Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Sinterkerst & Nieuw 2015
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-11-2015, 20:38
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Hoe vieren jullie Sinterklaas? Hebben jullie een Sint en Pieten ingehuurd en doe je nog stiekem en geheimzinnig omdat er gelovende kinderen bij zijn. doen jullie surprises of gedichten of een dobbelspel?
Oud 25-11-2015, 20:40
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
TS begint. Vorige week heb ik het al gevierd met collega's. We maakten allemaal iets te eten en kochten een kadootje voor vijf euro. We hebben samen gegeten en daarna gedobbeld. Was erg leuk en gezellig en voor vijf euro heb je al zo'n super leuke avond. Heb een heel leuk kado er aan overgehouden.

Met de forumbazen doen we lootjes trekken, gedicht en/of surprise en een kadootje en dan opsturen.

Met vrienden van de sportvereniging gaan we ook dobbelen. We nemen iets te eten of te drinken mee, een oud ding uit huis wat je kwijt wil en een kadootje van tien euro en dan ook dobbelen en samen eten.

Met de vriendengroep hebben we ook lootjes getrokken en gedicht en/of surprise.

Ik vier echt teveel Sinterklaas dit jaar Gelukkig zijn twee van de vier dingen al klaar, heb ik voor de vreindengroep het kado al bijna compleet en weet ik voor de sportvereniging al wat ik wil kopen.
Oud 25-11-2015, 21:29
Miekje*
Miekje* is offline
Lootjes getrokken met forumbazen.

Lootjes getrokken met ouders, zus, zwager en vriend.

Ik speel op 4 december Piet bij de surpriseavond van de kinderboerderij waar ik vrijwilligerswerk doe
Oud 25-11-2015, 22:42
Binkyboy97
Binkyboy97 is offline
Ik vier dit jaar geen sinterklaas thuis. Ik ga bij mij vriendin voor zwartepiet spelen omdat haar kleine broertje nog gelooft. Dan super snel omkleden en schmink er vanaf halen en dan daar cadeautjes doen.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2015, 07:34
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik vier dit jaar geen sinterklaas thuis. Ik ga bij mij vriendin voor zwartepiet spelen omdat haar kleine broertje nog gelooft. Dan super snel omkleden en schmink er vanaf halen en dan daar cadeautjes doen.
Tip: Gebruik een vette crème onder de schmink (vooral rond je ogen), dan kan je de schmink makkelijker weer verwijderen. Ik zat gisteravond met een jongen aan tafel die eerder die dag ook Zwarte Piet was, en die nu nog zwarte "eyeliner" droeg, omdat hij dat restje schmink er niet af kreeg.
Oud 26-11-2015, 10:35
Abby.
Abby. is offline
niet
Met citaat reageren
Oud 26-11-2015, 11:08
Binkyboy97
Binkyboy97 is offline
Citaat:
Tip: Gebruik een vette crème onder de schmink (vooral rond je ogen), dan kan je de schmink makkelijker weer verwijderen. Ik zat gisteravond met een jongen aan tafel die eerder die dag ook Zwarte Piet was, en die nu nog zwarte "eyeliner" droeg, omdat hij dat restje schmink er niet af kreeg.
Oh bedankt vooor de tip! Was al bang dat ik een uur bezig was met dat spul eraf halen.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2015, 22:40
Verwijderd
Wij doen met de klasgenoten een dobbelspel volgens mij.
Met familie gaan we uit eten en thuis hebben we lootjes getrokken.
Met de vriendengroep houden we een pepernotenavond waarbij we lam op de bank hangen met warme choko en pepernoten en gewoon gezellig kletsen, omdat we eig allemaal wel genoeg cadeautjes moesten kopen en het nog druk kregen als surprise- en dichtpiet.
Op stage doen we allerlei sinterklaasspelletjes volgens mij
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten