Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-03-2012, 21:13
bassiebe
bassiebe is offline
HEEEELPPP!!!!

Ik ben echt verliefd op een meisje alleen ik ben enorm bang om gefriendzoned te raken. Het lukt me eindelijk om het moed bij elkaar te verzamelen om zelfs even tegen haar te praten. plus ik heb ook het probleem dat er 2 jaar leertijdsverschil is en ik weet niet of ze raar gaat opkijken bij flirten ofzo. en ik heb ook nog geen idee of ze klaar is voor liefde of of ze ook maar op me is...

PLZ HELP ME UIT DEZE SITUATIE

BTW: opgeven is GEEN optie...

ps ik ben 15
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-03-2012, 21:17
Rainbowsheep
Rainbowsheep is offline
Ga toch maar flirten
Met citaat reageren
Oud 05-03-2012, 21:22
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Nou, je raakt gegarandeerd in de friendzone als je niet met haar flirt. Probeer gewoon wat meer met haar te praten, zo nu en dan een lichamelijke aanraking ofzo, haar in haar ogen kijken en naar haar lachen. Je moet ballen hebben om niet in de friendzone te raken!
Oud 05-03-2012, 22:25
littlemissme
littlemissme is offline
Is dat hetzelfde meisje als in je andere topic?
Bij MTV hebben ze daar nu een programma voor haha
Maar OT als het hetzelfde meisje is , zorg dat je zusje er niet heel de tijd bij is en zoals in het andere topic vermeld , date , dus naar de film of ed. Of begin nu al langzaamaan met zeggen dat je "iemand" leuk vindt. Of zeg haar gewoon dat je haar leuk vindt , wat kan er gebeuren?
Succes
Met citaat reageren
Oud 06-03-2012, 06:40
bassiebe
bassiebe is offline
Jep
Met citaat reageren
Oud 06-03-2012, 06:50
bassiebe
bassiebe is offline
Ja jullie hebben echt gelijk, ik moet er gewoon voor gaan !!!
Met citaat reageren
Oud 06-03-2012, 10:16
littlemissme
littlemissme is offline
Vertel je ons hoe het ging?
Met citaat reageren
Oud 06-03-2012, 11:20
Verwijderd
Ja, ben wel benieuwd naar een field reportje.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2012, 11:35
klooterkip
klooterkip is offline
gezeik over de friendzone altijd...
Met citaat reageren
Oud 06-03-2012, 16:54
bassiebe
bassiebe is offline
als ik haar heb gesproken zeg ik natuurlijk hoe het ging
Met citaat reageren
Oud 12-03-2012, 20:12
bassiebe
bassiebe is offline
UPDATE:

Het gaat echt awesome!!! als ik naar haar lacht lacht ze lief terug. soms kijkt ze naar me... ik heb echt het gevoel dat zij mij nu leuk vind . ik heb alleen gezegd dat ik "iemand" leuk vind alleen ik denk dat ze dat verkeerd heeft opgepakt dat dit iemand anders is... hoe kan ik dit rechttrekken??!!!!
Met citaat reageren
Oud 12-03-2012, 23:12
Kris95
Kris95 is offline
Volgende keer als je haar ziet zeg je (let op, niet via msn, dat is laf, recht in haar gezicht maakt veel meer indruk)

Stuur het gesprek eerst een beetje richting vriendjes (niet te snel, rustig aan, als je direct overgaat op het verhaal over vriendjes lijkt het alsof dat het enige is waar je het over wilt hebben, dat vat ze niet goed op).

Als je beetje op 't gebied bent van relaties, laat je haar eerst een klein beetje over zichzelf vertellen (meestal zijn meiden daar net ff iets moeilijker in, ze weten niet zeker of ze je dat wel willen vertellen), en begin dan over jezelf:

Naja, ik heb nooit echt veel gezocht naar een meisje zeg maar. Het zal me ooit wel eens overkomen, zei ik altijd. En, om heel eerlijk te zijn, het is me destijds nog overkomen. Een meisje, zo mooi en lief, ik ben verliefd op haar.
*wacht dan heel even, kijk haar diep in haar ogen, niet te lang, gewoon eventjes (een seconde of 2)*.
Als ze niets zegt, zeg je: "Hmm, ik denk dat je haar wel kent ......... (zeg haar naam, dat is een hele subtiele hint, waarschijnlijk pikt ze die niet op, maar who knows.)"
Dan moet ze wel reageren, iets in de trend van: Hmm, nee ik denk 't niet? xD

