Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-09-2015, 17:29
Anonas
Anonas is offline
Hey, ik ben een jongen van 15 jaar en heb sinds 2,5 maanden een vriendin.
We willen een ding al een tijdje samen doen en dat is met elkaar slapen. Ik bedoel niet sex maar echt slapen met elkaar. Ht enige punt is dat haar moeder dat niet wilt (ze heeft geen vader), mijn ouders willen dat ook nie maar die kan ik wel omlullen als mn vriendins moeder ht goed vind. Wat ik dus eigenlijk wil vragen is hoe praat je die moeder om zodat het mag.
Ps, als we bij elkaar zijn liggen we altijd met elkaar in bed film te kijken of te knuffelen etc. Dus we weten wel dat het echt leuk is om met elkaar te slapen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-09-2015, 17:36
bierkoning
bierkoning is offline
Het is ook leuk om samen te slapen. Maar je woont nog thuis en je vriendin ook. Dus jullie ouders bepalen de regels.

Als het niet mag heb je pech. Ompraten is denk ik vrij zinloos. Maar als jullie dat graag willen proberen....tja drink een kopje thee met zijn allen en ga een gesprek aan.
Oud 20-09-2015, 17:41
Axel11
Axel11 is offline
Waarom wil haar moeder (en jouw ouders) het niet? Dat is natuurlijk waar je het mogelijk over moet hebben.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2015, 17:53
sebastiaan133
sebastiaan133 is offline
Citaat:
Waarom wil haar moeder (en jouw ouders) het niet? Dat is natuurlijk waar je het mogelijk over moet hebben.
Dat lijkt me wel duidelijk, die zijn natuurlijk bang dat er over 9 maanden een baby rondloopt.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2015, 18:05
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Dat lijkt me wel duidelijk, die zijn natuurlijk bang dat er over 9 maanden een baby rondloopt.
Of ze vinden ze bijv. gewoon te jong voor het hebben van seks. Dat is nogal een verschil. Bij wat jij zegt komt het meer aan op het veilig doen, het daar met de ouders over hebben, hen gerust stellen dat ALS ze überhaupt seks zouden hebben ze het veilig doen. Daarom vraag ik er gewoon naar
Met citaat reageren
Oud 20-09-2015, 19:43
Anonas
Anonas is offline
Citaat:
Of ze vinden ze bijv. gewoon te jong voor het hebben van seks. Dat is nogal een verschil. Bij wat jij zegt komt het meer aan op het veilig doen, het daar met de ouders over hebben, hen gerust stellen dat ALS ze überhaupt seks zouden hebben ze het veilig doen. Daarom vraag ik er gewoon naar
Ja, onze ouders zijn blijkbaar heel zuinig op ons, en ik heb het er met mijn moeder over veilig seks gehad en dat ik dat wel snapte enzo maar haar moeder wil er ook niet over praten of tenminste ze geeft heel onduidelijk antwoord
btw nog wel bedankt voor jullie reacties.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2015, 19:51
Elin3
Elin3 is offline
Misschien moeten jullie gewoon nog even geduld hebben Er doet zich vast wel een keer een mogelijkheid voor om samen te slapen, en tot die tijd gewoon genieten van het knuffelen wat jullie nu al doen.
Oud 20-09-2015, 19:53
bloodyb
bloodyb is offline
En haar moeder vindt het wel goed als jullie in bed "naar een film liggen te kijken"? Beetje naïef.
Oud 20-09-2015, 20:08
Anonas
Anonas is offline
Citaat:
En haar moeder vindt het wel goed als jullie in bed "naar een film liggen te kijken"? Beetje naïef.
Ja dat zei mijn vriendin ook al en ik tegen mijn ouders maarja...
Met citaat reageren
Oud 20-09-2015, 20:21
bartus
bartus is offline
Je bent nog maar 15, ik zou gewoon even geduld hebben
Met citaat reageren
Oud 20-09-2015, 20:49
Anonas
Anonas is offline
Ja weetje wat het is, we zijn er gewoon klaar voor en we hadden ht eigenlijk al lang willen doen (bij elkaar slapen dan he&#128540 alleen onze ouders houden ons tegen
Met citaat reageren
Oud 20-09-2015, 20:58
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ja weetje wat het is, we zijn er gewoon klaar voor en we hadden ht eigenlijk al lang willen doen (bij elkaar slapen dan he&#128540 alleen onze ouders houden ons tegen
Toen ik 15 was mocht ik ook absoluut niet bij een jongen logeren, al helemaal niet als het mijn vriendje was. Dat is helemaal niet vreemd. Ook bij vriendinnen van mij moest hun vriend vaak genoeg in een andere kamer slapen als zij.

Geniet gewoon van de knuffelmomentjes tijdens het film kijken, en wie weet komt er wel een gelegenheid waarbij je wel samen kunt slapen (een filmmarathon met sleepover met je vriendengroep bijvoorbeeld). Natuurlijk is samen slapen zonder anderen er bij ook heel erg fijn, maar je bent nog jong, dus je krijgt echt nog wel genoeg kansen om samen te slapen met een meisje waar je gek op bent
Oud 20-09-2015, 21:10
Anonas
Anonas is offline
Ik ga nog wel wat proberen maar als ht niet lukt zal ik r mee stoppen. en trouwens, ik geniet altijd als ze bij me in de buurt is😉

Bedankt voor het reageren allemaal
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten