![]() |
||
Citaat:
Het ging er hier niet echt om of je het innerlijk of uiterlijk belangrijker vindt, maar welk aspect van het uiterlijk je aantrekkelijk vindt. Innerlijk heeft niks met de discussie te maken. Maak je geen zorgen, want als dat wel het geval was zou ik blind voor het innerlijk kiezen. Humor kan namelijk pas echt sexy zijn!
|
[QUOTE=Reverend;33732202]Je bent naïef, hypocriet en vooral een beetje dom. Haren = uiterlijk maar borsten en billen zijn "seksuele aantrekkingskracht"? Right
![]() Moslimvrouwen dragen niet voor niets hoofddoekjes. Ze zijn bang dat mannen zich niet meer in kunnen houden en zich vergrijpen aan de vrouwen als zij hun haren zien. Ik zou me wel kunnen beheersen, maar moet bekennen dat het wel werkt. Als ik over straat loop zie ik genoeg vrouwen met hoofddoeken, maar ik denk eigenlijk nooit: 'wat een mooie vrouw'
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Je maakt jezelf in mijn ogen compleet belachelijk doordat je jezelf verliest in je geldingsdrang, niet alleen in dit topic overigens
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Your musical compatibility with Saai is High #1052 Rivka | 500 | 20-07-2010 09:58 | |
Seksualiteit |
Billen of Borsten? [vraag voor de mannen] Verwijderd | 77 | 24-01-2008 10:06 |