Dan komt het: Je kijkt haar recht aan, en zegt: Hmm, ze heeft hele mooie ogen (kijk haar nogmaals, dieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeep in haar ogen), en ze heeft prachtig haar (streel haar door haar haar, als je dit niet durft, dan begrijp ik het, hangt ook af van het meisje in kwestie), en haar glimlach, maakt altijd mijn hele dag weer goed.
*Iets dichterbij zitten, arm om haar heen, ja ik weet het, allemaal heel spannend, maar ff doorzetten, als je arm eenmaal zit, dan hoef je alleen nog maar in te koppen.)*
Zeg: Weet je nog dat ik ooit zei: Ik vind een meisje leuk, niet al te lang geleden zei ik dat:$
"Hmm, ojah dat weet ik nog"
en dan zeg je: ....... (weer haar naam), ik bedoelde jou

Oké nu het moment, kijk haar blik, als ze niet met haar hoofd dicht naar het jouwe toe beweegt, maak dan nog een mooi compliment, over hoe lief ze altijd tegen je doet of doe eens creatief, in ieder geval niet meer iets in de trend van haar uiterlijk, maar over hoe ze doet, het liefst hoe ze tegen jou doet.
Als ze wel al met haar hoofd dicht naar het jouwe toe beweegt, dan kun je haar op haar mond kussen. Met het kussen let op: Als je merkt dat ze wil zoenen (dan doet ze haar mond een stukje open), moetje NOOIT aarzelen, das een afknapper.. hup tong derin (sorry als dat asociaal klinkt, maar om het even onder jongens te houden xD)

Als je dan eenmaal gezoend hebt, dan moet je haar nog heel lief verkering vragen natuurlijk, dit kunje heel romantisch doen (met roos enzo, die moet je dan vantevoren al bij je hebben), "Deze roos, mooie engel, is voor jou" (kus haar opnieuw), "Wil je deze roos, als teken dat je verkering met me wilt?"

Dan zegt ze geen nee meer, daar gaat het niet om. Maar als je haar niet op zo'n manier vraagt, dan kan ze later zeggen: Ja hij vroeg me ook nou al niet zo heel erg romantisch........

Nou, succes ermee (dit is 1 manier hè, er zijn er duizenden, wees anders zelf creatief)
Met citaat reageren
Oud 12-03-2012, 23:49
Verwijderd
Citaat:
Maagdelijk advies
Nee.

Citaat:
ik heb alleen gezegd dat ik "iemand" leuk vind alleen ik denk dat ze dat verkeerd heeft opgepakt dat dit iemand anders is... hoe kan ik dit rechttrekken??!!!!
Zeggen dat zij die iemand is en voortaan dergelijke cryptische uitspraken vermijden.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2012, 10:15
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Citaat:
Als ze wel al met haar hoofd dicht naar het jouwe toe beweegt, dan kun je haar op haar mond kussen. Met het kussen let op: Als je merkt dat ze wil zoenen (dan doet ze haar mond een stukje open), moetje NOOIT aarzelen, das een afknapper.. hup tong derin (sorry als dat asociaal klinkt, maar om het even onder jongens te houden xD)
Lol nee. Niet meteen je tong erin, dat is echt heel ranzig en opdringerig, daar zit ze hoogstwaarschijnlijk niet op te wachten (dit is mijn mening als meisje). Waarschijnlijk schrikt ze daar alleen maar van en dan deinst ze terug en is je moment wat je met al die moeite die Kris je voorschijft hebt bereikt volkomen verpest. Je kunt toch zeker ook wel fatsoenlijk zoenen zonder je tong erin te steken?

En wat Reverend zegt. Het hoeft echt niet zo moeilijk te zijn, vraag haar mee uit en zeg dat zij de enige is die je echt leuk vindt.
Oud 13-03-2012, 15:57
Verwijderd
Citaat:
lang verhaal
jij hebt teveel Meg Ryan films gekeken.
edit: of misschien te veel Carry Slee boeken gelezen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten