Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-04-2015, 22:48
Mennoboer1997
Mennoboer1997 is offline
Hallo allemaal,

Mijn laatste probleem van me lichaam is dat ik schouders heb waarvan de bottwn aan de bovenkant uitsteken, dut hoort toch niet? Ik weeg maar 63 kg en ben 1,82 lang. Ik probeer al aan te komen maar lukt niet echt😅 weet iemand hoe ik dit kan verhelpen??? Ook heb ik een beetje uistekende schouderbladen...
Met citaat reageren
Oud 06-04-2015, 23:54
Mark52
Mark52 is offline
Wat eet je op een dag?

Op mijn 17e was ik trouwens ook vrij skinny.. alles wat ik at (en dat was genoeg) ging alleen maar in de lengte zitten en niet in de breedte.. Na mijn 17e begon ik gelukkig ook breder te worden.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2015, 15:46
Mennoboer1997
Mennoboer1997 is offline
Citaat:
Wat eet je op een dag?

Op mijn 17e was ik trouwens ook vrij skinny.. alles wat ik at (en dat was genoeg) ging alleen maar in de lengte zitten en niet in de breedte.. Na mijn 17e begon ik gelukkig ook breder te worden.
ik eet op een dag wel 5 maaltijden moet genoeg zijn neem ik aan, en ik eet zoal : kip als rijst als veel aardappels, havermout , beschuit , rijstewafels , prei , spinazie , de hele gezonde mikmak. Ik vind dat ik te dun ben en als ik diep ademhaal zie je de ribben door me huid heen... ik zat te denken aan weightgainer maar kost vrij duur... ik weet niet goed hoe ik dit moet verhelpen, heb trouwens ook uitstekende schouderbladen, en ben over 1 maand 18 maar zie er hetzelfde uit als toen ik 14 was alleen beetje baardgroei en veel langer.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2015, 17:17
bloodyb
bloodyb is offline
Je hebt een BMI van 19 en dat is volgens mij niet extreem laag. En als je zwaarder wordt zal dat extra gewicht niet meteen op je schouders gaan zitten.
Oud 07-04-2015, 17:24
Mennoboer1997
Mennoboer1997 is offline
Citaat:
Je hebt een BMI van 19 en dat is volgens mij niet extreem laag. En als je zwaarder wordt zal dat extra gewicht niet meteen op je schouders gaan zitten.
Hmm dat is indd vrij hoog, wil dit wel omlaag hebben maar wel een gezonde BMI. En ik wil het liefst me borst , rug en schouders vol hebben, biceps boeien me geen flikker dat groeit vanzelf wel mee met de oefeningen van de andere lichaamsdelen.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2015, 18:33
Mark52
Mark52 is offline
Je kunt een beetje gaan fitnessen of zwemmen o.i.d. om wat breder te worden. Verder zou ik er niet zo'n probleem van maken. Je zal waarschijnlijk vanzelf wel wat aankomen als je straks uitgegroeid bent en evenveel blijft eten als je nu doet.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2015, 18:51
bloodyb
bloodyb is offline
Je BMI is prima en eerder te laag dan te hoog dus ik zou zeker niet gaan proberen om het nog lager te krijgen.
Oud 08-04-2015, 15:35
Mennoboer1997
Mennoboer1997 is offline
Citaat:
Je kunt een beetje gaan fitnessen of zwemmen o.i.d. om wat breder te worden. Verder zou ik er niet zo'n probleem van maken. Je zal waarschijnlijk vanzelf wel wat aankomen als je straks uitgegroeid bent en evenveel blijft eten als je nu doet.
fitness doe ik ook al met eten maar kom ook niet aan ik doe of iets verkeerds of ik ben geen mens Ik weet ook niet wat het is, mijn droom is gewoon een normaal mannen lichaam te hebben met goede rug en borst spieren en klein beetje sixpack en normale armen.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2015, 15:36
Mennoboer1997
Mennoboer1997 is offline
Citaat:
Je BMI is prima en eerder te laag dan te hoog dus ik zou zeker niet gaan proberen om het nog lager te krijgen.
Oh oke dan zal ik het niet proberen lager te krijgen maar moet toch iets verzinnen om normaal doorsnee mannen postuur te krijgen, want zo voel ik me niet echt bepaald op me gemak in me lichaam.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2015, 16:11
Mark52
Mark52 is offline
Jongennnn hou nou eens op met onzeker zijn

Je bent goed zoals je bent.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2015, 16:49
Pluis
Pluis is offline
Citaat:
fitness doe ik ook al met eten maar kom ook niet aan ik doe of iets verkeerds of ik ben geen mens Ik weet ook niet wat het is, mijn droom is gewoon een normaal mannen lichaam te hebben met goede rug en borst spieren en klein beetje sixpack en normale armen.
Wat jij beschrijft is geen normaal mannen postuur. Normale mannen hebben geen sixpack. Verder geldt: voor spieren moet je trainen.

Regels voor berichten