Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Verder zou ik je ook aanraden om een eigen topic aan te maken ![]()
|
![]() |
Hey, ik ben op een meisje uit mijn klas van 12, zelf ben ik 13. Ik heb tegen haar gezegd dat ik op haar ben, maar ze zei dat ze niet op mij is. Na dat gesprek begint ze steeds meer contact met me te zoeken, bijvoorbeeld een praatje maken als ik alleen ben of als ik uitleg krijg kijkt ze ff 10-20 seconden naar me en dan kijk ik terug en ze blijft maar kijken en lachen. Kan iemand zeggen hoe ik het best met haar kan praten of haar kan versieren?
![]() |
![]() |
|
Als ze contact zoekt, reageer daarop en stel eens voor om wat af te spreken. Samen film kijken of aan een opdracht voor school werken, zoiets. Wil ze niet, zet haar dan uit je hoofd, dan stelt het contact zoeken vanuit dat meisje niets voor en heeft ze er geen bijbedoelingen mee.
Als jullie wel iets afspreken en dat is gezellig, spreek dan vaker af. Wie weet bloeit er iets op ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Iersaaien met Creative Music #1175 Verwijderd | 499 | 20-10-2010 18:30 | |
Liefde & Relatie |
Hoe raak je nou als jongen, het beste in contact met een meisje Pioneer3006 | 39 | 22-11-2002 17:34 | |
Liefde & Relatie |
Help, wat moet k doen :S Freaked Reality | 49 | 11-04-2002 18:07 | |
Liefde & Relatie |
Ik ben er ziek van! PFP | 47 | 11-04-2002 17:38 | |
Liefde & Relatie |
contact leggen met een leuke meid Dotcom | 13 | 05-03-2002 16:14 | |
Liefde & Relatie |
What should I do mysteryyy | 22 | 15-02-2002 16:10 |