Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-10-2015, 20:01
giantshrekdick
giantshrekdick is offline
mijn naam is biko, maar ik noem mezelf liever star.
mensen hebben mij vaak gepest dus nu wil ik om een beetje stoer te doen, een penisvervorming laten doen. Alleen vraag ik me af, is dit wel mogelijk op mijn leeftijd? (14)
met een penisvervorming bedoel ik een soort 3d-tattoo. Ik wil een vorm van een hond op mijn lul als bekentenis van mijn dierlijke verlangens naar ruige seks . maar ik weet niet of dit dus mogelijk is. alvast bedankt
Met citaat reageren
Oud 19-10-2015, 20:16
giantshrekdick
ik bedoel dit serieus btw, plz geen flauwe opmerkingen of grappen want daar zit ik niet op te wachten. ik zit nu momenteel ook in een depressie dus graag serieus blijven mensen
Met citaat reageren
Oud 19-10-2015, 20:18
bikinigek
bikinigek is offline
met stift mag dat...
Met citaat reageren
Oud 19-10-2015, 20:25
dikkebmw
dikkebmw is offline
Misschien kan je op internet is gaan zoeken hoe je zoiets doet.

Hebben je ouders er geen probleem mee dan?
Met citaat reageren
Oud 19-10-2015, 20:27
giantshrekdick
Citaat:
Misschien kan je op internet is gaan zoeken hoe je zoiets doet.

Hebben je ouders er geen probleem mee dan?
nee, mijn vader heeft diezelfde operatie ondergaan en heeft een beer op zijn lul.
als teken van kracht enzo
Met citaat reageren
Oud 19-10-2015, 20:29
dikkebmw
dikkebmw is offline
4real?

wat heb jij voor gezin? En waarom Star? Superstar?
Met citaat reageren
Oud 19-10-2015, 20:31
giantshrekdick
Citaat:
4real?

wat heb jij voor gezin? En waarom Star? Superstar?
ik zei serieus blijven, star staat voor een heldere toekomst in het leven, waar ik op hoopte
Met citaat reageren
Oud 19-10-2015, 21:31
Elin3
Elin3 is offline
Ik zou hier nog even mee wachten tot je wat ouder bent en je zeker weet dat jij de rest van je leven een hond op je penis wil. Je vader heeft het en op dit moment lijkt het misschien heel stoer, maar het is wel iets wat jij de rest van je leven met je meedraagt. Zowel in seksuele contacten als onder de douche bij het sporten en bij de huisarts.

Het lijkt mij sowieso verstandiger te wachten tot je uitgegroeid bent. En waarschijnlijk heb je op deze leeftijd ook nog toestemming van je ouders nodig. Heb je het al met hen besproken?
Oud 19-10-2015, 22:02
giantshrekdick
Citaat:
Ik zou hier nog even mee wachten tot je wat ouder bent en je zeker weet dat jij de rest van je leven een hond op je penis wil. Je vader heeft het en op dit moment lijkt het misschien heel stoer, maar het is wel iets wat jij de rest van je leven met je meedraagt. Zowel in seksuele contacten als onder de douche bij het sporten en bij de huisarts.

Het lijkt mij sowieso verstandiger te wachten tot je uitgegroeid bent. En waarschijnlijk heb je op deze leeftijd ook nog toestemming van je ouders nodig. Heb je het al met hen besproken?
ik heb dit al met mijn ouders besproken en zij waren er het niet helemaal mee eens, maar zij zeiden ook dat ik mijn eigen lot moest bepalen en dat ze me hoe dan ook zouden steunen

ik wil dit echt
Met citaat reageren
Oud 19-10-2015, 22:10
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
ik heb dit al met mijn ouders besproken en zij waren er het niet helemaal mee eens, maar zij zeiden ook dat ik mijn eigen lot moest bepalen en dat ze me hoe dan ook zouden steunen

ik wil dit echt
Als je dit echt wil, is een paar jaar wachten het wel waard toch?

Waarom waren je ouders het er trouwens niet mee eens?
Oud 19-10-2015, 23:13
bloodyb
bloodyb is offline
Zelfs met toestemming van je ouders zal het niet meevallen om tattoshops te vinden die er op zitten te wachten een plaatje op de piemel van een 14-jarige te zetten.
Oud 20-10-2015, 22:20
Verwijderd
Citaat:
mensen hebben mij vaak gepest dus nu wil ik om een beetje stoer te doen
Hoe wil je hier stoer mee doen?
Ga je je penis op het schoolplein showen ofzo?
Met citaat reageren
Oud 23-10-2015, 01:05
visstick100
visstick100 is offline
Ik zou misschien even een paar jaar wachten want echte professionele tatoeëerders zetten vgm geen tattoos op piemels van 14jarige jongens maar dat weet ik niet zeker.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2015, 20:36
TheMagicMan2.0
TheMagicMan2.0 is offline
Bestaat dit echt? Waar kan je dat laten doen dan, want ik kan ff niet op iemand komen die voor de leuk kippenkoppen op geslachtsdelen zet!
Met citaat reageren
Oud 05-11-2015, 23:23
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Bestaat dit echt? Waar kan je dat laten doen dan, want ik kan ff niet op iemand komen die voor de leuk kippenkoppen op geslachtsdelen zet!
Als het niet voor de leuk is, dan wel voor het geld
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten