Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-04-2015, 14:58
Jongenuittwente
Jongenuittwente is offline
wie van jullie is er al eens echt weggelopen voor een paar dagen. zoja, graag ook waarom??????
Oud 11-04-2015, 20:07
Pluis
Pluis is offline
Ik niet, dat lost namelijk helemaal niks op.
Oud 11-04-2015, 21:49
bloodyb
bloodyb is offline
Inderdaad, dus als je er over na zit te denken: NIET DOEN!!!
Oud 12-04-2015, 00:04
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik wist dat er een ander slot op de deur zou komen als ik weg zou lopen, dus dat is nooit een optie geweest.
Oud 12-04-2015, 08:05
Elin3
Elin3 is offline
Mijn achternichtje deed dat met enige regelmaat en dan ging mijn vader mee helpen zoeken. Vaak kwam ze dan dezelfde avond gewoon nog thuis/ werd ze thuisgebracht. Later gaf het veel gedoe met de politie en jeugdzorg en werd ze uit huis geplaatst, omdat ze zo puberde en maar weg bleef lopen.

Als je echt even thuis weg wil kan je beter in overleg even een time out nemen door een tijdje bij een vriend of familielid te logeren.
Oud 12-04-2015, 10:56
Scrimble
Scrimble is offline
Vroeger als puber weleens ja. Alleen als je echt wilt weglopen, moet je nooit naar bekende gaan. Die brengen je dan weer terug of die bellen ze als eerst. Daarnaast als je jong ben heb je weinig geld dus kom je sowieso al niet ver en voor sommige dingen moet je weer meerderjarig voor zijn. Dus ver kom je niet..
Met citaat reageren
Oud 12-04-2015, 10:58
Scrimble
Scrimble is offline
Oja en de politie gaat je natuurlijk ook zoeken als je minderjarig bent, los van school. Dus als je het doet zorg dat je in de eerste 24 uur in het buitenland zit. Niet dat ik je dit wil adviseren, want het levert alleen maar meer problemen op.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2015, 11:28
Verwijderd
Citaat:
Als je echt even thuis weg wil kan je beter in overleg even een time out nemen door een tijdje bij een vriend of familielid te logeren.
Dat vind ik ook wel een goed idee! Een weekje bij een vriend logeren kan even rust brengen waardoor je daarna weer met je ouders met een schone lei kunt beginnen zonder dat de ruzies van de dag ervoor nog voortsluimeren!
Met citaat reageren
Oud 14-04-2015, 19:00
angenent
angenent is offline
Citaat:
wie van jullie is er al eens echt weggelopen voor een paar dagen. zoja, graag ook waarom??????

Waarom wil je weglopen. Ik ben een particilier pleeggezin waar je terecht kan als je een kamer kan betalen maar het is belangrijker om te weten waarom je weg wil lopen. Zijn er zoveel problemen? Hangt er ook een beetje vanaf hoe oud je bent. Ben je bv. 17 en heb je heel veel problemen thuis kunnen ze niet zo heel veel meer doen. Ben je jonger kun je naar jeugdzorg gaan die samen met jouw de problemen thuis kunnen oplossen
Met citaat reageren
Oud 14-04-2015, 20:57
Jongenuittwente
Jongenuittwente is offline
ik wil niet weglopen, maar hoor soms verhalen dat kinderen dat doen, en zou graag weten waarom ze dat doen, bijv. mishandeling of zoiets
Oud 14-04-2015, 21:35
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
ik wil niet weglopen, maar hoor soms verhalen dat kinderen dat doen, en zou graag weten waarom ze dat doen, bijv. mishandeling of zoiets
Mijn achternichtje liep weg om aandacht te krijgen. Haar vader was altijd hard aan het werk en kocht dat min of meer af door haar te overladen met cadeautjes. Als ze wegliep dan kon iedereen ineens wel laten zien dat ze om haar gaven en haar thuis wilde hebben. Dus liep ze weg.
Reageren

Regels voor berichten