Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik maak me veel zorgen over de toekomst, wat voor baan ik zal hebben, wat voor baan mijn vriend zal hebben, of onze carrierekeuzes elkaar niet in de weg zullen zitten etc. Maar wederom; het is mijn leven, niemand die me dwingt om het een of het ander te doen. Dat is aan de hele kant heel prettig maar aan de andere kant ook wel eng of zo. Op de middelbare school deed je gewoon wat iedereen verwachtte en dan hoefde je geen grote levensbeslissingen te maken ![]() |
![]() |
|
![]() |
Het is inderdaad een "grote mensen" wereld, niet een volwasse wereld.
Het is een zielig tering zooitje dat alleen probeert zichzelf te beteren. Verder hebben de meeste het verstand van een Niet-Mens. Van het hoogste tot het laagste. De wereld is gemaakt voor criminelen om te overleven, en voor de sterke goeie mensen, om dood te gaan. Verder worden we aangeleerd en dagelijks gebrainwasht hier blind voor te zijn. Tenminste doen we onze rol goed, heel blind zijn, hard werken, en sterven zodat hun een mooi leven hebben! Kuddo's! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik pak nu ook veel minder snel de fiets om 's avonds bij iemand langs te gaan omdat ik zoiets heb van; Time for some pies en kwaaiut. |
![]() |
|
Ik vind het heel fijn en voel me beter dan ooit, maar besef wel dat ik veel te naïef aan deze studie begonnen ben en vraag me dagelijks af of dit nou echt de juiste keuze is geweest voor mij. Verder houd ik van salaris dat gewoon op de bank wordt gestort en dat ik niet hoef op te halen in een enveloppe
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Ik vind het ook niet altijd simpel omdat ik gewoon mijn leven wil leven maar mijn lijf niet altijd meewerkt. Ik heb ook heel erg het gevoel dat er allemaal maar verwacht wordt dat je meer dan fulltime werkt, sport, een sociaal leven hebt maar mijn huishouden vraagt ook energie en mijn vriend zie ik amper en soms is een avond op de bank voor de tv ook fijn
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Ik heb vooral veel het gevoel dat dingen als verantwoordelijkheidsgevoel enzo bij anderen heel natuurlijk komt en dat ik mezelf daar echt toe moet zetten. Maar misschien komt dat bij mij nog, ofzo. En verder voel ik me nog helemaal niet volwassen.
|||
Citaat:
Maar verder: Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Een mooi voorbeeld is ook de belastingaangifte. Wat was het ook al weer, iets van 80% die dat pas doet in het laatste weekend voor de deadline? De meeste mensen doen het wel, maar niet omdat het ze nou zo natuurlijk af gaat. Laatst gewijzigd op 03-08-2015 om 09:22. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|