Advertentie | |
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het klinkt vooral alsof je excuses aan het maken bent om haar maar niet te hoeven zien. |
![]() |
|
![]() |
De vraag is inderdaad of jullie het voor elkaar over hebben, er is altijd wel een weg om elkaar te zien. Maar als dat dan een keer per week wordt, of twee keer per maand, of een keer per maand. Heb je het ervoor over om jezelf telkens weer tijdens dat wachten pijn te doen. Als je liefde zo sterk is, en het van beide kanten komt dan kan het, niets is onmogelijk. Maar ik spreek uit ervaring dat van iemand houden en elkaar niet vaak zien een hele slechte combinatie is.
Maar toch, ga voor die ervaring man, laat je niet kisten. Beter spijt van iets wat je wel gedaan hebt dan iets wat je niet gedaan hebt. |
![]() |
|
Mijn vriendin en ik wonen 3 uur reizen bij elkaar vandaan en we zien mekaar elk weekend en skypen elke avond. Het is idd duur maar als je echt verliefd bent kan je altijd een weg vinden. Probeer anders ergens halverwege af te spreken?
|
![]() |
Mijn vriendin en ik wonen 4 uur met het openbaar vervoer bij elkaar vandaan en als ik met de auto ga ben ik (zonder files) 3 uur onderweg. Wij zien elkaar bijna elk weekend en soms 1 keer in de twee weken een weekend. En zoals gentlemen zegt veel skypen.
Er zijn tal van oplossingen hiervoor ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Afstandsrelaties KawaiiPluzzle | 2 | 01-02-2015 18:29 | |
Liefde & Relatie |
Afstandsrelatie,commentaar. xXxEvaxXx | 45 | 15-10-2007 09:17 | |
Liefde & Relatie |
Ervaringen lange afstandsrelaties + poll Spray rebel | 60 | 18-07-2006 10:11 | |
Liefde & Relatie |
lange afstandsrelatie maxwell | 83 | 07-02-2006 20:24 | |
Liefde & Relatie |
[stelling] op twee mensen verliefd zijn & lange afstandsrelatie Kawoutertje | 8 | 31-03-2004 00:07 | |
Liefde & Relatie |
Lange afstandsrelatie... Saartje* | 55 | 14-05-2003 16:14 |