Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-06-2015, 18:30
thibiboy
thibiboy is offline
heey iedereen
ben een jongen van byna 18 en zou graag eens neuken met mijn lief waar ik al 2 jaar met samen ben. we hebben al voorspel gehad enzo dus het is niet de eerste keer dat we elkaar naakt zouden zien (integendeel zelfs). maar waar ik nu echt mee zit is de lengte van men penis... in stijve toestand is hij byna 21 cm groot en ben bang dat mijn lief hem niet in haar poesje zou kunnen steken....
hebben jullie tips???
alvast bedank!
Met citaat reageren
Oud 13-06-2015, 19:16
bloodyb
bloodyb is offline
Bijna 21 cm is boven het gemiddelde maar niet zo groot dat de meeste vrouwen hem niet kunnen "hebben". Gewoon met voorspel beginnen tot zij goed nat wordt en dan niet proberen hem er meteen in te rammen maar een beetje voorzichtig er in schuiven. En met je lief afspreken dat ze het zegt als het pijn gaat doen.
Oud 14-06-2015, 20:31
1337Gamer
1337Gamer is offline
Gewoon proberen, en rustig aan doen uiteraard. De volle 21cm's hoeven er ook niet persé in.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2015, 09:36
Verwijderd
Citaat:
De volle 21cm's hoeven er ook niet persé in.
Dus je weet helemaal niets van seks en op welke manier de man gestimuleerd wordt. Is niet erg maar onthoud je dan van commentaar.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2015, 13:00
thibiboy
thibiboy is offline
ik wil juist dat de volle 21 cm er in schuift...
Met citaat reageren
Oud 15-06-2015, 16:23
Pluis
Pluis is offline
Je kan wel meer willen, maar als het niet past dan past het niet. Je hebt de meeste kans als je meisje ontspannen is, en eventueel met wat glijmiddel erbij om het makkelijker te maken.
Oud 15-06-2015, 16:51
1337Gamer
1337Gamer is offline
Citaat:
Dus je weet helemaal niets van seks en op welke manier de man gestimuleerd wordt. Is niet erg maar onthoud je dan van commentaar.
En waar concludeer jij dit uit? Jouw eikel zit aan de achterkant van je penis...
Met citaat reageren
Oud 15-06-2015, 16:54
1337Gamer
1337Gamer is offline
Citaat:
ik wil juist dat de volle 21 cm er in schuift...
Wat pluis zegt.

De gemiddelde vagina-diepte is ver onder de 21cm.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2015, 23:25
johan97
johan97 is offline
Ik denk niet dat vrouwen de volle 21 cm echt lekker vinden. Eerder tussen de 14 en de 18 cm. Die van mij (ietsje kleiner dan de jouwe) kon er net helemaal in, maar dat is ook weer per vrouw verschillend neem ik aan. Het gaat niet alleen om de lengte maar ook om de dikte.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2015, 12:44
JoMoDaNa
JoMoDaNa is offline
Ik zou het natuurlijk laten verlopen. Als het pijn doet bij haar, moet je stoppen. Als hij er niet helemaal ik kan, dan kan dat niet. Ik ben zelf gezegend met 20 centimeter en redelijk dik, en ik heb nog nooit een meisje horen klagen. Aan de andere kant heb ik nog nooit een meisje van jonger dan 19 gehad... (wel jammer, maar goed).

Voorzichtig is het devies. Als je goed nat is, heb je meer kans dat het helemaal past, maar niets forceren. Dat is de raad die ik je mee kan geven.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2015, 13:27
Verwijderd
Citaat:
En waar concludeer jij dit uit? Jouw eikel zit aan de achterkant van je penis...
Vorige week nog was er een docu over mannen met gigantische leuters op TV. Het niet volledig kunnen stoten zorgt voor onbevredigende seks. En waarom moet ik dit nu eigenlijk gaan vertellen. Denk je serieus dat je eikel de enige plek die gestimuleerd kan worden waardoor je klaarkomt? Ffs.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2015, 13:34
tisjolossantos
tisjolossantos is offline
Zou bij de tijd vanzelf gaan, niets forceren. Het heeft ook de tijd nodig om te rekken, als de tijd rijp is. Zit je er met je hele leuter in !
Met citaat reageren
Oud 16-06-2015, 16:06
1337Gamer
1337Gamer is offline
Citaat:
Vorige week nog was er een docu over mannen met gigantische leuters op TV. Het niet volledig kunnen stoten zorgt voor onbevredigende seks. En waarom moet ik dit nu eigenlijk gaan vertellen. Denk je serieus dat je eikel de enige plek die gestimuleerd kan worden waardoor je klaarkomt? Ffs.
Interessante docu

Zolang je eikel binnen is kan de man prima klaar komen hoor, alsnog sneller dan de vrouw, dus hou gewoon rekening me je vrouw als ie er half in gaat dan is dat ook niet zo'n ramp.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2015, 16:10
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Interessante docu

Zolang je eikel binnen is kan de man prima klaar komen hoor, alsnog sneller dan de vrouw, dus hou gewoon rekening me je vrouw als ie er half in gaat dan is dat ook niet zo'n ramp.
Nou ja als jij het zegt moet het wel zo zijn. Blij dat jij namens alle mannen kunt spreken, je hebt vast grondig onderzoek gedaan voor je dit beweerde.
Oud 16-06-2015, 16:20
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Interessante docu

