Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-10-2014, 14:31
mysteriousboyyy
mysteriousboyyy is offline
Hey,
Ik heb een klein probleempje met een afstandsrelatie… Er is een meisje die ik echt heel leuk vind! Ik heb haar alleen nog nooit gezien. Het lastige is is dat ze 1 uur rijden van mij vandaan woont… ik chat wel veel met haar! Ik weet he niet zeker, maar als ik kijk naar hoe we chatten denk ik dat ze mij ook leuk vind.. We hebben allebei een klein probleempje met het vervoer.. Haar vader kan niet vaak rijden en de mijne ook niet..
Heeft iemand tips voor me??
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-10-2014, 14:37
sebastiaan133
sebastiaan133 is offline
Als je dat ervoor over hebt, openbaar vervoer.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2014, 14:59
Verwijderd
1 uur rijden is geen afstandsrelatie en er bestaan bussen, treinen en zelfs fietsen. Ophef om niets, dus.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2014, 15:06
mysteriousboyyy
mysteriousboyyy is offline
1 uur rijden is best ver als je gehandicapte ouders hebt hoor! En als ik ga fietsen ben ik direct 2 uur onderweg… en openbaar vervoer is te duur.. Wij hebben amper geld, want we moeten leven van een hele kleine uitkering door mijn gehandicapte ouders..
Met citaat reageren
Oud 21-10-2014, 15:08
DAH
DAH is offline
Dan houdt het op of kunnen jullie elkaar niet vaak zien. Je zou kunnen kijken voor een abonnement voor in het weekend. NS heeft acties. Een belangrijk punt: Als het uitgaat zit je met een (soms) duur abonnement. Verwacht maar dat je elkaar hoe dan ook niet vaak kunt zien.
Oud 21-10-2014, 15:15
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
1 uur rijden is best ver als je gehandicapte ouders hebt hoor! En als ik ga fietsen ben ik direct 2 uur onderweg… en openbaar vervoer is te duur.. Wij hebben amper geld, want we moeten leven van een hele kleine uitkering door mijn gehandicapte ouders..
Als jullie elkaar zo geweldig vinden, weten jullie wel een manier te bedenken. Een bijbaantje om geld voor een treinkaartje te verdienen bijvoorbeeld.
Oud 21-10-2014, 15:18
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
En als ik ga fietsen ben ik direct 2 uur onderweg…
En?
Met citaat reageren
Oud 21-10-2014, 16:02
sebastiaan133
sebastiaan133 is offline
Citaat:
En?
Inderdaad, als je echt van haar houdt heb je dat er voor over.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2014, 17:23
Verwijderd
Citaat:
1 uur rijden is best ver als je gehandicapte ouders hebt hoor!
Niet minder ver dan bij niet-gehandicapte ouders.
Citaat:
En als ik ga fietsen ben ik direct 2 uur onderweg…
Kleine moeite voor iemand waar je verliefd op bent. Verder is het alleen maar gezond om te fietsen.
Citaat:
en openbaar vervoer is te duur.. Wij hebben amper geld, want we moeten leven van een hele kleine uitkering door mijn gehandicapte ouders..
Voor een paar euro kan je haar al elke week opzoeken. Daar hoef je het geld van je ouders niet voor aan te spreken.

Het klinkt vooral alsof je excuses aan het maken bent om haar maar niet te hoeven zien.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2014, 18:38
Rommeltje
Rommeltje is offline
De vraag is inderdaad of jullie het voor elkaar over hebben, er is altijd wel een weg om elkaar te zien. Maar als dat dan een keer per week wordt, of twee keer per maand, of een keer per maand. Heb je het ervoor over om jezelf telkens weer tijdens dat wachten pijn te doen. Als je liefde zo sterk is, en het van beide kanten komt dan kan het, niets is onmogelijk. Maar ik spreek uit ervaring dat van iemand houden en elkaar niet vaak zien een hele slechte combinatie is.
Maar toch, ga voor die ervaring man, laat je niet kisten. Beter spijt van iets wat je wel gedaan hebt dan iets wat je niet gedaan hebt.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2014, 22:58
gentlemen
gentlemen is offline
Mijn vriendin en ik wonen 3 uur reizen bij elkaar vandaan en we zien mekaar elk weekend en skypen elke avond. Het is idd duur maar als je echt verliefd bent kan je altijd een weg vinden. Probeer anders ergens halverwege af te spreken?
Oud 18-11-2014, 07:11
Bobblin92
Bobblin92 is offline
Mijn vriendin en ik wonen 4 uur met het openbaar vervoer bij elkaar vandaan en als ik met de auto ga ben ik (zonder files) 3 uur onderweg. Wij zien elkaar bijna elk weekend en soms 1 keer in de twee weken een weekend. En zoals gentlemen zegt veel skypen.

Er zijn tal van oplossingen hiervoor
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten