Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-04-2015, 17:15
Zottie2
Zottie2 is offline
Heei
Een jongen heeft mjj verkering gevraagd. Hij is niet de knapste maar wel heel aardig. ik zit in de eerste en bij hem in de klas. Ik denk dat het niet lang gaat duren en als het uit gaat zit hij in mijn klas. mijn ex zit ook in mijn klas dus opzich is dat niet heel erg. als ik aan hem denk krijg ik kriebels maar ik twijfel. Kunnen jullue mij helpen???
Xxxx
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-04-2015, 18:00
Elin3
Elin3 is offline
Dan zeg je eerlijk dat je nog twijfelt, en stel je bijvoorbeeld voor om gewoon een keer wat af te spreken zodat je hem beter kan leren kennen.
Oud 19-04-2015, 18:09
Zottie2
Zottie2 is offline
Ik heb gezegd dat ik wou opbouwen en het rustig aan doen maa: hij is nuet echt knap, hij wil zoenen ik ook wel maar ik ben bang dat k niet kan,ik heb het gevoel dat ik het verkerrd heb gedaan ..
Help meee
Met citaat reageren
Oud 19-04-2015, 18:13
Elin3
Elin3 is offline
Als je hem niet aantrekkelijk vind, dan is dat zo. Dan is het raar als je wel een relatie met hem zou willen. Als je niet of nog niet met hem wil zoenen, vooral niet doen. Gewoon eerlijk zeggen dat je dat (nog) niet wil. Het is helemaal niet zo erg als je een "verkeerd" antwoord hebt gegeven. Je was waarschijnlijk gevleid door zijn vraag en je wist niet zo goed wat je er mee aan moest. Mocht het niks worden, dan is er nu eigenlijk nog niks gebeurd en hebben jullie beiden weinig verloren

Bedenk je eens: Zou je in hem geïnteresseerd zijn als hij jou niet leuk zou vinden en jou geen verkering had gevraagd?
Oud 20-04-2015, 16:37
Zottie2
Zottie2 is offline
Ik heb verkering met hem😁
Met citaat reageren
Oud 20-04-2015, 16:39
Durian
Durian is offline
Dat ging snel!
Oud 21-04-2015, 16:08
Zottie2
Zottie2 is offline
Ja maar hij heeft het uitgemaakt
Met citaat reageren
Oud 21-04-2015, 16:49
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ja maar hij heeft het uitgemaakt
Vind je het jammer dat het uit is?
Oud 21-04-2015, 20:53
ZaadPlantje
ZaadPlantje is offline
Tjaah, tzat eraan te komen....
Oud 21-04-2015, 20:59
EzE'
EzE' is offline
Hahaha
Met citaat reageren
Oud 21-04-2015, 21:12
ZaadPlantje
ZaadPlantje is offline
Citaat:
Hahaha
Net goed
Met citaat reageren
Oud 21-04-2015, 21:14
ZaadPlantje
ZaadPlantje is offline
Het topic zegt het al: je wilt niet eens met um.... Als het aanbleef, dan was het nogsteeds fake
Met citaat reageren
Oud 21-04-2015, 21:18
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Net goed
Aan dit soort onaardige reacties heeft niemand iets. Als je wat toe te voegen hebt of een goed advies hebt, prima. Maar dit voegt niks toe
Oud 21-04-2015, 21:23
ZaadPlantje
ZaadPlantje is offline
Citaat:
Aan dit soort onaardige reacties heeft niemand iets. Als je wat toe te voegen hebt of een goed advies hebt, prima. Maar dit voegt niks toe
Wees eerlijk tegen me en zeg precies wat je hierover denkt?(dat van verkering en weer uit)
Met citaat reageren
Oud 21-04-2015, 21:33
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Wees eerlijk tegen me en zeg precies wat je hierover denkt?(dat van verkering en weer uit)
Het is een waardeloze "relatie" die de term "relatie" niet waardig is. Dat weet ik nu, maar dat heb ik ook met vallen en opstaan geleerd. In de brugklas heb ik wel eens mensen verteld dat ik ze leuk vond en op basis daarvan verkering gevraagd. Dat waren mensen die ik eigenlijk helemaal niet zo goed kende en waar ik ook eigenlijk niet echt mee om ging. Ik weet niet waarom ik toen dacht dat het iets kon worden, maar zelf de verkering die ik in groep 7 had was een stuk serieuzer dan de wanhopige pogingen toen. Verkering hebben of willen met iemand waar niet bevriend mee kunt zijn lijkt me nu vrij inhoudsloos.

Vaak gaat er wat tijd overheen voor je voor jezelf duidelijk hebt wat jij van een relatie verwacht. Of je "elkaar leuk vinden" oké vind als reden voor verkering, of dat je echt verwachtingen hebt dat het lange tijd aan blijft en daarom elkaar ook goed wil leren kennen.
Oud 22-04-2015, 21:06
ZaadPlantje
ZaadPlantje is offline
Kijk, de eerste 2 zinnen... Dat bedoel ik dus...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten