Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-11-2015, 15:55
luse.janssen
luse.janssen is offline
Hee iedereen,

Ik heb dus best wel een probleem, want er is een meisje (14) die ik echt best wel heel erg leuk vind. Ik heb nu een tijdje contact met haar, en we hebben 1 keer afgesproken. Alleen stuurde ze dus 3 dagen geleden ongeveer, een berichtje waar in stond dat ze voordat het zeg maar te laat was ze gewoon vrienden wil blijven... Ik schrok best wel en zat (zit) er best wel mee, maar heb toen beetje gereageerd en gezegd dat ik haar leuk vind dus het even wil verwerken, alleen toen zei zij dat ze mij ook leuk vind, alleen gewoon geen vriendje wilt...

Ik heb vandaag voor het eerst weer echt contact met haar gehad en ook gesproken op school, en het komt er dus op neer dat ze gewoon geen vriendje wilt en gewoon vrienden...
Ik ben zeg maar verliefd op haar en vind dit dus eigenlijk best kut..

Het punt is dat ik nu niet weet wat ik moet doen, want ze wil nog wel gewoon afspreken, alleen ik weet niet hoe ik me dan moet gedragen, of ik wel lichamelijk contact kan opzoeken (simpel hoor, gewoon haar hand pakken ofzo) of niet.

En mijn ene vrienden zeggen dat ik moet zorgen dat ze me zo leuk gaat vinden dat ze spijt krijgt en de andere zeggen dat ik het gewoon moet accepteren en verdergaan..
Weet iemand wat ik het beste kan doen? En hoe? Want k zit er best wel mee..
Alles doet me namelijk ook aan haar denken, en op zo een moment sta ik op het punt te huilen. (dat is nu al iets minder maar nog steeds een beetje)

Alvast bedankt

Laatst gewijzigd op 10-11-2015 om 15:57. Reden: iets vergeten..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-11-2015, 16:03
Mark52
Mark52 is offline
Lastig. Als ze geen vriendje wil dan is dat haar keuze natuurlijk. Daar kun je vrij weinig aan doen. Je kunt natuurlijk wel gewoon leuk contact houden en hopelijk verandert ze dan later van gedachten.

Waarom wil ze eigenlijk geen vriendje?
Met citaat reageren
Oud 10-11-2015, 16:09
Keff
Keff is offline
Ik zou als ik jou was een beetje afstand creëeren, en kijken of ze zelf naar jou toe komt. Ga met andere meiden praten, maak haar een beetje jaloers, niet vervelend gaan doen tegen haar, maar gewoon een wat aandacht van haar Af nemen.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2015, 16:10
luse.janssen
luse.janssen is offline
Citaat:
Lastig. Als ze geen vriendje wil dan is dat haar keuze natuurlijk. Daar kun je vrij weinig aan doen. Je kunt natuurlijk wel gewoon leuk contact houden en hopelijk verandert ze dan later van gedachten.

Waarom wil ze eigenlijk geen vriendje?
Dit is letterlijk wat ze stuurde toen ik dat vroeg: "Okee , nouu ik vindje wel leuk enz alleen ik weet ten eerste niet of ik je als mn vriendje wil zien of als gwn vriend en ten tweede ik wil eig geen vriendje , niemand, en dat ligt niet aan jou maar aan mezelf ik ben gewoon iemand van ja idk vrij ofs en ik moet ook nu echt hard werken aan school en idk of ik zin heb in het gedoe van een vriendje enz,, ik hoop dat je t nu btj snapt want idk hoe k t moet uitleggen"

En later op school zei ze ongeveer hetzelfde en zo..
Met citaat reageren
Oud 10-11-2015, 16:12
luse.janssen
luse.janssen is offline
Citaat:
Ik zou als ik jou was een beetje afstand creëeren, en kijken of ze zelf naar jou toe komt. Ga met andere meiden praten, maak haar een beetje jaloers, niet vervelend gaan doen tegen haar, maar gewoon een wat aandacht van haar Af nemen.
Dus niet gewoon veel met haar appen en afspreken? Want ik vind het wel heel fijn met haar alleen is het misschien beetje moeilijk nu...
Met citaat reageren
Oud 10-11-2015, 16:13
Elin3
Elin3 is offline
Vriendschappelijk contact kan prima, als ze daar mee akkoord gaat. Lichamelijk contact zou ik niet doen, misschien subtiel wel (even haar arm aanraken, een schouderklopje geven, dat idee) maar zeker niet expliciet romantisch, zoals handje vasthouden. Geef haar de ruimte die ze nodig heeft.
Oud 10-11-2015, 16:15
Keff
Keff is offline
Ja gewoon nu afstand nemen, als je nu blijft app'n en afspreken blijf je in de friendzone.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2015, 16:18
luse.janssen
luse.janssen is offline
Citaat:
Ja gewoon nu afstand nemen, als je nu blijft app'n en afspreken blijf je in de friendzone.
Dat is inderdaad waar.. Het probleem is alleen dat we het allebei heel erg fijn met elkaar vinden en ik vind het gewoon fijn om met haar om te gaan, en de drie dagen dat we geen contact hadden kon ik daar echt niet tegen.. En zij zei dat ze dat ook kut vond...
Met citaat reageren
Oud 10-11-2015, 16:22
Elin3
Elin3 is offline
Gewoon wat geduld hebben, misschien groeit uit die vriendschap uiteindelijk toch nog wel uitgroeit naar iets meer

Meiden kunnen best nog wel eens van gedachten veranderen, zolang je maar niet te hard pushed.
Reageren

Regels voor berichten