Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-02-2015, 21:53
Iemand Jongen
Iemand Jongen is offline
Hey, ik ben 13 en ik ben op een meisje uit mijn klas van 12. Ik heb het al tegen haar gezegd en ze zei dat ze niet op mij is, maar ze begint wel steeds meer contact met mij te zoeken. Hoe kan ik hier het beste mee omgaan. Help me...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-02-2015, 22:52
ZaadPlantje
ZaadPlantje is offline
Citaat:
Hey, ik ben 13 en ik ben op een meisje uit mijn klas van 12. Ik heb het al tegen haar gezegd en ze zei dat ze niet op mij is, maar ze begint wel steeds meer contact met mij te zoeken. Hoe kan ik hier het beste mee omgaan. Help me...
Misschien door zelf eem topic aan te maken?
Met citaat reageren
Oud 22-02-2015, 10:32
WhiteBlossom
WhiteBlossom is offline
Citaat:
Gevoelens kunnen veranderen. Nu ze weet dat je verliefd op haar bent, merkt ze je meer op en krijgt ze misschien ook wel gevoelens voor jou. Ga gewoon eens een ijsje met haar eten ofzoiets.

Verder zou ik je ook aanraden om een eigen topic aan te maken
Oud 23-02-2015, 21:39
Iemand Jongen
Iemand Jongen is offline
Ze heeft al gezegd dat ze niet op mij is maar sinds dat begint ze wel steeds meer contact te zoeken...
Met citaat reageren
Oud 24-02-2015, 07:22
Iemand Jongen
Iemand Jongen is offline
Als ze met me praat, hoe moet ik dan met haar terugvragen of versieren
Met citaat reageren
Oud 24-02-2015, 09:22
Verwijderd
Gaat niet lukken als ze je toch niet wil. Verder moet je bij meisjes gewoon doen alsof je geïnteresseerd bent en het laten lijken alsof hun mening relevant is.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2015, 09:34
Iemand Jongen
Iemand Jongen is offline
Maar bijvoorbeeld als ze naar me kijkt voor iets van 10-20 seconden wat moet ik dan doen of bijvoorbeeld probeert ze contact te maken wat moet ik dan doen
Met citaat reageren
Oud 24-02-2015, 12:43
Iemand Jongen
Iemand Jongen is offline
Kan iemand iets antwoorden
Met citaat reageren
Oud 24-02-2015, 12:59
Elin3
Elin3 is offline
Het is niet de bedoeling om het topic van iemand anders te kapen, dus ik heb even een eigen topic voor je aangemaakt
Oud 24-02-2015, 13:01
Iemand Jongen
Iemand Jongen is offline
Hey, ik ben op een meisje uit mijn klas van 12, zelf ben ik 13. Ik heb tegen haar gezegd dat ik op haar ben, maar ze zei dat ze niet op mij is. Na dat gesprek begint ze steeds meer contact met me te zoeken, bijvoorbeeld een praatje maken als ik alleen ben of als ik uitleg krijg kijkt ze ff 10-20 seconden naar me en dan kijk ik terug en ze blijft maar kijken en lachen. Kan iemand zeggen hoe ik het best met haar kan praten of haar kan versieren?
Met citaat reageren
Oud 24-02-2015, 13:34
Iemand Jongen
Iemand Jongen is offline
Iemand?
Met citaat reageren
Oud 24-02-2015, 13:35
Iemand Jongen
Iemand Jongen is offline
Elin3, jij misschien?
Met citaat reageren
Oud 24-02-2015, 14:05
Verwijderd
Je kan haar niet versieren want ze is niet geïnteresseerd. Dat zei ik net ook al. Soms maken mensen ook praatjes met anderen zonder dat daar iets achter zit.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2015, 14:24
Elin3
Elin3 is offline
Als ze contact zoekt, reageer daarop en stel eens voor om wat af te spreken. Samen film kijken of aan een opdracht voor school werken, zoiets. Wil ze niet, zet haar dan uit je hoofd, dan stelt het contact zoeken vanuit dat meisje niets voor en heeft ze er geen bijbedoelingen mee.
Als jullie wel iets afspreken en dat is gezellig, spreek dan vaker af. Wie weet bloeit er iets op
Oud 24-02-2015, 14:31
Iemand Jongen
Iemand Jongen is offline
Bedankt?
Met citaat reageren
Oud 24-02-2015, 18:50
Denkerius
Denkerius is offline
Citaat:
Bedankt?
Denk alsjeblieft zelf na. Wat zou jij willen met een meisje waar je 10-20 seconden naar kan staren?
Oud 24-02-2015, 20:13
Iemand Jongen
Iemand Jongen is offline
Ik vroeg haar of ze iets met me wou doen een keertje en ze zei dat het wel kon
Met citaat reageren
Oud 24-02-2015, 20:43
Elin3
Elin3 is offline
Ooit een keertje, goed begin. Nu nog een datum prikken, want ooit een keertje gaat er anders niet van komen
Reageren

Regels voor berichten