Je kunt niet voor alle mannen/mensen spreken.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2015, 16:22
Pluis
Pluis is offline
Citaat:
Interessante docu

dat is dan ook niet wat deadlock zegt. deadlock zegt dat mannen uit die docu seks minder bevredigend vonden omdat hun penis er niet helemaal in past. Dat is niet hetzelfde als niet kunnen klaarkomen.
Oud 16-06-2015, 16:32
Verwijderd
Ja begrijpend lezen is onze 15-jarige betweter niet echt een ster in is al vaker gebleken.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2015, 21:03
1337Gamer
1337Gamer is offline
Citaat:
dat is dan ook niet wat deadlock zegt. deadlock zegt dat mannen uit die docu seks minder bevredigend vonden omdat hun penis er niet helemaal in past. Dat is niet hetzelfde als niet kunnen klaarkomen.
Dat snap ik ook nog wel, mijn punt is alleen kom op denk niet alleen aan jezelf en heb respect voor je partner, ik denk dat een man (ookal kan hij hem er maar half in steken) nog steeds sneller klaarkomt dan de vrouw, dus niet zo aanstellen en rekening houden met zou mijn advies zijn .
Met citaat reageren
Oud 16-06-2015, 21:03
1337Gamer
1337Gamer is offline
Citaat:
Ja begrijpend lezen is onze 15-jarige betweter niet echt een ster in is al vaker gebleken.
Zegt het 14-jarige meisje ?
Met citaat reageren
Oud 17-06-2015, 08:58
Verwijderd
Citaat:
Dat snap ik ook nog wel, mijn punt is alleen kom op denk niet alleen aan jezelf en heb respect voor je partner, ik denk dat een man (ookal kan hij hem er maar half in steken) nog steeds sneller klaarkomt dan de vrouw, dus niet zo aanstellen en rekening houden met zou mijn advies zijn .
En ook dit is echt weer helemaal nergens op gebaseerd. Tjonejongejonge.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2015, 09:10
Axel11
Axel11 is offline
Alsof alle vrouwen hetzelfde zijn En nog meer onzin van 1337Gamer.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2015, 18:31
1337Gamer
1337Gamer is offline
Alle vrouwen hetzelfde? waar heb jij het over?

Het is toch algemeen bekend dat mannen veel sneller klaarkomen? Het is toch algemeen bekend dat er in de eikel veeel meer zenuwuiteindes zitten dan in de rest van de penis?

Stel mannen weer die hun eigen behoeftes willen maximaliseren ten koste van de partner... pff
Met citaat reageren
Oud 17-06-2015, 19:25
Axel11
Axel11 is offline
Snap je het punt nou niet? Er zijn ook vrouwen die minstens net zo snel als "een doorsnee man" klaarkomen. Ik ken er in ieder geval ten minste een persoonlijk.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2015, 20:19
1337Gamer
1337Gamer is offline
Citaat:
Snap je het punt nou niet? Er zijn ook vrouwen die minstens net zo snel als "een doorsnee man" klaarkomen. Ik ken er in ieder geval ten minste een persoonlijk.
Waar staat dat ik beweer dat er geen enkele vrouw eerder klaarkomt dan geen enkele man? Eerder uitzondering dan regel ofc
Met citaat reageren
Oud 17-06-2015, 20:28
Verwijderd
Oh jah. Nee. Dan wel natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2015, 20:36
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Waar staat dat ik beweer dat er geen enkele vrouw eerder klaarkomt dan geen enkele man? Eerder uitzondering dan regel ofc
Hier:

Citaat:
Zolang je eikel binnen is kan DE man prima klaar komen hoor, alsnog sneller dan DE vrouw
Citaat:
ik denk dat EEN man (ookal kan hij hem er maar half in steken) nog steeds sneller klaarkomt dan DE vrouw
2x maak je geen enkel voorbehoud/nuancering.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2015, 11:46
betercore
betercore is offline
Goed topic.

Ik (als ervaringsdeskundige) kan vertellen dat het niet leuk is als je je in moet houden. Hij gaat nooit helemaal passen. Als je dat wel wil dan kan je beter een pop kopen of kijken of de plastisch chirurg er wat af kan halen.

groetjes,
betercore
Oud 19-06-2015, 11:52
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Ik (als ervaringsdeskundige)
lol arme Liz
Met citaat reageren
Oud 19-06-2015, 13:45
betercore
betercore is offline
Geen 21cm hoor
Oud 19-06-2015, 23:37
1337Gamer
1337Gamer is offline
Citaat:
Hier:

2x maak je geen enkel voorbehoud/nuancering.
Common sense... omdat jij het niet begrijpt zal ik voor jou bij deze alsnog het word 'doorgaans' plaatsen
Met citaat reageren
Oud 20-06-2015, 10:17
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Common sense... omdat jij het niet begrijpt zal ik voor jou bij deze alsnog het word 'doorgaans' plaatsen
Het spijt me zeer dat ik bij jou weinig common sense vermoed, waardoor ik dit niet zo aanneem.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2015, 14:39
1337Gamer
1337Gamer is offline
Citaat:
Het spijt me zeer dat ik bij jou weinig common sense vermoed, waardoor ik dit niet zo aanneem.
Excuses aanvaard.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten