Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-02-2015, 23:14
KawaiiPluzzle
KawaiiPluzzle is offline
Ik weet niet op welke manier die jongen (waarop ik ben) mij leuk vindt. Ik spreek hem nu minder dan eerst maar hij heeft het waarschijnlijk ook erg druk. Hij zegt wel soms dat hij me leuk vindt en hij zei een keertje dat hij meer van me houdt dan ik van hem. Mijn vrienden vroegen hem of hij een relatie wilt met mij. Hij zei dat hij dat echt niet wist maar dat er wel een kans is. Ik ben hier best in de war van omdat ik vorige maand naar hem toe ging met de trein. Ik kreeg van hem mijn eerste zoen(en) xdd en dolde nog een beetje met hem. Verder dan dat ging het niet

ik twijfel of ik nog van hem moet gaan houden. Ik vind hem erg leuk maar ik wil ook geen dag te gemoed komen waarin ik zie dat hij een ander heeft....Ik bespaar mezelf liever een hoop liefdesverdriet...

x
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-02-2015, 00:04
Iemand Jongen
Iemand Jongen is offline
Ga een gesprek met hem aan en als hij over zichzelf begint op te scheppen of teveel over zichzelf begint te praten en niet wat vraagt over jou of zo, dan zou ik maar stoppen. Als je twijfelt moet je niks beginnen...
Met citaat reageren
Oud 25-02-2015, 06:30
Elin3
Elin3 is offline
Van iemand houden is niet af te dwingen, dat moet groeien, ook bij jou. Houden van komt vanzelf wanneer het klikt en hij goed met jou omgaat. Tot die tijd, bedenk en bespreek met hem welke verwachtingen je hebt van jullie "relatie".
Oud 25-02-2015, 06:49
JVV079
JVV079 is offline
Een paar weken later werd je door een andere jongen in je poeperd genomen maar toch vind je die eerste leuk? Jezus wat bestaan er wanhopig meiden op de wereld...
Met citaat reageren
Oud 25-02-2015, 07:40
Verwijderd
Citaat:
Ik vind hem erg leuk maar ik wil ook geen dag te gemoed komen waarin ik zie dat hij een ander heeft....Ik bespaar mezelf liever een hoop liefdesverdriet...
Ik snap en herken die gedachte maar zo blijf je altijd alleen. Ik citeer een vriend van me (die dat vast weer ergens anders vandaan heeft) "Liever duizend keer heel hard op mijn gezicht gaan dan één geweldig moment te moeten missen omdat ik aarzelde of mijzelf tegenhield"

Ik maak het mezelf al jarenlang erg moeilijk omdat ik in mijn broek schijt om gekwetst te worden. Ik baal daar van en probeer dat proces te keren (gaat al heel veel beter). Trap niet in dezelfde valkuil, is zonde.
Citaat:
Een paar weken later werd je door een andere jongen in je poeperd genomen maar toch vind je die eerste leuk? Jezus wat bestaan er wanhopig meiden op de wereld...
Wat een bullshit. Lekker gemakkelijk scoren tegen Kawaii. Ik heb ook wel eens seks gehad met iemand terwijl ik iemand anders leuker vond. Alsof je alleen seks mag hebben met de persoon die je het leukste vindt. Puriteinse nonsens.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2015, 07:42
Verwijderd
Citaat:
Van iemand houden is niet af te dwingen, dat moet groeien, ook bij jou. Houden van komt vanzelf wanneer het klikt en hij goed met jou omgaat. Tot die tijd, bedenk en bespreek met hem welke verwachtingen je hebt van jullie "relatie".
Op zich prima advies, maar laatste zin zou ik niet overdrijven, Kawaii. Je bent 15 (toch?), geniet dan lekker en ga niet te veel over verwachtingen en dergelijke praten. Je ziet wel waar het schip strandt.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2015, 08:24
Elin3
Elin3 is offline
Verwachtingen kunnen ook zijn "ik vind je nu leuk, dus ik wil nu wel verkering, dan zien we daarna wel weer". Verwachtingen hoeven niet direct trouwplannen te zijn Het is mij wel gebeurd dat ik hoge verwachtingen had van een scharrel, terwijl hij helemaal niet toe was aan een serieuze relatie. Dan is het fijn als je dat weet, zodat je niet veel te hard van stapel loopt.
Oud 26-02-2015, 00:30
KawaiiPluzzle
KawaiiPluzzle is offline
Citaat:
Wanhopig? Lieve schat, ik ben 15.... Je bent eenmaal nieuwsgierig en je wilt alvast weten wat wat is. Beter veilig dan dat ik straks naar iemand luister die me allemaal verkeerde informatie mee geeft.

Misschien is wanhopig niet het juiste woord. Uhm wat dacht je van ''VERLEGENHEID'' en ''ONZEKERHEID''.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten