mijn naam is biko, maar ik noem mezelf liever star.
mensen hebben mij vaak gepest dus nu wil ik om een beetje stoer te doen, een penisvervorming laten doen. Alleen vraag ik me af, is dit wel mogelijk op mijn leeftijd? (14)
met een penisvervorming bedoel ik een soort 3d-tattoo. Ik wil een vorm van een hond op mijn lul als bekentenis van mijn dierlijke verlangens naar ruige seks . maar ik weet niet of dit dus mogelijk is. alvast bedankt
ik bedoel dit serieus btw, plz geen flauwe opmerkingen of grappen want daar zit ik niet op te wachten. ik zit nu momenteel ook in een depressie dus graag serieus blijven mensen
Ik zou hier nog even mee wachten tot je wat ouder bent en je zeker weet dat jij de rest van je leven een hond op je penis wil. Je vader heeft het en op dit moment lijkt het misschien heel stoer, maar het is wel iets wat jij de rest van je leven met je meedraagt. Zowel in seksuele contacten als onder de douche bij het sporten en bij de huisarts.
Het lijkt mij sowieso verstandiger te wachten tot je uitgegroeid bent. En waarschijnlijk heb je op deze leeftijd ook nog toestemming van je ouders nodig. Heb je het al met hen besproken?
Ik zou hier nog even mee wachten tot je wat ouder bent en je zeker weet dat jij de rest van je leven een hond op je penis wil. Je vader heeft het en op dit moment lijkt het misschien heel stoer, maar het is wel iets wat jij de rest van je leven met je meedraagt. Zowel in seksuele contacten als onder de douche bij het sporten en bij de huisarts.
Het lijkt mij sowieso verstandiger te wachten tot je uitgegroeid bent. En waarschijnlijk heb je op deze leeftijd ook nog toestemming van je ouders nodig. Heb je het al met hen besproken?
ik heb dit al met mijn ouders besproken en zij waren er het niet helemaal mee eens, maar zij zeiden ook dat ik mijn eigen lot moest bepalen en dat ze me hoe dan ook zouden steunen
ik heb dit al met mijn ouders besproken en zij waren er het niet helemaal mee eens, maar zij zeiden ook dat ik mijn eigen lot moest bepalen en dat ze me hoe dan ook zouden steunen
ik wil dit echt
Als je dit echt wil, is een paar jaar wachten het wel waard toch?
Waarom waren je ouders het er trouwens niet mee eens?
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Ik zou misschien even een paar jaar wachten want echte professionele tatoeëerders zetten vgm geen tattoos op piemels van 14jarige jongens maar dat weet ik niet zeker.