Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-10-2015, 09:03
muisjep
muisjep is offline
Goedemorgen

Ik heb permanent zwarte kringen onder mijn ogen, aangezien het in de familie zit. Ik stoor me er eigenlijk enorm aan en zou ze graag willen verminderen/wegwerken. Heeft er iemand ervaring met zo'n roller van L'Oreal?
Alvast bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-10-2015, 09:08
Elin3
Elin3 is offline
Zo'n roller verkoelt en verfrist vaak wel een beetje, waardoor je wallen minder "puffy" worden. Omdat er geen pigment in zo'n roller zit denk ik dat het aan de kleur van je wallen weinig kan veranderen.
Oud 08-10-2015, 11:22
muisjep
muisjep is offline
Dankje voor je reactie!
Ik meende dat er ook rollers waren met concealer erin. Klopt dat?
Met citaat reageren
Oud 08-10-2015, 11:27
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Dankje voor je reactie!
Ik meende dat er ook rollers waren met concealer erin. Klopt dat?
Die zijn er ook ja (van Garnier als ik me niet vergis), ik weet niet of dat daadwerkelijk beter werkt dan los gebruik van een gel met daaroverheen concealer aangebracht. Vaak is er bij zo'n twee in één product maar beperkte keuze is kleur, terwijl gebruik van een verkeerde kleur je er juist slechter uit kan laten zien.
Oud 08-10-2015, 12:02
muisjep
muisjep is offline
En wat is het doel van de gel?
Ik heb overigens wel eens concealer aangebracht met een stift, maar dat klonterde enorm...
Met citaat reageren
Oud 08-10-2015, 12:05
Elin3
Elin3 is offline
De gel hydrateert en verkoelt. Als je dus hele "dikke" wallen hebt, bijvoorbeeld als je net wakker hebt, zorgt het dat dat "puffy" effect sneller wegtrekt. Net als wanneer je een ijsklontje of koud lepeltje tegen je wallen houdt.

Wat voor concealer gebruikte je? Heb je deze wel goed uitgewerkt/ vervaagt op je huid?
Oud 08-10-2015, 13:32
muisjep
muisjep is offline
Ik heb gelukkig geen wallen
De concealer is van essence. Juist wanneer ik hem uitsmeer, wordt ie klonterig
Met citaat reageren
Oud 08-10-2015, 14:42
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik heb gelukkig geen wallen
De concealer is van essence. Juist wanneer ik hem uitsmeer, wordt ie klonterig
Is het een vloeibare of een dikkere crème concealer (essence heeft meerdere soorten )? Een vloeibaar product is vaak geschikter voor wallen/ donkere kringen, en een creamy product (een stick of potje) voor het wegwerken van oneffenheden op je gezicht.
Oud 08-10-2015, 16:53
Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Die zijn er ook ja (van Garnier als ik me niet vergis), ik weet niet of dat daadwerkelijk beter werkt dan los gebruik van een gel met daaroverheen concealer aangebracht. Vaak is er bij zo'n twee in één product maar beperkte keuze is kleur, terwijl gebruik van een verkeerde kleur je er juist slechter uit kan laten zien.
Die gebruik ik, van garnier, omdat ik hele blauwe aders daar heb die precies rond de kringen onder m'n ogen lopen. Het dekt niet heel goed, maar het schijnt wel minder door
Oud 08-10-2015, 17:29
muisjep
muisjep is offline
Het is deze:
http://i1058.photobucket.com/albums/...ps840eac23.jpg

Bij mij zijn de kringen echt zwart, niet eens meer blauw...
Met citaat reageren
Oud 08-10-2015, 17:50
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Het is deze:
http://i1058.photobucket.com/albums/...ps840eac23.jpg

Bij mij zijn de kringen echt zwart, niet eens meer blauw...
Wat vreemd dat 'ie gaat korrelen. Ik kan me niet bedenken hoe je zo'n concealer zo kan aanbrengen dat het gaat korrelen. Het enige dat ik me kan bedenken is het het product zo oud is dat de vloeistof niet helemaal goed meer is
Oud 08-10-2015, 21:43
muisjep
muisjep is offline
Nou ja... Korrelen...
Als ik het uitsmeer, wordt het niet mooi egaal. Het wordt vlekkerig. Misschien is dat het juiste woord?
Geen idee hoe oud die concealer overigens is.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2015, 21:48
Elin3
Elin3 is offline
Heb je op Youtube wel eens gezocht naar video's over make up/ donkere kringen of wallen bedekken/ concealer tutorial? Zulke video's zijn vaak heel informatief als je nog niet zoveel ervaring hebt met make up.
Een foute kleur kan soms ook een heel raar effect geven.
Oud 09-10-2015, 09:41
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Als je blauwige dingen wil bedekken is het belangrijk om een product te gebruiken met meer geel ldan de rest van je huid. Het gelige neutraliseert het blauw dan.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2015, 22:53
Verwijderd
Ik weet dat ze in het verleden bij de action ook vaak van die concelerrollers hadden voor ondef je ogen (lijntje onder je ogen trekken, beetje uitwrijven en je bent klaar) maar ik weet niet of ze die nog hebben en of het echt dekkend is
Met citaat reageren
Oud 12-10-2015, 19:02
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Oh en nog iets: het is onzin om een product speciaal voor mannen te kopen. Mannengezichtshuid werkt gewoon hetzelfde als vrouwengezichtshuid gaat. Het enige wat belangrijk is is dat je een dekkend product in de juiste kleur hebt.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2015, 16:44
-thatGirl-
-thatGirl- is offline
Wat je ook altijd kan proberen is wat rode lippenstift op je wallen doen ( niet overdrijven) en het dan goed bedekken met foundation.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten