![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Meisjes komen eerder in de puberteit dan jongens, dus je hebt gewoon ongelijk.
Verder ligt op jongens veel sociale druk om veel seks te willen, veel vrouwen te versieren, seksueel agressief te zijn, een hoog libido te hebben, etc. Er zijn een hoop jongens die dat helemaal niet fijn vinden en zeker een twaalfjarige wil daar misschien nog helemaal niet mee dealen. Hartstikke goed dus, dat er benoemd wordt dat het vriendje van TS er wel klaar voor moet zijn. Het is niet vanzelfsprekend dat mannen altijd seks willen. Ze verschillen onderling en dat is oké. Gezond verstand heeft er verder niks mee te maken, dus als het hem juist heel geil lijkt moeten ze 't vooral doen. Het is namelijk ook niet raar dat er een vloeiende overloop is tussen doktertje spelen in de bosjes en een 'serieuze' relatie. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Het veilig doen is natuurlijk altijd een goed idee ![]()
||
Citaat:
Je vriendin van 12 had echter wel zwanger kunnen worden door jou. Dát is waarom onveilige seks dom is. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Op zoek naar meisjes / jongens die net als ik graag seks willen (seksproblewm) 14j pim0709 | 1 | 17-02-2013 22:58 | |
Seksualiteit |
zij wil seks hebben maar ik heb een propleem urjenn | 18 | 16-02-2011 21:14 | |
Psychologie |
ik wil dit gewoon ergens kwijt Frank G. | 5 | 23-11-2008 20:37 | |
De Kantine |
Ik wil seks. GekkeWaus | 14 | 12-11-2006 21:16 | |
Seksualiteit |
Wil seks! Just_Mii | 18 | 26-05-2006 20:07 |