Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-02-2015, 14:37
Moppommoppom
Moppommoppom is offline
ik heb al de hele tijd het idee dat een jongen in mijn klas naar mij kijkt... Ik heb geen idee of hij mij leuk vind, maar ik wacht maar af.

Hij is ook niet de slechtste laat maar zeggen... Hij is juist heel cool en stoer. Ik denk eigenlijk dat ik hem leuk vind maar er is een probleem:

Rond hem hangen altijd 4 jongens en als ik hem vraag dan verteld hij het meteen aan zijn vrienden en die lachen mij weer uit...

Btw ik ben 13 en ik hoop dat jullie een oplossing hebben...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-02-2015, 14:52
Verwijderd
Ja hoor, gewoon lang genoeg wachten, dan ben je geen 13 meer.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2015, 15:04
Durian
Durian is offline
Dus alles wat je zegt tegen hem vertelt hij door aan zijn vrienden en die lachen jou dan uit?
Oud 10-02-2015, 16:48
Moppommoppom
Moppommoppom is offline
Waarschijnlijk...
Met citaat reageren
Oud 10-02-2015, 22:01
Verwijderd
Als ze je uitlachen, is het denk ik geen jongen waar je verkering mee zou willen hebben.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2015, 23:22
HistoryMan
HistoryMan is offline
Als hij je uitlacht omdat je hem vraagt zal ik er van uit gaan dat hij je niet leuk vindt.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2015, 17:36
Heer Wil
Heer Wil is offline
Ga zitten langs de plek waar hij normaal gesproken in de klas gaat zitten, wellicht komt hij naast je zitten en neemt hij het initiatief aangezien hij zo 'cool en stoer' is.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2015, 09:09
Moppommoppom
Moppommoppom is offline
Citaat:
Ga zitten langs de plek waar hij normaal gesproken in de klas gaat zitten, wellicht komt hij naast je zitten en neemt hij het initiatief aangezien hij zo 'cool en stoer' is.
Dat is dus een klein probleempje want wij hebben vaste plaatsen in de klas en ik zit achter...
Met citaat reageren
Oud 13-02-2015, 22:18
ZaadPlantje
ZaadPlantje is offline
Welke rot-autist kon er niet tegen dat mensen steeds van plek veranderen???
Met citaat reageren
Oud 14-02-2015, 09:06
Moppommoppom
Moppommoppom is offline
Citaat:
Welke rot-autist kon er niet tegen dat mensen steeds van plek veranderen???
Mijn mentor...
Met citaat reageren
Oud 14-02-2015, 23:21
ZaadPlantje
ZaadPlantje is offline
Citaat:
Mijn mentor...
Pff mentors!!! Wat moet je met ze
Met citaat reageren
Oud 15-02-2015, 13:25
Heer Wil
Heer Wil is offline
Als je voor de gymles moet wachten misschien een keer in zijn buurt wachten? Dan heb je geen vaste plaatsen. Tenzij hij dan ook pas uit de kleedkamer komt als zijn vrienden allemaal zijn omgekleed, dan zul je een ander moment moeten verzinnen waarbij hij toch even alleen is en waarbij je toch net even wat meer kan praten dan wanneer zijn vrienden om hem heen staan. Anders bij de kluisjes of de kapstokken een praatje maken? Het kan toch niet zo zijn dat hij echt altijd samen is?
Met citaat reageren
Oud 16-02-2015, 14:02
Moppommoppom
Moppommoppom is offline
Citaat:
Als je voor de gymles moet wachten misschien een keer in zijn buurt wachten? Dan heb je geen vaste plaatsen. Tenzij hij dan ook pas uit de kleedkamer komt als zijn vrienden allemaal zijn omgekleed, dan zul je een ander moment moeten verzinnen waarbij hij toch even alleen is en waarbij je toch net even wat meer kan praten dan wanneer zijn vrienden om hem heen staan. Anders bij de kluisjes of de kapstokken een praatje maken? Het kan toch niet zo zijn dat hij echt altijd samen is?
Ik ha het proberen marin wet nog niet of ik hem durf te vragen
Met citaat reageren
Oud 16-02-2015, 14:20
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik ha het proberen marin wet nog niet of ik hem durf te vragen
Wat wil je hem vragen? Vragen om een keer samen wat te gaan doen is al een stuk minder bid deal (en heeft grotere kans van slagen) dan direct vragen of hij verkering met je wil.
Oud 18-02-2015, 13:43
Moppommoppom
Moppommoppom is offline
Citaat:
Wat wil je hem vragen? Vragen om een keer samen wat te gaan doen is al een stuk minder bid deal (en heeft grotere kans van slagen) dan direct vragen of hij verkering met je wil.
Niet slecht bedoelt maar mijn ouders vinden hem ook niet zo aardig... Dus als ik wat met hem wil gaan doen weet ik niet hoe mijn ouders reageren...
Met citaat reageren
Oud 21-02-2015, 11:37
WhiteBlossom
WhiteBlossom is offline
Hebben je ouders de knul ooit ontmoet?
Ze kennen hem in ieder geval niet zoals jij hem kent, dus hun inspraak is niet zo groot
Als je echt bang bent voor je ouders (hoop het toch niet) en wat ze vinden, kan je altijd nog een vriendin van je vragen of ze voor je wil coveren, zodat hij met jou iets leuks kan gaan doen. Deze methode heeft niet m'n voorkeur, aangezien je ouders (mocht het echt wat tussen jullie worden) er toch wel achter zullen komen.
Maar probeer eerst een keer samen iets casuals te gaan doen, op een warme dag samen ijs halen ofzo (doet wonderen )
Oud 23-02-2015, 11:48
Moppommoppom
Moppommoppom is offline
Citaat:
Hebben je ouders de knul ooit ontmoet?
Ze kennen hem in ieder geval niet zoals jij hem kent, dus hun inspraak is niet zo groot
Als je echt bang bent voor je ouders (hoop het toch niet) en wat ze vinden, kan je altijd nog een vriendin van je vragen of ze voor je wil coveren, zodat hij met jou iets leuks kan gaan doen. Deze methode heeft niet m'n voorkeur, aangezien je ouders (mocht het echt wat tussen jullie worden) er toch wel achter zullen komen.
Maar probeer eerst een keer samen iets casuals te gaan doen, op een warme dag samen ijs halen ofzo (doet wonderen )
Dat ijs idee is heel goed! dus dat ga ik van de zomer proberen
Met citaat reageren
Oud 23-02-2015, 19:49
Reversistence
Reversistence is offline
Je bent je ervan bewust dat dat nog vier maanden duurt?
Met citaat reageren
Oud 24-02-2015, 19:15
Denkerius
Denkerius is offline
Uitstelgedrag Voor De Win toch?
Oud 27-02-2015, 10:50
Moppommoppom
Moppommoppom is offline
Citaat:
Uitstelgedrag Voor De Win toch?
Jup... Maar onze ijscoman komt in april al met zijn ijsjus! Dus
Met citaat reageren