Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-11-2015, 01:20
ßuerp
ßuerp is offline
Wat stom dat marte en Dirk hebben gewonnen. Vond de stemming ook vrij onduidelijk en oneerlijk verlopen.

Ja, ik volgde het programma! Hartstikke leuke sensatie.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-11-2015, 01:36
Pr0xy
Pr0xy is offline
Doe mij dan maar 'Nederland in de auto'
Oud 13-11-2015, 01:45
ßuerp
ßuerp is offline
Kutprogramma zonder climaxen.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2015, 02:39
Pr0xy
Pr0xy is offline
Misschien begrijp je het programma niet
Oud 13-11-2015, 07:56
Verwijderd
Waarom vind je het stom? Ik vond Ben en Kasia nou ook niet de besten. Arno en Rianne waren eigenlijk overall de besten.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2015, 15:50
ßuerp
ßuerp is offline
Citaat:
Misschien begrijp je het programma niet
Jawe, het is een saai kutprogramma.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2015, 15:57
ßuerp
ßuerp is offline
Citaat:
Waarom vind je het stom? Ik vond Ben en Kasia nou ook niet de besten. Arno en Rianne waren eigenlijk overall de besten.
Omdat Ben Kasia de finaleopdracht veel beter hebben gedaan. En omdat zij ook meer stemmen hebben gekregen de gehele week.

Erg flauw om aan het begin de voorstand van Ben Kasia te laten zien, maar niet wanneer Marte en Dirk voorstaan.

Verder vind ik de verwerking van hun punten in percentages onduidelijk en riekend naar oneerlijke/onjuiste omzetting.

Ben en Kasia zijn ook veel leuker natuurlijk. Niet zo arrogant als Marte en Dirk.

Was zelf inderdaad ook voor Arno en Rianne eigenlijk. Al speelden zij wel vuil soms en die Rianne kan me een kutkop trekken als haar iets niet zint. Ze konden niet zo goed tegen hun verlies ook.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2015, 15:57
Verwijderd
Citaat:
Omdat Ben Kasia de finaleopdracht veel beter hebben gedaan. En omdat zij ook meer stemmen hebben gekregen de gehele week.

Erg flauw om aan het begin de voorstand van Ben Kasia te laten zien, maar niet wanneer Marte en Dirk voorstaan.

Verder vind ik de verwerking van hun punten in percentages onduidelijk en riekend naar oneerlijke/onjuiste omzetting.

Ben en Kasia zijn ook veel leuker natuurlijk. Niet zo arrogant als Marte en Dirk.

Was zelf inderdaad ook voor Arno en Rianne eigenlijk. Al speelden zij wel vuil soms en die Rianne kan me een kutkop trekken als haar iets niet zint. Ze konden niet zo goed tegen hun verlies ook.
Ehh Ben en Kasia niet arrogant? Vond ik wel.. Die spoorden ook niet. Eigenlijk spoorde geen van die stellen. Maar vermakelijk was het op zich wel.
Ik vond Marte en Dirk soms irritant, en soms wel leuk. Hun styling was wel altijd goed. Maar ik ergerde me eraan dat Marte altijd in die 'tussendoor praatjes shots' zo over Dirk heenhing, dat gaf een heel kleinerend beeld. Dat je langer bent dan hij, prima, maar ga gewoon naast elkaar staan of zo.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2015, 16:12
ßuerp
ßuerp is offline
Mwoah, ik vond team Kasia niet arrogant. Laat ik het beter stellen, Marte en Dirk kijken neer op andere mensen en vinden zich beter en hoger.
Maar hun styling was meestal goed ja.

En klopt, iedereen had wel wat. Die potten waren lui en laks. En de 'dominantere' chickie keek irritant vaak naar de lippen van dr vriendin. Die Zeeuwen die terug gaan om hun kind naar school te brengen. :') Kansloos.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2015, 00:29
Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
Jawe, het is een saai kutprogramma.
Of, misschien snap je het programma niet.
Oud 14-11-2015, 15:32
ßuerp
ßuerp is offline
Of jij snapt niet dat het saai is.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2015, 02:51
Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
Of jij snapt niet dat het saai is.
Kan ook, maar ik ben het niet met je eens, Burp
Oud 15-11-2015, 12:28
ßuerp
ßuerp is offline
Met citaat reageren
Oud 17-11-2015, 02:08
Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
Kijk je ook naar die blinde sufkoppen die een berg trachten te beklimmen?
Oud 07-12-2016, 19:43
Mr Soija
Mr Soija is offline
Ik ben voor Lorenzo en Gaston.
Reageren

Regels voor berichten