Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-02-2015, 19:15
lennardwem
lennardwem is offline
Er zit een meisje bij ons op school, die me best wel leuk lijkt. Ik ken haar eigenlijk helemaal niet, maar zou haar wel graag willen leren kennen. Maar weet niet echt hoe ik het aan moet pakken?

Bij ons op school hebben ze met Valentijnsdag altijd een actie, waarbij je rozen naar iemand kunt laten sturen. Je betaald dan zeg maar een euro, en dan kun je de naam van de ontvanger en je eigen naam op een lijst zetten. En dan wordt er met Valentijnsdag een roos naar diegene gebracht, met een kaartje eraan van wie die roos komt.
Ik ben wel van plan om met Valentijnsdag een roos naar haar te sturen. Alleen vind het best creepy om mijn naam op dat kaartje te zetten. Ze kent me helemaal niet, en ben best bang dat ze mij helemaal niet leuk vind. Wat zouden jullie doen?

Hebben jullie misschien ook nog anders tips, hoe ik in contact met haar kan komen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-02-2015, 20:22
Barca1
Barca1 is offline
Op haar afstappen en je zegje doen.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2015, 21:37
Elin3
Elin3 is offline
Op haar afstappen, of op het kaartje zetten dat ze je een leuke meid lijkt en dat je haar graag beter wil leren kennen. Dan kan je je naam of je 06 nummer er onder zetten. Dan kan ze ervoor kiezen je eerst te appen als ze nieuwsgierig is voor jullie echt wat afspreken.
Oud 01-02-2015, 21:51
lennardwem
lennardwem is offline
Citaat:
Op haar afstappen, of op het kaartje zetten dat ze je een leuke meid lijkt en dat je haar graag beter wil leren kennen. Dan kan je je naam of je 06 nummer er onder zetten. Dan kan ze ervoor kiezen je eerst te appen als ze nieuwsgierig is voor jullie echt wat afspreken.
Mijn probleem is dat ik niet echt een type ben die zomaar op iemand afstapt
Met citaat reageren
Oud 01-02-2015, 22:23
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Mijn probleem is dat ik niet echt een type ben die zomaar op iemand afstapt
Is dat meisje leuk genoeg om voor uit je confort zone te stappen. Afwachten levert je in elk geval niets op, dan zal ze amper van je bestaan afweten
Oud 02-02-2015, 16:22
lennardwem
lennardwem is offline
Citaat:
Is dat meisje leuk genoeg om voor uit je confort zone te stappen. Afwachten levert je in elk geval niets op, dan zal ze amper van je bestaan afweten
Ja dat wel, maar ik blijf het moeilijk vinden. Daarom vraag ik of jullie ook andere manieren weten hoe ik met haar in contact kan komen?
Met citaat reageren
Oud 02-02-2015, 16:38
Verwijderd
Nee zijn er niet. Gewoon op haar afstappen.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2015, 16:59
Axel11
Axel11 is offline
Wat Elin3 zegt. Briefje in haar kluisje schuiven (al hoewel niet altijd mogelijk). Briefje door iemand anders aan haar laten geven/bezorgen. Een berichtje over Facebook sturen. Misschien ken je wel een vriend/vriendin van hem, dan hem/haar voorzichtig laten peilen bij haar.

Genoeg te verzinnen hoor, zowel betrekkelijk anoniem als niet
Met citaat reageren
Oud 02-02-2015, 18:06
lennardwem
lennardwem is offline
Citaat:
Wat Elin3 zegt. Briefje in haar kluisje schuiven (al hoewel niet altijd mogelijk). Briefje door iemand anders aan haar laten geven/bezorgen. Een berichtje over Facebook sturen. Misschien ken je wel een vriend/vriendin van hem, dan hem/haar voorzichtig laten peilen bij haar.

Genoeg te verzinnen hoor, zowel betrekkelijk anoniem als niet
Tnx

Heb je nog meer tips/mogelijkheden?
Met citaat reageren
Oud 03-02-2015, 12:20
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Tnx

Heb je nog meer tips/mogelijkheden?
Als je haar adres weet, stuur een kaartje. Je kunt toch zelf wel wat meer bedenken
Met citaat reageren
Oud 04-02-2015, 15:46
Dobbelsteen99
Dobbelsteen99 is offline
Kun je misschien wat meer zeggen over jullie situatie (bij elkaar in de klas ja/nee, vaak oogcontact, is ze verlegen, heeft ze veel vrienden etc) dan heb ik een beter beeld en kan ik wat goeds bedenken
Met citaat reageren
Oud 04-02-2015, 18:49
lennardwem
lennardwem is offline
Citaat:
Kun je misschien wat meer zeggen over jullie situatie (bij elkaar in de klas ja/nee, vaak oogcontact, is ze verlegen, heeft ze veel vrienden etc) dan heb ik een beter beeld en kan ik wat goeds bedenken
Ik zit in Havo5, zij in Havo4. Ze heeft volgens mij best veel vrienden. Ik heb denk nog niet echt veel oogcontact met haar kunnen maken. Van haar vrienden ken ik jammer genoeg niet een echt goed. Hoop dat je een idee hebt. Als je meer wil weten, hoor ik het wel.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2015, 19:40
Dobbelsteen99
Dobbelsteen99 is offline
Citaat:
Ik zit in Havo5, zij in Havo4. Ze heeft volgens mij best veel vrienden. Ik heb denk nog niet echt veel oogcontact met haar kunnen maken. Van haar vrienden ken ik jammer genoeg niet een echt goed. Hoop dat je een idee hebt. Als je meer wil weten, hoor ik het wel.
Hoe kan het eigenlijk dat je haar dan zo leuk vindt als je dr helemaal niet kent? Hoe is ze je opgevallen?
Met citaat reageren
Oud 08-02-2015, 22:19
lennardwem
lennardwem is offline
Citaat:
Hoe kan het eigenlijk dat je haar dan zo leuk vindt als je dr helemaal niet kent? Hoe is ze je opgevallen?
Dat weet ik eerlijk gezegd ook helemaal niet. Ze lijkt me gewoon een ontzettend leuk meisje. En zou haar daarom super graag beter willen leren kennen, alleen weet nog steeds niet echt hoe ik het allemaal aan moet pakken.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten