![]() |
|
![]() |
Dit raakt me. Pesten moet gewoon stoppen, je weet niet hoeveel pijn je daarmee iemand kan doen, ookal houdt diegene zich sterk tegenover de buitenwereld.
![]() http://www.libelle.nl/mensen/interviews-2/gepest |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Waarom moesten ze jou zo hebben, als ik vragen mag? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Het pesten begon met een populair meisje dat in de kleurklassen stom tegen me ging doen, omdat ze vond dat ze alleenrecht had om omgang te hebben met een gezamenlijke vriendin. Dus met enige regelmaat mocht ik niet meespelen op het schoolplein. Dat meisje ging van school, maar mensen waren er aan gewend dat ik er niet bij hoorde. Dat namen ze mee naar de midden- en bovenbouw.
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Mag een leerkracht een pet voor een week afpakken?! Ibzoon | 10 | 03-02-2017 06:14 | |
Algemene schoolzaken |
Op wat voor basisschool heb jij gezeten?? koelieboelie | 121 | 30-09-2005 22:50 | |
Psychologie |
[Pesten] Mijn broertje gaat hieraan onderdoor Tuinkabouter !! | 55 | 13-10-2003 15:53 | |
Lifestyle |
lenzen of bril?! here I am | 89 | 04-08-2003 14:28 | |
Verhalen & Gedichten |
op zoek naar onderwerpen! Snippie | 14 | 08-01-2003 17:07 | |
Verhalen & Gedichten |
(verhaal) De pest aan pesten LotteLover | 7 | 10-12-2002 17:58 |