomaar bij haar en haar vriendinnen aan de tafel gaat zetten, terwijl je daar niemand van kent?
Met citaat reageren
Oud 07-01-2015, 16:52
bloodyb
bloodyb is offline
Het lijkt me even vreemd om haar zo maar on haar whatsapp te vragen!
Oud 07-01-2015, 17:32
jurjanwouda
jurjanwouda is offline
Citaat:
Het lijkt me even vreemd om haar zo maar on haar whatsapp te vragen!
Daarom vraag ik jullie of jullie ook andere manieren weten om toch met haar in contact te komen?
Met citaat reageren
Oud 07-01-2015, 18:24
Verwijderd
Ik zou beginnen met een keer 'hoi' zeggen als je ze je aankijkt.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2015, 18:24
fire24
fire24 is offline
Op school zomaar op haar afstappen is misschien heel moeilijk maar toch de enige optie. Wat het wel makkelijker zou maken is als je haar aanspreekt op een schoolfeest. Dus als er binnenkort bij jou op school een schoolfeest is zou ik daar je kans pakken. (Wel zou ik haar dan aanspreken op het moment dat ze een beetje alleen is. Want haar aanspreken met allemaal onbekende vriendinnen is best raar en die vriendinnen kunnen dat commentaar gevent etc.)

En als het wachten op een schoolfeest te lang duurt zul je haar toch op een gegeven moment moeten aanspreken. Persoonlijk lijkt het me handig dat je dit doet op een moment dat zij even alleen is, bijvoorbeeld als ze naar haar kluisje gaat.

Succes
Met citaat reageren
Oud 07-01-2015, 18:47
jurjanwouda
jurjanwouda is offline
En zoals wat zou ik dan tegen haar kunnen zeggen?
Met citaat reageren
Oud 08-01-2015, 07:21
Verwijderd
Citaat:
Maar dat is juist mijn probleem. Ik vind het raar om zomaar naar iemand toe te stappen, en te vragen of ze wat wil doen.
Ok. Dat is het niet.
Citaat:
Ze kent mij helemaal niet eens. Ik zou haar liever eerst wat beter willen leren kennen, bijvoorbeeld via Whatsapp.
Dan ga je naar haar toe en vraag je d'r nummer.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten