Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-05-2015, 22:49
Verwijderd
Waarom kan ik nou nooit iets goed doen. Ik heb in me leven nooit echt vrienden gehad. Nu heb ik bijna een half jaar een vriendin. Nu kan ik haar niet meer zien of spreken omdat ik met mijn depressie haar te veel problemen geef.
Ik wil haar geen problemen geven, of negatief zijn. Ik wil niemand tot last zijn.
Mijn stage moest ik stoppen en mijn studie.
Daarnaast werkte ik nog maar 4 uur per week, en zelfs dit gaat niet meer goed.
Voor mijn gevoel heb ik niets meer.
Ik voel me zo ongelukkig.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-05-2015, 23:14
Verwijderd
Omdat me niet bezittelijk is.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2015, 07:45
Pluis
Pluis is offline
Die negatieve gevoelens horen allemaal bij je depressie. Daar kun je vanaf komen, door je depressie te laten behandelen. Word je daar al mee geholpen?
Oud 08-05-2015, 09:07
Verwijderd
Ik loop bij een psycholoog, slik antidepressieven. En ik ga rouwverwerking doen. Het is zo moeilijk, het gevoel dat ik geen vrienden meer heb.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2015, 09:20
Elin3
Elin3 is offline
Hoe komt het dat je het idee hebt dat je geen vrienden meer hebt?
Oud 08-05-2015, 09:57
hhuhuhuuogbuivf
hhuhuhuuogbuivf is offline
Citaat:
Hoe komt het dat je het idee hebt dat je geen vrienden meer hebt?
omdat het zo is antidepressiva werken goed maar alleen bij een zware klinische depressie.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2015, 10:16
Verwijderd
Ik heb niemand om mee te praten. Of om iets mee te gaan doen. Alleen mensen die ik wel eens bij toeval zie. maar nooit om mee af te spreken.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2015, 11:12
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik heb niemand om mee te praten. Of om iets mee te gaan doen. Alleen mensen die ik wel eens bij toeval zie. maar nooit om mee af te spreken.
Heb je wel eens voorgesteld om iets met een van hen af te spreken? Heb je wel eens geprobeerd iemand weer opnieuw aan te spreken?

Anders kan je misschien proberen nieuwe mensen te leren kennen? Bijv. door bij een vereniging, sportclub, etc. te gaan.
Oud 08-05-2015, 12:45
Verwijderd
Ik probeer regelmatig met iemand af te spreken. Maar niemand wilt.ook oude klasgenoten niet.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2015, 12:52
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik probeer regelmatig met iemand af te spreken. Maar niemand wilt.ook oude klasgenoten niet.
Dat is vervelend! Zie je het zitten om nieuwe mensen te leren kennen?
Oud 08-05-2015, 14:59
Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Hoe komt dat, denk je?
Met citaat reageren
Oud 08-05-2015, 19:55
Verwijderd
Ik wil heel graag nieuwe mensen leren ontmoeten. Alleen weet ik niet of ik de druk aan kan. om bij een vreemde vereniging te komen. Ik voel me ook erg onzeker over wie ik ben, wat ik doe. en wat ik bereikt heb in het leven. En wat ik een ander kan bieden?
Met citaat reageren
Oud 08-05-2015, 19:57
Verwijderd
Citaat:
Hoe komt dat, denk je?
ze hebben het allemaal druk denk ik. of ze willen me gewoon niet meer zien of spreken. Alleen weet ik niet waarom?. Ik heb nooit ruzie met ze gehad.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2015, 13:35
Heer Wil
Heer Wil is offline
Kun je niet een half dagje in de week normaal doen zodat je tenminste nog redelijk contact met je vriendin onderhoudt?
Met citaat reageren
Oud 09-05-2015, 15:09
Verwijderd
Citaat:
Kun je niet een half dagje in de week normaal doen zodat je tenminste nog redelijk contact met je vriendin onderhoudt?
Ik zou heel graag willen. Alleen wilt zij nu met rust gelaten worden. ik wil haar niet kwijt raken. of misschien is dit al gebeurd. dat weet ik niet. Ik zou zo graag met haar willen praten. maar wil haar ook niet kwetsen.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2015, 23:45
Verwijderd
Ik denk dat je vriendin het wel zou begrijpen als ze echt een goede vriendin is, dan zal ze ook waarschijnlijk niet zomaar verdwijnen. Ze zal je vast proberen te helpen -en misschien neemt ze daarom even een beetje afstand om te zorgen dat het makkelijker weer goed gaat. Ik hoop voor je/jullie dat het goed komt, sterkte
Met citaat reageren
Oud 10-05-2015, 00:28
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat je vriendin het wel zou begrijpen als ze echt een goede vriendin is, dan zal ze ook waarschijnlijk niet zomaar verdwijnen.
Nog nooit een borderliner meegemaakt dus.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2015, 11:09
Verwijderd
Citaat:
Nog nooit een borderliner meegemaakt dus.
Ik denk niet dat ik borderline heb. Maar weet dat ook niet
Met citaat reageren
Oud 12-05-2015, 14:48
Verwijderd
Ben ik nou echt zo een slecht mens , dat niemand met mij wilt praten?
Met citaat reageren
Oud 12-05-2015, 19:58
Pluis
Pluis is offline
Citaat:
Ben ik nou echt zo een slecht mens , dat niemand met mij wilt praten?
Nee, je bent gewoon depressief. En dat maakt dat je heel snel denkt dat niemand je leuk vindt, terwijl dat vaak helemaal niet waar is. En ik kan me voorstellen dat het voor jou ook heel moeilijk is om gezellig te kletsen als je niet lekker in je vel zit
Reageren

Regels voor berichten