Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Wel, ik denk dat de leegte niet komt wanneer je al vanaf vroegs af aan geleerd hebt om op je eigen benen te blijven staan. Dus dat je in weze ook makkelijk zonder meisje/jongetje kan. Maar misschien iets "mist" in je leven, dat die gene kan opvullen. Maar je dus niet écht afhankelijk bent. Als dan dus de relatie uit gaat, dan is de klap minder hard, omdat je het ook wel alleen af kan. Natuurlijk zul je het niet heel leuk gaan vinden, maar ik denk dat het minder erg is dan wanneer je heel je leven gaat 'aanpassen' aan je vriendje/vriendinnetje :/
|
![]() |
Met mijn vorige vriend ging het steeds iets slechter, we zijn zeg maar samen naar het einde van onze relatie toegegroeid, we wisten allebei al dat het binnenkort over zou zijn. Ik had die leegte dus aan zien komen, voelde me wel eenzaam, maar toch was het niet zo heel erg.
Met mijn huidige vriend heb ik het echt heel fijn, het gaat goed, meer dan dat. Als dat nu opeens over zou zijn, dan zou ik niet meer weten wat te doen, ik wil daar ook gewoon niet aan denken. Ik denk dat ik dan echt helemaal kapot ben.
|
![]() |
Het is net uit tussen mij en mn vriend. We hadden 10 maanden. Ik merkte dat ik het op het einde een beetje aan hield omdat ik bang was weer alleen te zijn, maar eigenlijk gaf ik niet zo heel veel meer om hem. Op een gegeven moment heb ik de knoop door gehakt en het uit gemaakt, juist omdat ik het zo zwak van mezelf vond dat ik een beetje bang was om alleen te zijn. Ik heb altijd gelooft dat ik nooit zo iemand zou worden die niet zonder relatie kon en t leek wel of dat toch zo aan het worden was. Daarom ben ik erg blij dat het nu uit is. Ik heb echt voor mezelf gekozen. Ik voel me wel een beetje eenzaam nu, want ik zag hem best veel en nu heb ik dus vrij veel tijd over, maar ik moet er gewoon door heen. Ik weet zeker dat ik er wel uit kom en er alleen maar sterker van word. Maar goed, ik kan me dus best goed voorstellen hoe het is om niet alleen te willen zijn.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik in ieder geval niet ![]() |
![]() |
|
![]() |
Zeer oneens met de stelling, er wordt hier te vaak gedaan of je leven stopt als het op je 16e uitgaat met je eerste serieuze vriendje/vriendinnetje. Maar als je gewoon eens logisch gaat nadenken moet je een stuk levenservaring opbouwen en daar hoort dit nou eenmaal bij.
En ik mag hopen voor je dat je niet al je vrienden hebt laten vallen voor die ene liefde, want dan ben je eenzaam ja.
|
![]() |
En dat betekent helemaal niet dat je je leven aanpast aan je vriend/vriendinnetje, maar als iemand deel uit maakt van je leven moet je je aanpassen ook al doe je dat onbewust.
En ik vind veel erg hypocriet ![]() Je kunt trouwens ook erg zelfstandig en onafhankelijk zijn en toch een vriend willen hoor. Echt niet raar (op deze leeftijd) |
![]() |
|
![]() |
Nou, weet je. Ik heb genoeg vrienden, waardoor ik mij heel gelukkig voel en totaal niet eenzaam. Maar ik heb wel af en toe zoiets van; ik mis iets. Ik merk gewoon dat ik graag een vriendin heb.
Het is dus niet echt dat je zonder relatie per definitie eenzaam bent. Maar ik vind wel dat je dan wat mist.
|
![]() |
opzich klopt dat wel voel me nou ook eenzaam ---> this net uit
maar een goed medicijn daar voor is gewoon gezel met vrienden op stap gaan. wat ik als het uit is ook altijd mis is de sex.. (niet ranzig bedoelt ofzo)
||
![]() |
Citaat:
Je kunt het geluk alleen terugvinden als je ook gelukkig was voordat je een relatie had. Voelde je jezelf daarvoor al slecht en eenzaam, dan zal het gevoel wederkeren. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Bovendien: echte liefde kán niet wegvallen. Als in jouw ogen de liefde wegvalt, was het gewoonweg geen liefde, maar iets anders dat zichzelf de vorm van liefde had gegeven. Wees dan maar blij dat je er vanaf bent. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
Het is nu net een paar dagen uit met mijn vriendje, voel wel een beetje een leegte omdat we alles hebben uitgepraat en het net leek of het weer helemaal ok was, buiten dat ben ik niet alleen mijn vriendje kwijt die me vasthield blablabla maar ook gewoon mijn maatje....
wat ik wou zeggen.. nu voel ik dus een leegte maar mijn vriendje was niet álles.. ik heb nog altijd mijn vriendinnen die ontzettend lief zijn en waar ik heel veel lol mee heb! Helaas moet ik deze weken keihard leren dus nu heb ik daar geen tijd voor en zit een beetje te verpieteren op mijn kamer
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Depressie of aanstellerij? dreklop | 8 | 02-05-2014 00:13 | |
Verhalen & Gedichten |
Onbestemd Verwijderd | 30 | 07-11-2012 14:55 | |
Liefde & Relatie |
Hoe vind ik een vriendin/liefde zónder discotheek? Jos-Single | 73 | 24-08-2010 12:50 | |
Psychologie |
Borderline (BL) MisterDJ | 10 | 11-05-2005 06:11 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 | |
Liefde & Relatie |
qq Babygirl_nr1 | 1 | 11-03-2002 11:29 |