![]() |
|
Kijk eens op www.massad.com. Er zijn vast wel tijdschriften over fetishes of ga eens kijken op de Kamasutrabeurs.
|
Kamasutrabeurs is meer voor vijftigers die 50 Shades of Grey gelezen hebben. Massad ken ik niet, maar 't ziet er eerlijk gezegd wel verouderd uit.
In plaats daarvan zou ik je aanraden om een profiel te maken op Fetlife. Dat is een soort Facebook, maar dan voor kinksters. Dus geen datingsite, maar wel een groot sociaal netwerk met feestjes, discussies, informatie en mensen die vertellen over hun ervaringen. Er zijn zo'n 60.000 Nederlandse leden, dus ook veel Nederlandstalige groepen. De meeste feesten zijn, tja, veel normaler dan je zou verwachten. Je kan dansen en socializen, maar ook dingen doen met je partner en/of andere gegadigden. Maar er wordt zeker niet aangenomen dat je zomaar seks wil omdat je daar toevallig bent. In een 'normale' kroeg maak je meer kans op een ongewenste hand op je kont dan op een kinky feestje, denk ik. Op jongerenfeesten zijn geen dresscodes en ook geen discriminatie richting jongens die alleen komen. Wel moet je je vaak van te voren aanmelden. Verder kun je bijvoorbeeld dit stuk lezen, of deze. |
![]() |
|
Als je eerst enorm de kat uit de boom wil kijken, trouwens, kun je ook naar één van deze culturele evenementen. Bijvoorbeeld het DIEP-festival in Utrecht, of het filmprogramma van Get a Room. Er is qua publiek best veel overlap tussen deze evenementen en 't soort mens dat je op de leukere feestjes tegenkomt.
Groetjes, uw seksprofessor, Dekaloog. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Wat jou 'irriteert' als het om seks gaat. Irshad | 75 | 26-10-2008 13:08 | |
Seksualiteit |
Erotische film Blackeyed | 34 | 02-10-2008 17:11 | |
Lifestyle |