Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-03-2015, 14:35
Vossiexxx
Vossiexxx is offline
Volgend jaar ga ik naar de derde en krijg ik de vakken scheikunde, economie, natuurkunde en biologie erbij. Welke schriften zijn voor deze vakken handig? Ruitjes A5, ruitjes A4 klein, ruitjes A4 groot, lijntjes A5, lijntjes A4, collegeblok (lijtjes/ruitjes?) of iets anders?

Alvast bedankt!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-03-2015, 15:35
Axel11
Axel11 is offline
Voor scheikunde, economie en biologie vond ik lijntjes het handigste. Voor natuurkunde ruitjes.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2015, 15:48
Elin3
Elin3 is offline
Ik vond voor economie ruitjes 1x1 cm ook handiger, omdat je regelmatig grafiekjes moet tekenen. Bij scheikunde en biologie is een lijntjes-schrift volgens mij prima. Natuurkunde is ook handiger met ruitjes.

Omdat je voor economie vaak ook veel aantekeningen maakt, zou ik daarvoor een A4 schrift nemen.
Oud 28-03-2015, 15:50
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik heb nog nooit aantekeningen gemaakt. Heb je echt het gevoel gehad dat het nuttig is om die te maken?
Met citaat reageren
Oud 28-03-2015, 15:53
Elin3
Elin3 is offline
Mijn halve economie-les bestond uit een soort hoorcollege waar de docent aantekeningen dicteerde, ik heb altijd actief meegedaan in de lessen en nog nooit mijn boek open hoeven doen om de theorie te leren. Ja, ik vind aantekeningen maken nuttig!
Reageren

Regels voor berichten