Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-01-2015, 22:50
KawaiiPluzzle
KawaiiPluzzle is offline
Hoi ik ben vandaag voor het eerst met de trein ver weg naar iemand gerezen. Ik vond deze ervaring echt leuk! Jammer dat het niet zo lang duurde dan als ik verwacht had. Ook heb ik nog wat dingen erbij geleerd zoals zoenen Ik was erg verdrietig toen ik hem niet op het station zag maar ik had al mijn moed erin gestoken om naar iemand toe te lopen en te vragen of ik mijn telefoon mocht opladen uiteindelijk werd deze ramp een onwijs leuke gebeurtenis.

Hebben jullie ook ooit van zulke gebeurtenissen mee gemaakt? Bijv. Dat je iemand van internet in het echt omdat (was bij mij). Of een afstandsrelaties of dergelijks? ik wil dat graag horen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-01-2015, 22:56
otacilio
otacilio is offline
Citaat:
Hoi ik ben vandaag voor het eerst met de trein ver weg naar iemand gerezen. Ik vond deze ervaring echt leuk! Jammer dat het niet zo lang duurde dan als ik verwacht had. Ook heb ik nog wat dingen erbij geleerd zoals zoenen Ik was erg verdrietig toen ik hem niet op het station zag maar ik had al mijn moed erin gestoken om naar iemand toe te lopen en te vragen of ik mijn telefoon mocht opladen uiteindelijk werd deze ramp een onwijs leuke gebeurtenis.

Hebben jullie ook ooit van zulke gebeurtenissen mee gemaakt? Bijv. Dat je iemand van internet in het echt omdat (was bij mij). Of een afstandsrelaties of dergelijks? ik wil dat graag horen
Internet. Opvallend genoeg nog steeds een gevoelig onderwerp, haha
Oud 01-02-2015, 18:29
Elin3
Elin3 is offline
Ooit wel verliefd geweest op een jongen die ik via internet kende (eerst werden we vrienden, later wilde we toch eigenlijk wel iets meer dan gewoon vrienden zijn). Toen der tijd lukte het niet om af te spreken, ik wilde het niet stiekem doen en mijn moeder stond er niet positief tegenover. Jaren later heb ik hem ontmoet toen hij voor een wedstrijd in mijn woonplaats was, en toen hebben we even heel gezellig gepraat. Geen extra verwachtingen en wel een goede vriend aan overgehouden
Reageren

Regels voor berichten