Volgende keer als je haar ziet zeg je (let op, niet via msn, dat is laf, recht in haar gezicht maakt veel meer indruk)
Stuur het gesprek eerst een beetje richting vriendjes (niet te snel, rustig aan, als je direct overgaat op het verhaal over vriendjes lijkt het alsof dat het enige is waar je het over wilt hebben, dat vat ze niet goed op).
Als je beetje op 't gebied bent van relaties, laat je haar eerst een klein beetje over zichzelf vertellen (meestal zijn meiden daar net ff iets moeilijker in, ze weten niet zeker of ze je dat wel willen vertellen), en begin dan over jezelf:
Naja, ik heb nooit echt veel gezocht naar een meisje zeg maar. Het zal me ooit wel eens overkomen, zei ik altijd. En, om heel eerlijk te zijn, het is me destijds nog overkomen. Een meisje, zo mooi en lief, ik ben verliefd op haar.
*wacht dan heel even, kijk haar diep in haar ogen, niet te lang, gewoon eventjes (een seconde of 2)*.
Als ze niets zegt, zeg je: "Hmm, ik denk dat je haar wel kent ......... (zeg haar naam, dat is een hele subtiele hint, waarschijnlijk pikt ze die niet op, maar who knows.)"
Dan moet ze wel reageren, iets in de trend van: Hmm, nee ik denk 't niet? xD
Dan komt het: Je kijkt haar recht aan, en zegt: Hmm, ze heeft hele mooie ogen (kijk haar nogmaals, dieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeep in haar ogen), en ze heeft prachtig haar (streel haar door haar haar, als je dit niet durft, dan begrijp ik het, hangt ook af van het meisje in kwestie), en haar glimlach, maakt altijd mijn hele dag weer goed.
*Iets dichterbij zitten, arm om haar heen, ja ik weet het, allemaal heel spannend, maar ff doorzetten, als je arm eenmaal zit, dan hoef je alleen nog maar in te koppen.)*
Zeg: Weet je nog dat ik ooit zei: Ik vind een meisje leuk, niet al te lang geleden zei ik dat:$
"Hmm, ojah dat weet ik nog"
en dan zeg je: ....... (weer haar naam), ik bedoelde jou
Oké nu het moment, kijk haar blik, als ze niet met haar hoofd dicht naar het jouwe toe beweegt, maak dan nog een mooi compliment, over hoe lief ze altijd tegen je doet of doe eens creatief, in ieder geval niet meer iets in de trend van haar uiterlijk, maar over hoe ze doet, het liefst hoe ze tegen jou doet.
Als ze wel al met haar hoofd dicht naar het jouwe toe beweegt, dan kun je haar op haar mond kussen. Met het kussen let op: Als je merkt dat ze wil zoenen (dan doet ze haar mond een stukje open), moetje NOOIT aarzelen, das een afknapper.. hup tong derin (sorry als dat asociaal klinkt, maar om het even onder jongens te houden xD)
Als je dan eenmaal gezoend hebt, dan moet je haar nog heel lief verkering vragen natuurlijk, dit kunje heel romantisch doen (met roos enzo, die moet je dan vantevoren al bij je hebben), "Deze roos, mooie engel, is voor jou" (kus haar opnieuw), "Wil je deze roos, als teken dat je verkering met me wilt?"
Dan zegt ze geen nee meer, daar gaat het niet om. Maar als je haar niet op zo'n manier vraagt, dan kan ze later zeggen: Ja hij vroeg me ook nou al niet zo heel erg romantisch........
Nou, succes ermee (dit is 1 manier hè, er zijn er duizenden, wees anders zelf creatief

)