Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-04-2015, 21:58
levike1
levike1 is offline
Hoi. Ik heb even jullie tips/steun nodig.
Sinds 4 maanden is mijn relatie van ongeveer 2 jaar voorbij. Het was een turbulente tijd, maar vooral heel leuk. Op het laatst hadden we alleen nog maar ruzie en ik voelde niks meer voor haar. Toen heb ik het uitgemaakt. Ik dacht "jeah het vrijgezellenleven!" Ik ging veel opstap, sprak met meisjes af. Ik sprak met een meisje af waar ik een beetje verliefd op werd, maar zij heeft mij gedumpt, ze wilde nog geen relatie. Dit is wel alweer 1 maand geleden (ze heeft immidels een relatie.) ik voel me erg eenzaam op de een of andere manier. Ik verlang weer naar dat relatie-gevoel. Het klinkt misschien raar maar het is wel zo. Wat kan ik hier tegen doen/ wat zouden jullie aanraden of als tip meegeven?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-04-2015, 23:33
Elin3
Elin3 is offline
Mijn tip: Probeer een fijn leven te hebben zonder partner. Spreek af met vrienden en doe wat je leuk vindt. Leer dat jij ook heel tof bent zonder vriendin en dat je geen meisje nodig hebt om gelukkig te zijn.
Oud 28-04-2015, 09:09
bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Mijn tip: Probeer een fijn leven te hebben zonder partner. Spreek af met vrienden en doe wat je leuk vindt. Leer dat jij ook heel tof bent zonder vriendin en dat je geen meisje nodig hebt om gelukkig te zijn.
en dan komt het vanzelf wel weer!
Oud 28-04-2015, 16:14
isjitar
isjitar is offline
Dit klinkt een beetje als "het gras is altijd groener aan de overkant". Houd in gedachte dat ookal voel je je zo, het niet per sé beter is alleen omdat het beter lijkt!

Ik ben het eens met de anderen, het is belangrijk om ook alleen gelukkig te zijn. Ik ben na een erg lastige relatie (hij ging vreemd, en nog wat vervelende dingen) al een poos single, heb heel lang geen relatie aangedurfd en voel me ook best eenzaam. Maar, ik denk dat het beter is om single te zijn dan om in een relatie te zijn met iemand om wie je niet echt geeft, puur en alleen omdat je niet alleen wilt zijn. Dat zal zowel jou als het meisje ongelukkig maken. Wat ik als ik jou was zou doen is jezelf bezighouden op momenten dat je merkt dat je je eenzaam voelt, zoals met vrienden afspreken, gamen, of wat je hobbies dan ook zijn. Uiteindelijk zal je de juiste persoon tegenkomen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten