Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-08-2002, 10:26
FabI13
FabI13 is offline
Zouden jullie met iemand die je via de chat hebt leren kennen, ooit verkering hebben, nadat jullie elkaar maar 1 week kennen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-08-2002, 10:28
FabI13
FabI13 is offline
Kan men de ware liefde vinden via een chat?
Met citaat reageren
Oud 11-08-2002, 10:36
miro
miro is offline
ja. Waarom niet? Je kunt je ware liefde ook op de wc vinden, dus waarom niet op de chat?
Met citaat reageren
Oud 11-08-2002, 10:43
Verwijderd
kan vast wel
Lees anders ff dit topic door:
internetliefde
Met citaat reageren
Oud 11-08-2002, 10:59
Bor
Bor is offline
misschien wel, is heel moeilijk te zeggen.. ligt compleet aan die ander (hoe hij/zij is/overkomt)

maar meteen een relatie, ik weet t niet; spreek gewoon nog een keer af en nog een keer en nog een keer en zie dan verder!
Met citaat reageren
Oud 11-08-2002, 11:03
highlight
highlight is offline
ja hoor
Oud 11-08-2002, 11:05
Bauduin
Bauduin is offline
Nee
Oud 11-08-2002, 11:50
Verwijderd
Ja, maar ik kan me niet voorstellen dat ik iets zou beginnen met iemand die ik pas een week ken, of ik moet echt 7x24 uur lang met die persoon hebben gechat zodat ik haar gewoon al goed ken. En dan nog is het een gok.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2002, 12:14
Verwijderd
Ik heb je topic, die vanaf Seksualiteit hierheen verplaatst is, hierin gezet. De rede hiervoor is, dat er al een topic over internetliefde bestaat (die noemde ik hierboven), en dat het om een persoonlijke kwestie gaat.
Volgens mij kan dat allemaal het beste in 1 topic, waar je al je verhalen en vragen over je situatie kwijt kunt.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2002, 12:44
Souljah
Souljah is offline
Citaat:
miro schreef:
ja. Waarom niet? Je kunt je ware liefde ook op de wc vinden, dus waarom niet op de chat?
Wat is dat nou voor trieste vergelijking
Oud 11-08-2002, 12:55
Verwijderd
Citaat:
FabI13 schreef:
Zouden jullie met iemand die je via de chat hebt leren kennen, ooit verkering hebben, nadat jullie elkaar maar 1 week kennen?
ik leerde jan kennen op msn, we zagen elkaar irl, een week later waren we een koppel en ondertussen zijn we bijna zestien maanden samen.
ja dus.

*blue*
xXxXx
Met citaat reageren
Oud 11-08-2002, 12:57
PardonMe
PardonMe is offline
ja, denk wel dat dat mogelijk is..
Voor mijzelf vind acht ik het niet waarschijnlijk dat het mij zou gebeuren...
Oud 11-08-2002, 13:07
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
ja k denk dat dat wel kan...

mijn vriend heb k ook via internet leren kennen eigenlijk. we zaten wel bij elkaar op school enzo, maar we hadden geen flauw benul van elkaar wie we waren. dus na een paar maanden gechat te hebben kwamen we elkaar tegen tijdens het uitgaan per toeval. dat klikte en nu hebben we wat.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2002, 13:10
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:
miro schreef:
Ik dacht altijd dat je op de wc afscheid van iets nam in plaats van dat je iets op het niveau van de liefde leerde kennen...
Met citaat reageren
Oud 11-08-2002, 13:17
Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Citaat:
*blue angel* schreef:
ik leerde Mark kennen op Cu2 , we zagen elkaar irl, een week later waren we een koppel en ondertussen zijn we bijna Zeventien maanden samen.
ja dus.

*sister*
xXxXx
Oud 11-08-2002, 13:17
miro
miro is offline
Citaat:
Souljah schreef:

Wat is dat nou voor trieste vergelijking
Daarmee zou je kunnen zeggen dat je de ware liefde in principe overal kunt tegenkomen. Maar sommige mensen begrijpen dat niet...
Met citaat reageren
Oud 11-08-2002, 14:37
Verwijderd
niet na een week. dat vind ik te kort. misschien na verloop van tijd.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2002, 14:38
girl18
girl18 is offline
wonen jullie ver van elkaar.? woont hij/zij aan de andere kant van het land of in een ander land.??
ik zou het persoonlijk niet verkering kunnen hebben met iemand die aan de andere kant van de land woont of in een ander land, maar goed dat ter zake. maar ik vind dat je elkaar in een week chatte niet echt goed kent.. ik vind toch het beste idee om wat met het meisje/jongen te gaan afspreken.. en bovendien je kan toch niet verkering nemen met iemand die je niet ziet.?
Oud 11-08-2002, 16:17
Verwijderd
Citaat:
Sister Bliz schreef:
ik leerde Mark kennen op Cu2 , we zagen elkaar irl, een week later waren we een koppel en ondertussen zijn we bijna Zeventien maanden samen.
ja dus.

*sister*
xXxXx

Met citaat reageren
Oud 12-08-2002, 08:58
miss_sunshinegirl
miss_sunshinegirl is offline
Ach, mijn vriend en ik hadden elkaar 1 keer ontmoet bij het uitgaan. En daarna waren we allebei super verliefd en hebben we de gok gewaagd en we zijn nu bijna 3 maanden verder dus...

Mijn advies: je kan het altijd proberen! Als het niet gaat, weet je wat je te doen staat!
Oud 12-08-2002, 09:05
Verwijderd
Citaat:
de abt van sion schreef:

Ik dacht altijd dat je op de wc afscheid van iets nam in plaats van dat je iets op het niveau van de liefde leerde kennen...
Met citaat reageren
Oud 15-08-2002, 09:34
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Jazeker, dat kan heel goed.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2002, 00:56
AlmereGirl
AlmereGirl is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef:
Jazeker, dat kan heel goed.
OMG.....jij bent echt sneu....sorry hoor....
Met citaat reageren
Oud 17-08-2002, 08:57
BELLEKE
BELLEKE is offline
kennen en kennen... wanneer k die persoon al n paar keer aan telefoon gehad heb en we al veel gebabbeld hebben zal k ook al weten wie t net is... als we mekaar dan in die week vier keer zagen enzo...
misschien
x
Oud 17-08-2002, 11:08
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Citaat:
miro schreef:
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-08-2002, 17:06
Verwijderd
'k heb mijn lief via de chat leren kennen en we hebbe nu ook verkering.. maar 1 week nee 'k moet hem eerst door en door kennen, zodat 'k hem vertrouw.... en bij ons duurde dat van euh feb. tot mei duss euhm... jah zo'n 4 maandjes.....

vind ik een mooie tijd om elkaar te leren kennen en leren vertrouwen en daarna een relatie te beginnen...

't voelde trouwens wel al meteen goed toen 'k hem al een week had gesproken hoor maar geduld is 'n schone zaak he
Met citaat reageren
Oud 17-08-2002, 21:42
Loesje
Loesje is offline
Citaat:
miro schreef:
ervaring mee?
Oud 17-08-2002, 22:01
chatfreak2002
chatfreak2002 is offline
Ja, ik denk inderdaad dat wel werkt...
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 08:24
nickee
nickee is offline
ja tuurlijk kan dat want ik en mijn vriend zijn al 8 maanden gelukkig bij elkaar dussssssss
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 09:11
Dr_Love
Dr_Love is offline
Dit doet me denken aan de film "You've got mail"

Volgens mij kan dat best hoor. Eerlijk gezegd is het een hele tijd geleden al, bij ook gebeurd. Maar ik moet je wel waarschuwen dat sommige mensen zich nogal anders voor kunnen doen over het internet.

Maar wie niet waagt, wie niet wint toch?
Het is in ieder geval niet zo dat, omdat je hem via het internet kent, dat je geen relatie met hem MAG beginnen. Das natuurlijk onzin!

Hopelijk was dit een beetje het antwoord waar je op zat te wachten
Oud 20-08-2002, 10:44
Tom
Tom is offline
Of je eerste contact nou via internet is, in de supermarkt of in een disco.. boeit toch niet.
(ervanuitgaande dat t op een spontane manier is dat je elkaar es spreekt op MSN, vervolgens gaat bellen en dan eens afspreken.. dus niet van die dating-oproepjes of TMF-chat-kneuzen zooi)

en ehm moet wel moment komen dat je elkaar gewoon belt en afspreekt..
Oud 20-08-2002, 15:38
Thutshui
Thutshui is offline
Liefde kan inderdaad prima ontstaan via internet...

Om echter een relatie van lange duur te onderhouden zul je elkaar vaker moeten zien... Ik heb m'n huidige vriendin ook via dit forum leren kennen. Zijn onderhand 4,5 maand samen.

We zien elkaar vaak, dat is wel fijn. We spreken elkaar haast nooit via internet. Het internet heeft ons alleen bij elkaar gebracht, we zijn ook pas verliefd geworden nadat we elkaar in real life hadden ontmoet...

Reageren

Regels voor berichten